automoto.ee foorumid

Täisversioon: Sildade rihtimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On üks youngtimer, millelt kukkus tagasild ära ja nüüdseks on osa kerest seal maal, et võiks silla kerega taasühendada.
Eest kuni tagasilla potensiaalsete kinnituskohtadeni on jäik ja korras.

Kas keegi oskab soovitada hea töökäiku, kuidas see sild sinna ka sirgelt saada?
Arusaadavalt on mul mõõdulint olemas ja trigonomeetriast veel ühtteist mäletan. Aga selmet ise leiutada - ehk on kellelgi mõni hea juhend või järjekord, kuidas seda teha.

Mõte oli kere pukkidele tõsta. Esirummudest või silla kinnitustest pendel alla riputada ning põrandale märkida.
Seejärel pendlid tagumiste rummude külge ning silla kinnitusi vastavalt liigutama hakata, kuniks diagonaalid esisillaga võrdseks saavad.
Probleemiks on see, et talasild liigub diagonaalvarda mõjul natuke külje peale - ehk maast lahti tõstes ei ole enam loomulikus asendis. (Tegelikult on sama seis ka sõltumatu vedurstusega). Samas kere ratastele toetuma jättes ei saa protseduuri eriti täpselt teostada (see lahtine sild on ikka eriti vedel nähtus).

Ei ole saada ka suuri "joonlaudasid" ja "nurgikuid", mida auto alla ehitada. Õnneks on põrand tänapäevane ja sirge.

Tänud kaasamõtlejatele,
Kaarel
Probleemiks on see, et talasild liigub diagonaalvarda mõjul natuke külje peale......See ju ei mõju sildade omavahelisele paralleelsusele Smile Ülejäänud tollipulga rida Big Grin
P.S Mis elukaga tegu
Kerel peaks olema kontroll mõõtmis augud, kust saad tollipulgaga mõõte võttta.
Kas ilma (eemaldatud) vedrudeta maa peale sõiduasendisse panek oleks liiga töömahukas?
(04-08-2016, 19:39 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Kerel peaks olema kontroll mõõtmis augud, kust saad tollipulgaga mõõte võttta.

Pole ju vahet,mis kerega tegu,olgu või teerull,sillad peavad olema paralleelsed. Sellepärast oligi küssa,mis aparaadiga tegu,sillad täis või sõltumatud Sad
(04-08-2016, 18:43 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Probleemiks on see, et talasild liigub diagonaalvarda mõjul natuke külje peale......See ju ei mõju sildade omavahelisele paralleelsusele Smile Ülejäänud tollipulga rida Big Grin
P.S Mis elukaga tegu
Minu teema projektipäevikutes, Opel Kadett
(04-08-2016, 19:39 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Kerel peaks olema kontroll mõõtmis augud, kust saad tollipulgaga mõõte võttta.
Kere oligi üks suur auk, järgi on tagatiivad, katus. Esipiilar. Ülejäänud on tulnud lehtmetallist ja traadist. Kuna uksed käivad, siis kere võiks enamvähem sirge olla.
(04-08-2016, 19:42 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas ilma (eemaldatud) vedrudeta maa peale sõiduasendisse panek oleks liiga töömahukas?

Ei, ta ongi enamvähem veerev kere. Esialgne traageldus on trammipeatuse täpsusega olemas.
Ehk vedru asemele piltlikult öeldes raudkang? Et üleni jäigaks saada ning seejärel mõõte võtma ja liigutama?

Kas siis põhiline eesmärk on saada esi ja tagasilda läbivad sirged (risti sõidusuunaga) omavahel paralleelseks?
Kuna ka laius on sildadel erinev, siis viisakas oleks nende keskpunktid ka ühe sõidusuunalise telje peale ju saada?
(04-08-2016, 20:15 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]
(04-08-2016, 19:39 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Kerel peaks olema kontroll mõõtmis augud, kust saad tollipulgaga mõõte võttta.

Pole ju vahet,mis kerega tegu,olgu või teerull,sillad peavad olema paralleelsed. Sellepärast oligi küssa,mis aparaadiga tegu,sillad täis või sõltumatud Sad

Nüüd on sild muutnud sõltumatuks (või noh, muutub, kui viisakalt alla saan)
Sierra sild. Tal on silla tala küljes, rataste ees kaks kinnituskohta - nende asukohti kerel saan muuta.

Diferentsiaali ja kinnituste kõrguste vahe on paigas (sirge)
(3 tunnid tagasi)Qunts Kirjutas: [url=http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=398764#pid398764][/url]Kerel peaks olema kontroll mõõtmis augud, kust saad tollipulgaga mõõte võttta.
Kas oled näinud OPELIT ilma aukudeta. Big Grin
Kui mingil põhjusel on esisild veidi kiivas all, siis ei tohi tagasilda paralleelseks panna. Küll neid pika teljevahega busse ja veokeid nähtud, mis jooksevad külg ees. Ainult tagasilla asend risti auto pikiteljega on õige sõiduasendi tagaja. Esisild võib mingil põhjusel olla paigast ära ja siis hakkab rehvi sööma aga vähemalt jookseb otse.
Sierra sild on võimalik sinna alla sättida ja paika mõõta, seal vedrud ei sega.
Kui kere juba kannatab, siis nelja ühepikkuse paku otsa ja edasi on puhas koolitarkuse meeldetuletamine Big Grin
(04-08-2016, 22:54 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ](3 tunnid tagasi)Qunts Kirjutas: [url=http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=398764#pid398764][/url]Kerel peaks olema kontroll mõõtmis augud, kust saad tollipulgaga mõõte võttta.
Kas oled näinud OPELIT ilma aukudeta. Big Grin

Tahtsid küsida kas olen mõnda autot näinud ilma aukudeta ?  Big Grin
Ei ei ole näinud kõigil on mingisugused augud  Big Grin