automoto.ee foorumid

Täisversioon: mingi käru, lennuki vms rattad 24x4"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kaks üksteisega sarnast ratast. 24-tolline jäme mootorratta-taoline velg. Peenike rumm (õlitusnipliga), mis lubab oletada, et peenike võll on toetnud kahvli vahele, st mõlemalt poolt toestatud

Peal Continentali rehvid, mõõdus 24 x 4 (600x100), tugevalt kulunud, aga muster näib olevat olnud ainult pikitriibud, ilma ristvagudeta. Seega ei ole vast selle ratta kaudu liikur veojõudu saanud.

Tahaks teada, mille all nad on algselt olnud. Pakun, et nad võivad olla pärit mingi käru, abiseadme, väiksema lennuki vms alt. Ja olla pärit Teise Ilmasõja perioodist, mille vältel jõudnud ka ehk Eestisse.

[Pilt: rratas1.jpg]

[Pilt: rratas2.jpg]

[Pilt: rratas3.jpg]

[Pilt: rratas4.jpg]
Kui lennuk siis pigem ww1 periood.
Ww2 lahinguväljal vaevalt et kasutust leidis.
Parem uuri materjali mis lindusid meil siin sajandi algusest kuni ew algusperioodini esines.
Kodarvelg oli juba ww1 lõpuks  aegunud lahendus.
Otsi pigem linde tootmisaastate 1910 ümbrusest.
Inglaste avro seeriatest midagi jne.
Minu valduses olevatel kahel erineval lennukiratta paaril ei ole ristuvad, vaid radiaalselt pandud kodarad...
(19-07-2016, 16:02 PM)Habu Kirjutas: [ -> ]Kui lennuk siis pigem ww1 periood.
[...]
Otsi pigem linde tootmisaastate 1910 ümbrusest.
Inglaste avro seeriatest midagi jne.

Kindlasti ei ole see nii vana. Velje ja rehvi tegumood viitab üheselt 1930.-40. aastatele - 1910. aastatel oleks kindlasti olnud velg rantäärisega ja Continentali logo ja kirjad olid siis ka teised.

Ja ka Inglise asi see ei ole - Continental on Saksa rehvifirma ja kes siis selle rehvidega Inglise asju varustas...

Niisiis - kui see ikkagi lennuk ei ole, siis on mingi käru?