automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
(23-06-2017, 16:27 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Selline laadimise relee peaks mul siiani kuskil karbis vedelema.
Igal juhul õnnitlused siis auto valmise puhul. Loodan sügisel seda elusuuruses näha.

 Ega sul ei trehva see relee mingi vanema aastakäigu oma olema?
Formika

Relee regulaatori kaan on aastast 1971 kuigi auto 1963. St. gost peab lõppema 63 või väiksema numbriga.
Kui üles leian,siis ütlen,mis ta on. Hetkel aasta arvust ma ei tea rääkida.
(23-06-2017, 21:08 PM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Formika

Relee regulaatori kaan on aastast 1971 kuigi auto 1963. St. gost peab lõppema 63 või väiksema numbriga.
Jah, ma tean, aga õnnetuseks on selline asi üliharuldane, nad, kas andsid töö käigus otsad ja vahetati uuemate vastu välja või kanti need autod maha ja läks kõik igaviku teed. Chaikat toodeti alates 1959 ja Gaz 23 alates 1962 ja mõlemaid küllalt vähesel määral, nii et selle õige relee leidmine on paras õnne mäng.
Tänan, et mind eraldi ära mainiti huviliste hordide juures!
Mina ka ei jaksa rohkem süüa, seega kaevasin kiirkorras Volga jupid (teadaolevates asukohtades) läbi ja pean kurbusega teatama, et tiiva peale kirjasid vist ikkagi ei ole. 
Kui kuskilt välja tulevad saad loomulikult endale.
Respect tehtud tööle muidugi, sügav kummardus!
Vägev värk.

See nüüd teine üliharuldane taastatud nõukogude masin Eestis peale Zis-127 bussi?
Gaz-AAA kaks eksemplari ka.
No samast "sulest" on tulemas veelgi, usun, et V8-Emka on veelgi haruldasem ja erilisem. Minu müts vedeleb igatahes maas juba.
No ma ei ole kunagi varjanud seda,et pean lugu inimestest kes teevad tööd ja näevad vaeva.
Tänan! Smile

T.
Nii, täna sain Vanasõidukiks tunnistamise akti kätte. Panen nad siia üles üldsusele tutvumiseks. Eks see räägib enda eest ise.
[attachment=63927]
[attachment=63928]
[attachment=63929]
Pärast seda sai ARK-s ära käidud, kuna sellist autot ei ole ei Eesti, ega ka kogu EU registris, andis seal sinkida. Lõpuks pass ja nr. käes.
[attachment=63930]
Oli valida kas 231 või 232 - võtsin 232, sest lähtusin põhimõttest, et las siis tava 23 saab 230, kui pole veel see nr ära võetud Big Grin
GAZ 23A - le jääb 231 ja mulle kui 23B omanikule siis 232.
Üks küsimus ka teadjameestele, kuidas seda numbrit ette pannakse, kas selles formaadis on ka kuskil mingeid aluseid saada???
Korrektseid aluseid pole. Ise tekitasin 3mm roostevabast terasest lataka ja TIG keevitusega poldid taha ning liimiga number ette.

[Pilt: 1]
(28-06-2017, 22:05 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Korrektseid aluseid pole. Ise tekitasin 3mm roostevabast terasest lataka ja TIG keevitusega poldid taha ning liimiga number ette.

[Pilt: 1]
Milline see liim peab olema, et need numbrid ära ei kaoks või peadki nii teibiga sõitma nagu pildil.
klaasiliim
Kas 99% on antud hetke parim tulemus üldse?

Ja seda nii haruldas pilli puhul, sügav kummardus
(28-06-2017, 22:27 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kas 99% on antud hetke parim tulemus üldse?

Ja seda nii haruldas pilli puhul, sügav kummardus

Ei ole väga kursis teiste saavutustega aga plaan on ka need vead parandada. Eesmärk oli 100%. Seda teemat veel ei sulge, kuna nagu jänkid ütlevad (show must go on).
(28-06-2017, 22:27 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kas 99% on antud hetke parim tulemus üldse?
Alles hiljuti tekkis sellel teemal väike vaidlus, aga nagu SIIT näha, siis ikkagi mitte. See muidugi on uuena säilinud.
Mina olen kasutanud numbrite kinnituseks kvaliteetset  kahepoolset teippi.
(29-06-2017, 00:12 AM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Mina olen kasutanud numbrite kinnituseks kvaliteetset  kahepoolset teippi.
Võib-olla taganumbril see töötab aga esimesel, seal ju kaitseraua ääreke. Vene ajal oli sinna vist mingi monstrum kinnitatud aga see ei sobi musta nr. formaadiga
Ja õigus, mina tegingi  roostevabast õhukesed vaheplaadid nii ette kui taha.
(28-06-2017, 21:09 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Nii, täna sain Vanasõidukiks tunnistamise akti kätte. Panen nad siia üles üldsusele tutvumiseks. Eks see räägib enda eest ise.



Pärast seda sai ARK-s ära käidud, kuna sellist autot ei ole ei Eesti, ega ka kogu EU registris, andis seal sinkida. Lõpuks pass ja nr. käes.

Oli valida kas 231 või 232 - võtsin 232, sest lähtusin põhimõttest, et las siis tava 23 saab 230, kui pole veel see nr ära võetud Big Grin
GAZ 23A - le jääb 231 ja mulle kui 23B omanikule siis 232.
Üks küsimus ka teadjameestele, kuidas seda numbrit ette pannakse, kas selles formaadis on ka kuskil mingeid aluseid saada???

On küll. Saksa Amazonis on mustast plastikust ja teibiga varustatud - https://www.amazon.de/gp/product/B010Q78...UTF8&psc=1 
Just panin enda Volvole külge. Numbri kõrgus on EU standard, laiuse määrad ise. Kuna ka number on must, jätab eemalt hea mulje.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25