09-01-2018, 21:54 PM
Ammusest ajast on meelde jäänud, et need junnid pumba küljes kust alla-üles töstmist keerati, polnud eriti täpsed, mönikord aitas kui veidi nende asendit muuta ja hakkas asi tööle.
Tsitaat:ikaldus. Kui kohapeal lähevad ilusti sisse 1-3 ning 5-7 käik, siis sõites ei taha 5. ka hästi minna. Enamasti teeb koledat raginat. Ning 4. ja 8. ei lähe kohe üldse, ei raginat ega midagi. Käigukangi enda liikumises asi ei ole, sest kui hoovastiku lahti tegin, liikus kand ilusti kõikidesse asenditesseVõibolla ma alahindan Su teadmisi ja kogemusi rängalt, aga kui ei ole just väga proff, siis tundmatu vana veoauto käikude vahetamine ongi alguses keeruline. Nt mu omal on 3. käigu sünkro kulunud, peab teadma, kuidas käik sisse meelitada, muidu on ragin taga. Sooja kastiga on lihtsam, külmaga keerulisem.
(10-01-2018, 23:56 PM)KopliKrahv Kirjutas: [ -> ]Keera pumbalt punn maha ja kitsa lapiku kruvikeerajaga saad keerata pumba kolvi sees oleva surveklapi kinni. Proovi see ära teha ja vaata kas sisi hakkab tööle. Mul daf tegi sama asja, aga ülesse tõstes. Vahetasin silindri uue vastu, pumpa rem komplekt ja lõpuks oli see sama väike klapp see mis kogu operatsiooni segas.
(11-01-2018, 00:08 AM)Marko Kirjutas: [ -> ](10-01-2018, 23:56 PM)KopliKrahv Kirjutas: [ -> ]Keera pumbalt punn maha ja kitsa lapiku kruvikeerajaga saad keerata pumba kolvi sees oleva surveklapi kinni. Proovi see ära teha ja vaata kas sisi hakkab tööle. Mul daf tegi sama asja, aga ülesse tõstes. Vahetasin silindri uue vastu, pumpa rem komplekt ja lõpuks oli see sama väike klapp see mis kogu operatsiooni segas.
Olen alati olnud arvamusel, et hüdraulika remontimisel ja reguleerimisel peab väga täpselt teadma, misjaoks mingi kruvi või muu junn on. Kas ma olen rumal? Krahvi soovitus teise auto suht sarnase? sümptomi likvideerimiseks tundub pehmelt väljendudes kahtlane. Mis klapp, milleks on ja kuidas tema umbseks kruvimine rikke kõrvaldab? Kas süsteemi projekteerija pani selle klapi sinna omaniku kiusamiseks? Ehk oli seal mingi puru vahel, mille kuuli? põhja kinnivajutamine elimineeris ja oleks ka pesemisest abi olnud? Kas iga operatsiooniga tehti süsteemi täielik läbipesu pluss uus või filtreeritud õli? Loetelu võiks jätkata....
(10-01-2018, 23:56 PM)KopliKrahv Kirjutas: [ -> ]Keera pumbalt punn maha ja kitsa lapiku kruvikeerajaga saad keerata pumba kolvi sees oleva surveklapi kinni. Proovi see ära teha ja vaata kas sisi hakkab tööle. Mul daf tegi sama asja, aga ülesse tõstes. Vahetasin silindri uue vastu, pumpa rem komplekt ja lõpuks oli see sama väike klapp see mis kogu operatsiooni segas.
(13-02-2018, 12:09 PM)olli Kirjutas: [ -> ]...
Vahepeal tulid tagasi käivitumisraskused. No täitsa lolli näoga juba vahtisin seal ja midagi enam teha ei osanud. Kuni ühel hetkel reetis vea tossama läinud raudarmatuuriga kummivoolik. Vat kus lugu - mootori mass ikkagi vilets. Panin uue juhtme raami ja mootori vahele ning starter käib kohe nii ludinal kui vähegi tahta oskaks. Asja teeb ootamatuks see, et korralik (mõlemast otsast puhastatud) massijuhe on ju otse starteri klemmi küljes olemas!! Miks ta sealt kaudu siis oma massi kätte ei saa?? Noh, aga las ta siis olla, vähemalt uue massijuhtme lisamisega mootori külge sain käivitumise korda.
...
(13-02-2018, 13:18 PM)olli Kirjutas: [ -> ]...
Samas ega uus lisa kaabel otse mootori külge ka halba tee.
(13-02-2018, 12:09 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Said ka mõned õhulekked kompressori juures lõpuks kõrvaldatud. Ikka mitu liitmikku olid ära väsinud. Tundub, et sellega saabus ka kauaoodatud vaikus pärast mootori seiskamist - ei ühtegi susinat enam.
(13-02-2018, 14:19 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]Tuli meelde veel üks susina koht. Vaata kõrvalistuja poolsesse rattakoopasse, seal on üks õhutoru millele auk sisse roostetas ja ma tõmbasin sinna kiirkorras kummilapi klambriga peale ja nii see minust sinna jäigi.
(13-02-2018, 12:09 PM)olli Kirjutas: [ -> ]... Esimese hooga igatahes seda ära ei jaganud, kuidas neid voolikuid sealt käigukangi nupu juurest lahti peaks võtma, et leke kindlaks teha. Viimane kord proovides enam ei susisenud ka.Vihjeks on pneumo kiirliide... sama nagu kompressori voolikul vms. Siseneval stutsil on pisike rõngas , pressi...
...
(18-11-2018, 23:52 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Kas see 112kw mis seal paberite järgi on, ongi nii mannetu minekuga...
(19-11-2018, 00:01 AM)motamees Kirjutas: [ -> ](18-11-2018, 23:52 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Kas see 112kw mis seal paberite järgi on, ongi nii mannetu minekuga...
Mul peaks Iveco olema 100kw ja mannetust küll ei mainiks. 90km/h saab vabalt kulgeda ja gaas pole mette põhjas. Pärnu maanteel tekkis korra ulakas mõte 110ga sõita. Seal ju see sõiduautodele lubatud. Jätsin sedakorda nõuks.