Esimese asjana oleks sul vaja ju mootorit, et see ratas Dnepri moodi välja näeks.
Kas tegu mitte ei ole K-750 - ga?
(08-08-2016, 01:09 AM)HDriider Kirjutas: [ -> ]Veneaegsesse passi on igatahes kirjutatud MT-9
Minusuguse võhiku silmale võib ülejäänud tsikkel ju MT-9 olla, kuid (nagu ka ksf! Qunts vihjas) mootor ei ole selle aparaadi oma kindlasti. MT-9-l oli 650-kuubikuline rippklappidega mootor, piltidel aga näeme 750-kuubikulist püstklappidega jõumasinat.
Tänud vihje eest. See mootorratas on meie suguvõsas olnud 70ndatest, võimalik, et tädi teab midagi mootori vahetusest.
Väike probleem/küsimus ka. Laupäeval kontrollides selgus, et säde puudub, ning süütepooli mõlemil klemmil on vool sees.
Kui süütepooli mõlemal klemmil on pinge peal, siis:
a) kontaktid on avatud asendis, väntvõlli peab pöörama, kuni need sulguvad
b) kontaktid on mustunud. Kas oksiid või õli või surnud kärbes
c) juhe kontaktidelt lahti, katki või suisa puudus.
See teema on nagu pulli lüpsmine-nisa on,aga piim on visa tulema
.
Eks seda "pulli lüpsmist" tuleb omajagu, siis kui ma ratta koju toon ja korda tegema hakkan
Aga sellest siis juba projektipäevikus