automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
(23-03-2018, 11:23 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(23-03-2018, 11:19 AM)hobiautod Kirjutas: [ -> ]
(23-03-2018, 11:08 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]Risustan natuke 23 teemat, aga noh jään ikka Volga lainele. Agentuur leidis Ukrainast Gaz 24-16-e. Pidi mingi eriline sport variant olema. Kas kellelgi on aimu, mis imeloomaga tegemist. Pidi täiskomplektne, uue reg. tunnistusega isend olema.

V-6 ?
 Mulle öeldi ka et V6, aga mille oma?

https://www.drive2.ru/b/2676980/
(23-03-2018, 11:23 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]V-6 ?
 Mulle öeldi ka et V6, aga mille oma?

Vist oli Fordi oma, euroopa siis.
(23-03-2018, 11:23 AM)hardo Kirjutas: [ -> ]
Tsitaat:Так что построенный в 1966 году прототип ГАЗ-24-16 с 2,6-литровым V-образным шестицилиндровым двигателем так и остался опытным образцом.

https://autonews.ua/gaz-24-16-1966-volga...vigatelem/
 
Nendest kirjutistest paistab, nagu oleks tegu Gorki endatehtud V6 mootoriga. Siin kirjas et prototüüp nr 15. Palju siis neid üldse tehti? Kuigi praegu sellist isendit tõenäoliselt osta ei jõua, siis puht praktilisest huvist üritan rohkem teavet ja pilte saada. Kui tegu ikka Gorki mootoriga, siis on tegemist ikka üliharuldase isendiga.
Kui on mingi muu (Ford) mootor, siis võib tegu olla ka kergesti ehitatava replikaga.
Volgal oli prototüüpide jaoks omal V6. Aga ma ei kaldu uskuma, et neid erakätes väga on. Pigem on see mõne importööri poolt ümber ehitatud eksemplar. Kapotialuse pildid ja foto firmasildist oleksid muidugi abiks.

Nelja tulega võre oli rallimeeste ja muidu ässade käsitöö. Varjane prototüüp ta ei ole, sest tal on ilma parktuledeta esipaneel. Volgaspetsid ütlevad kohe, millal see tuli.

Aga kui hakatakase jaurama sellest, et tegu on sportmudeliga, siis tasub rahakoti rauad kindlasti kinni hoida....

Gaz-24 maailma tajumiseks tasub võtta ette see raamat: https://www.retrodetal.ru/detail/905-24/

Õige 24-16 on näha siin:
https://www.youtube.com/watch?v=eMNe4wjLL1g

A.
Siin on üks Soomes Konela poolt V6 saanud eksemplar. Omanikuks ksf denis23.

https://www.drive2.ru/r/gaz/906516/

A.
Oi selle puhul tegu jälle saja protsendilise originaaliga. Las teevad sporti sellega edasi ,saavad peletisest lahti ehk.
(23-03-2018, 12:15 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Oi selle puhul tegu jälle saja protsendilise originaaliga. Las teevad sporti sellega edasi ,saavad peletisest lahti ehk.

Jah, selle teema võib lukku panna. Ukrainast helistati, et passis on Gaz 24-16, tehase silt on Gaz 24-16, kuid autol on tava Volga mootor ja lubati paigaldada Ford V6. Sellisel kujul hind 1200.- €. + siis uue mootori hind + paigaldus + dokumentide vormistus + transpordi kulud, algul Ivano-Frankovski oblastistist Kiievisse ja siis Eestisse. Vaja veel üle värvida ja salong ka näruse võitu. Tõenäoliselt veel kere tööd + sillad ja muu värk . Lõpuks hind 40 000.- kanti koos tolli ja arvele võtmisega.  Tänasin ja ütlesin pole huvitatud.
Kasutan seda KGB Volgade postitust igasuguste avalikkusele varjatud isendite tutvustamiseks. Kuna agentuurile on antud käsk igasugu haruldusi leida, siis potsatas järjekordne leid, mida avalikkusele tutvustada. Ise praegu millekski võimeline pole. Vaja pooleliolevad asjad ära lõpetada. Niisiis GAZ 24 1985 a. väljalase.
[attachment=69430]
Auto kuulub endisele KGB polkovnikule, kes pensionile minnes sai selle kaasavarana kaasa.
Mis siis erilist.
Väidetavalt forseeritud mootor, mille võimsust keegi ei tea. Passis on mingi imelik tempel, mis keelab mootori vahetust.
[attachment=69431]
[attachment=69435]
Pagasniku, bentsupaagi luugi ja isegi kapoti avamiseks on spetsiaalsed võtmed ja lukud.
[attachment=69432]
[attachment=69433]
[attachment=69434]
Lisaks lisan kõik kere, šassii ja tabeli numbrid. Tabelil olev mootori number kattub autol oleva mootori numbriga.
[attachment=69436]
[attachment=69437]
Sassii numbri lisan õhtul. Töö arvutis ei ole pildivähendus programmi. Kui kellelgi on aimu mis imeloomaga tegu on, siis kõik märkused ja kommentaarid on tere tulnud. Muidugi on ka antud isend saadaval, kui kellelgi on tõsine huvi. Masin on täiesti sõidukorras aga vajab ilu ravi keskmises mahus.
Kapotti saab avada nii.
[attachment=69438]
Kapotialune tundub 24-10 olema.
(02-05-2018, 15:43 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Kapotialune tundub 24-10 olema.
 See tundubki mulle nagu mingi Gaz 24 ja 24-10 hübriid olema. Kas keegi teeb neist detailsemat vahet. Panen sisust ka pildi ja lubatud šassii number ka.
[attachment=69442
[attachment=69443]
(02-05-2018, 17:25 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]lubatud šassii number ka.
 

See ikka mootori nummer.
(02-05-2018, 17:34 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(02-05-2018, 17:25 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]lubatud šassii number ka.
 

See ikka mootori nummer.
 Mootori oma neh. Hakkan vist seniilseks minema.
No 1985 toimuski üleminek 24-lt 24-10-le.Mingi aeg toodeti ülemineku varianti Gaz-24M.Sellel olid 24-10 agregaadid ja veel ühte-teist.
Käsipiduri kang oli juba istmete vahel, nagu sellelgi pildil.
(02-05-2018, 19:54 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]No 1985 toimuski üleminek 24-lt 24-10-le.Mingi aeg toodeti ülemineku varianti Gaz-24M.Sellel olid 24-10 agregaadid ja veel ühte-teist.
Käsipiduri kang oli juba istmete vahel, nagu sellelgi pildil.
 On jah mingi ülemineku variant, aga M tähte ei ole. Saadeti ka selline seletus
Мати добрый день!
 
 срочно продается
Газ 24, 1985, спецавтомобиль слежения МВД СССР
хорошая сохранность, требует не больших сварочных и покрасочных работ, в родной краске(заднее левое крыло перекрашено), пробег 80т км, 
спецзамки дверей, багажника и лючка бензобака. замок Перкаля!
 
Редкая переходная модель, двигатель 402-форсированный-В техпаспорте специальный штамп где написано что менять двигатель только с разрешения МВД
 
выпускалась только  один год. 
4000 евро с доставкой в киев
(02-05-2018, 19:54 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]No 1985 toimuski üleminek 24-lt 24-10-le.Mingi aeg toodeti ülemineku varianti Gaz-24M.Sellel olid 24-10 agregaadid ja veel ühte-teist.
Käsipiduri kang oli juba istmete vahel, nagu sellelgi pildil.

Siin on tegu üleminekuga vist jah. Esipaneel on uus, ilma parktuledeta, C-piilari tulesid ei paista. Samas stanged on veel vana tüübi omad.
(02-05-2018, 19:54 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]No 1985 toimuski üleminek 24-lt 24-10-le.Mingi aeg toodeti ülemineku varianti Gaz-24M.Sellel olid 24-10 agregaadid ja veel ühte-teist.
Käsipiduri kang oli juba istmete vahel, nagu sellelgi pildil.

Minul valmimas samasugune masin, ka 85a. GAZ-24 ilma M-ita. Kere värv sama, sisu ka punane, 24-10 mootor ja käsipidurikang istme vahel.
Kere number 981924. Ostetud 25.03.85 kauplusest Volga
(02-05-2018, 22:04 PM)kurmokas Kirjutas: [ -> ]
(02-05-2018, 19:54 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]No 1985 toimuski üleminek 24-lt 24-10-le.Mingi aeg toodeti ülemineku varianti Gaz-24M.Sellel olid 24-10 agregaadid ja veel ühte-teist.
Käsipiduri kang oli juba istmete vahel, nagu sellelgi pildil.

Minul valmimas samasugune masin, ka 85a. GAZ-24 ilma M-ita. Kere värv sama, sisu ka punane, 24-10 mootor ja käsipidurikang istme vahel.
Kere number 981924. Ostetud 25.03.85 kauplusest Volga
Huvitav, palju neid Volgasid päevas toodeti. Selle eksemplari kere nr. 982084, ehk 160 ühikut hilisem isend, mis selgitab ka sama värvi ja sisu.  Ja muidugi see VÄIDETAVALT paigaldatud forseeritud mootor, mille kohta mingit tõestust ei ole. Autol veel vana pass ja seal vist mootori võimsust ära märgitud ei olnud. Ja need mõistatuslikud lukud, milleks neid vaja oli, eriti kapoti avamiseks.
Sarnase kujuga võti on ka minu 1983. aasta volga võtmekimbus. Ma pole küll tuvastanud, milleks ta vajalik võiks olla.

Selliseid uste ja luukide lukke pole varem näinud.
(02-05-2018, 22:19 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Huvitav, palju neid Volgasid päevas toodeti. Selle eksemplari kere nr. 982084, ehk 160 ühikut hilisem isend, mis selgitab ka sama värvi ja sisu.  Ja muidugi see VÄIDETAVALT paigaldatud forseeritud mootor, mille kohta mingit tõestust ei ole. Autol veel vana pass ja seal vist mootori võimsust ära märgitud ei olnud. Ja need mõistatuslikud lukud, milleks neid vaja oli, eriti kapoti avamiseks.


1. Võrreldes ZMZ 24-ga ongi ZMZ 402 forsseeritud.
2. Lukkude näol tegemist ju tavalise nõukaaegse vargatõrjega. Nähtud neid igasuguseid, alates vargalülitist peidetud kohas ja lõpetades plekist seifiga kapotihoova ümber. Selleks ei pidanud KGB ametnik olema, ka osavam kalur sai sellega hakkama.
3. 99% on siinkohal tegu tavalise ülemineku 24-ga, millele silmailu lisamiseks valitud 24 ehisdetaile lisatud. Miski ei vihja, et tegu oleks millegi erilisega.

KGB-taust on ilmselt välja mõeldud, et eestlastes/KGB-autode fännides huvi tekitada.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25