automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
(28-06-2017, 21:09 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Üks küsimus ka teadjameestele, kuidas seda numbrit ette pannakse, kas selles formaadis on ka kuskil mingeid aluseid saada???

Selles teemas on erinevaid mõtteavaldusi ning paigaldusviise.
(03-07-2017, 07:53 AM)miilits Kirjutas: [ -> ]Pilt ka FB-st.
https://www.facebook.com/SovetsCars/phot...=3&theater

 Sellel pildil on Dmitri Gvozdejevi auto. Üldse esimene GAZ 23 mis taastati aastatel 2003 - 2006. 1968 a vl. järjekorranumbriga 455, nii et 5 aastat noorem kui minu oma. Kuna ta oli esimene, siis tal olid kohutavad raskused selle auto ehitamisel. Mööda panekuid on hulga. Alates sisust ja lõpetades värviga (sinine ja lakk) + lugematul hulgal pisiasju. Musta numbrit ta poleks saanud. Kuid ei saa märkimata jätta antud mehe suurt panust minu auto valmimisse, just originaalsuse koha pealt. Praegu on ta kindlasti maailma parim ekspert GAZ 23 alal. Kuna ta on ka nende KGB autode ajalooga tegelenud, siis on ta mulle jõu ja nõuga abiks GAZ M1V8 restaureerimisel ja praegu tegeleb GAZ 20G, ehk ZIM-i mootoriga KGB Pobeda erisuste ja vidinate otsimisega. Aga see on uus teema, millega loodan välja tulla kas Sept. lõpus või Okt alguses. Muidugi kajastan seda ka siin foorumis.
(03-07-2017, 12:23 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]...
Aga see on uus teema, millega loodan välja tulla kas Sept. lõpus või Okt alguses. Muidugi kajastan seda ka siin foorumis.

Mina ootan huviga. Cool
Kuigi must nr on käes, siis tegelen vigade parandusega. Kapotialune tuli on olemas, uued jagaja lutid ka.
Täna sain pakkumise ka kaheosalistele tagatiiva iluliistudele. nii et 6 veast 3 saavad parandatud.
[attachment=64023]
100% originaalsusest puudu veel vanatüübilised  VOLGA sildid ja relee-regulaator GOST-ga 63 või vanem.
[attachment=64107]
Pildil puudu jagaja lutid, aga need ka olemas.
Kas originaal akuklemmid olid juhtme otsa valatud, või mingi klambriga? Kui valatud, kas siis leidus lõpuks õige juhe või said uuesti valatud?

Veel huvitav, et kui aku ei oleks ajastukohane, kas vana originaalkesta sisse peidetud uut akut loetakse "õigeks"?
(09-07-2017, 00:31 AM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Kas originaal akuklemmid olid juhtme otsa valatud, või mingi klambriga? Kui valatud, kas siis leidus lõpuks õige juhe või said uuesti valatud?

Veel huvitav, et kui aku ei oleks ajastukohane, kas vana originaalkesta sisse peidetud uut akut loetakse "õigeks"?

jah, klemmid ka veel, need unustasin ära. Need tuleb ikka juhtme otsa valada. Mul oli inspekteerimise ajal peal kuiv originaalne aku, proovisõiduks panin teise, nii et seda küsimust ei oska kommenteerida, aga ega ta õige ei ole. Kui sa ta nii suudad ära maskeerida, et visuaalselt näha ei jää, siis vast läheb läbi. Põhitöö käib neil ju fotode abil. Auto pildistatakse iga nurga alt nii seest kui väljast, alt ja pealt ja siis istuvad kodus arvuti ette ja uurivad nädalakese. Tõenäoliselt kasutatakse igasugu kirjandust ja katalooge. Mul tuli isegi soojendusradika seibid välja vahetada, sest vastavalt kataloogile olid need 14 mm aga mul 16 mm. Aga ma arvan, et see on õige, kui tahad originaalsust, siis olgu originaalne. Muidu hiljem seltsimehed kritiseerivad ja vaidlustavad tehtud tööd, seavad kahtluse alla komisjoni otsust jne.
Kiitus! Väga viisakas töö. Ja huvitav ülevaade.
Nii, auto sai valmis. Sain üle koera ja saba aga sabaotsas oli üks kuradima pikk karv.  Selleks osutus ühe tagumise numbri kinnitus polt. Tahtsin enne numbri kinnitust keeret natuke üle keerata, sest nägin, et augus oli päris palju värvi, aga pingutasin tsipa üle ja see sees olev mutter hakkas ringi käima. Sai ju tagasi pandud originaal luuk ja eks sel ka vanust juba 55a. Nüüd vahin lolli näoga seda polti ja keerutan teda näpuga ringi. Teiselt poolt ka ligi ei pääse. Kas kellelgi on ka sellist rumalat situatsiooni olnud ja kuidas seda lahendada.
[attachment=64220]
Pakutakse sellist esinumbri alust ja väidetakse, et pidavat originaal olema. Kas vanemad härrad mäletavad, kas 60-ndatel olid esi ja taganumber erinevad. Kuskilt lapsepõlvest on meeles et olid erinevad. Või on siin vanu Volgamehi kes oskavad selle numbri aluse kohta sõna võtta
[attachment=64219]
[attachment=64218]
1959 tuli see mustal põhjal valgete numbritega formaat ju. Ees pikk taga lühike.
[attachment=64221]

Pilt Volga numbritest. Erinevad muidugi.
Aluse kohta täpselt ei mäleta, pigem ei ole originaal.
(14-07-2017, 19:23 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Pilt Volga numbritest. Erinevad muidugi.
Aluse kohta täpselt ei mäleta, pigem ei ole originaal.

Aga kas enne neid ei onud mingid kirillitsas EST numbrid, see sinu variant tuli vist hiljem.
(14-07-2017, 19:14 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]....Nüüd vahin lolli näoga seda polti ja keerutan teda näpuga ringi. Teiselt poolt ka ligi ei pääse. Kas kellelgi on ka sellist rumalat situatsiooni olnud ja kuidas seda lahendada.

Oli sama värk hiljuti. Puurisin kogu jama välja ja asemele läks tõmbemutter.
(14-07-2017, 19:55 PM)Kadjakas Kirjutas: [ -> ]
(14-07-2017, 19:14 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]....Nüüd vahin lolli näoga seda polti ja keerutan teda näpuga ringi. Teiselt poolt ka ligi ei pääse. Kas kellelgi on ka sellist rumalat situatsiooni olnud ja kuidas seda lahendada.

Oli sama värk hiljuti. Puurisin kogu jama välja ja asemele läks tõmbemutter.
 Kuidas sa teda puurisid, kogu sisu käib ju ringi, või lasid suurema puuriga aga siis jääb ju rõve ja milline see tõmbemutter välja näeb. Pole sellise elukaga kokku enne puutund.
EST oli ENSV valitsuse autode eriseeria,kas KGB GAZ-23d seda eestis kandsid mina ei julge väita. 
Mul on paar ESK numbreid olemas,kui huvi.
(14-07-2017, 19:59 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]EST oli ENSV valitsuse autode eriseeria,kas KGB GAZ-23d seda eestis kandsid mina ei julge väita. 
Mul on paar ESK numbreid olemas,kui huvi.
Kurat, kuidagi on meeles, et need numbrid algasid selle vene tagurpidi E-ga nagu € ümberkeeratult.
Hakkasidki aga mul pole vastavat klaviatuuri,et õige kirjapilt teha.
(14-07-2017, 21:05 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Hakkasidki aga mul pole vastavat klaviatuuri,et õige kirjapilt teha.

ЭСТ

Pisikeste kirillitsatükkide jaoks ei ole eriklaviatuuri vaja, aitab

http://translit.net/
(14-07-2017, 21:09 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]
(14-07-2017, 21:05 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Hakkasidki aga mul pole vastavat klaviatuuri,et õige kirjapilt teha.

ЭСТ

Pisikeste kirillitsatükkide jaoks ei ole eriklaviatuuri vaja, aitab

http://translit.net/
 Aga Marko poolt pakutut variant tuli veel hiljem või ma eksin. Peale kollase tagapõhjaga varianti tuli kirillitsas variant mustal põhjal ja siis ladina tähtedega mustal põhjal ja päris enne liidu lõppu liikus ka veel mustal põhjal numbreid, millel tähed olid eespool. Kas keegi mäletab, millal toimus see üleminek mustalt kirillitsalt mustadele ladina tähtedele. Ja seda ka vist mitte saja protsendiliselt. Eestis algasid numbrid vähemalt EA_
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25