automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mtz jöuvötuvöll, abi?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kiirel heina ajal hakkas tagasilla korpusest jvv juurest kahtlast heli tulema. tk tk tk tk tk ja seda üsna korrapäraste vahedega, ning pidevalt. Kui järgi lased ei ole arusaada midagi, köik tundub ok olema. Vötad järelt ära ja kohe on taas to heli. Milles vöib probleem olla? Ei tahaks väärtuslikul soojal päeval seda küll lahti vötta st ehk kestab veel homse ära ja öösel saan lahti vötta ja korda teha, enne oleks aga teoreetilist arvamust vaja. Mingi teema jvv kohta oli siin enne ka aga hetkel ei leidnudki seda.
(20-07-2016, 21:25 PM)labtec4 Kirjutas: [ -> ]Kiirel heina ajal hakkas tagasilla korpusest jvv juurest kahtlast heli tulema. tk tk tk tk tk ja seda üsna korrapäraste vahedega, ning pidevalt. Kui järgi lased ei ole arusaada midagi, köik tundub ok olema. Vötad järelt ära ja kohe on taas to heli. Milles vöib probleem olla? Ei tahaks väärtuslikul soojal päeval seda küll lahti vötta st ehk kestab veel homse ära ja öösel saan lahti vötta ja korda teha, enne oleks aga teoreetilist arvamust vaja. Mingi teema jvv kohta oli siin enne ka aga hetkel ei leidnudki seda.

Kui libisema ei hakanud, siis lindi kulumise võib välistada. Aga suure tõenäosusega tegemist laagriga, mis otsad andis. Tagant jvv ümber poldid lahti ja saad kupatuse välja võtta. Sisse tagasi panek on vähe rohkem tööd, seega võid julgelt homse päeva korstnasse kirjutada... Sad
(20-07-2016, 21:25 PM)labtec4 Kirjutas: [ -> ]Kiirel heina ajal hakkas tagasilla korpusest jvv juurest kahtlast heli tulema. tk tk tk tk tk ja seda üsna korrapäraste vahedega, ning pidevalt. Kui järgi lased ei ole arusaada midagi, köik tundub ok olema. Vötad järelt ära ja kohe on taas to heli. Milles vöib probleem olla? Ei tahaks väärtuslikul soojal päeval seda küll lahti vötta st ehk kestab veel homse ära ja öösel saan lahti vötta ja korda teha, enne oleks aga teoreetilist arvamust vaja. Mingi teema jvv kohta oli siin enne ka aga hetkel ei leidnudki seda.

рисунок МТЗ  вал отбора мощности
kooglis piltidest esimene seletab remondi kohta.
Libistada saab, see unus krt mainimata. Kui pilbasteks see asi minna saab kui ikkagi riskin ja teen homme päeva veel, sest no loog on maha vaja saada ja siis oleks nagu päev pausi et vaalutamiseks end valmis seada. Tegemist vana mtz 80-nega
Enne kui lahti võtad, peab õli välja laskma. Muidu terve garaaz ujub. Sul arvatavasti mingi laager läinud. Vaata need poldid ka üle mis hoiavad veo- ja piduri trumleid paigas. Omal olid lahti,kuna plekiribad ei hoidnud neid kinni. Päev läheb selle tegemiseks julgelt.
Ega kui otsa laager läinud siis peaks saama natuke veel töötada. Olen näinud sellist 82 mis lausa korises seest, kui lattniiduk järgi pandi.
Jvv on omamoodi süsteem, mis kulub rohkem siis, kui on välja lülitatud. Töötavas asendis käib jvv ringi ja kõik planetaarid seisavad ja tiirlevad lihtsalt kaasa. Välja lülitatuna võll ise seisab, aga planetaarid keerlevad ringi ja sees hull elu käib ühesõnaga. Omal olen talveks üldse alt hoovast kahe asendi vahepeale lülitanud, et kogu möll seisaks, kui teda nii kui nii vaja pole. Mul oligi ka samamoodi, et seisev jvv plõgises ja ühesõnaga häälitses, aga kui käima lülitada, siis hakkas ringi käima ja kõik vaikne. Arvan, et las ollagi koguaeg taga ja saad praegu oma asjad ära teha. Remondiks aja traktor ninapidi kraavi vms, siis pääseb õli välja laskmisest.
ei pea paksu õli väljalaskmisele aega kulutama. Aja nina madalamale ja sõida võimalusel tagarattad mõne suurema prussi peale, kui vaja. Ega kokku-lahti võtmine ei võtagi niipalju aega, kui pärast jvv reguleerimisvarraste ülevalt alla paika toppimine...
Pole neid vardaid midagi hullu tagasi toppida. Lase püsti asendis alla ja proovi ühte keerata(ei mäleta kumba tuli esimesena keerata). Siis liiguta jvv tööasendisse(võll peab ringi käima) ja keera teist. Lõpuks regulli kõik välja.
Sealt kust saab pöördeid valida, peab olema keskel.
Kellegil oli sama probleem kunagi ja vahetas kõiki asju seal jvv süsteemis. Lõpuks oli viga kiiruse valimise hoob oli natuke vales asendis.