Eks ikka see kuidas V6 tasakaalu on aetud. Võrreldes mistahes R4, R6 või V4,V8, V12 jne ei ole V6-el kunagi kaks silindrit korraga üleval, ehk iga silinder käib oma rada. Omamoodi huvitav mootor millele on jäetud miskipärast päris korralik jõuvaru. Miks just see mootor, täiesti juhuslikult tuli koos autoga väga odavat kätte paari km raadiusest... Laisk ka ning ei hakanudki kaugemalt miskit paremat otsima.
Tihendikomplekt jõudis ka kohale ning see oli muidugi täiesti vale... et siis tuleb järgmist pakki oodata
Mootor vaja veel korra lahti võtta ja kolvirõngastel vahed vähe suuremaks lihvida. Elu on näidanud et raske jalg ja NOS kokku ei sobi ning stock mootoris lõpuks ikkagi ei jää rõngastele enam paisumisruumi ja koos see ongi. Kuna mingit erilist rallipilli ega kiirendusmasinat ei ehita ning kogu pull on omalõbuks siis see rõngaste modimine on kõige lihtsam asi mida teha selleks et esimese ringiga mootor otsa ei saaks. Vähe korralikum jahutus ja ega laias laastus muu jääb samaks...
(11-10-2016, 13:46 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Eks ikka see kuidas V6 tasakaalu on aetud. Võrreldes mistahes R4, R6 või V4,V8, V12 jne ei ole V6-el kunagi kaks silindrit korraga üleval, ehk iga silinder käib oma rada.
...
Mis omakorda ei tähenda muud, kui lihtsamate harmooniliste puudumist. 120 kraadise nurgaga mootoril kipub aga kaunikesti vastikuks plokki väänav komponent.
Aga vaatamata sellele ootan videot, kuidas Golfi nina pikemaks venima hakkab
Või seod paelaga sillad omavahel kokku, et Wäggew Wääne jõujaama koos grilliga minema ei veaks?
(11-10-2016, 14:06 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ] (11-10-2016, 13:46 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Eks ikka see kuidas V6 tasakaalu on aetud. Võrreldes mistahes R4, R6 või V4,V8, V12 jne ei ole V6-el kunagi kaks silindrit korraga üleval, ehk iga silinder käib oma rada.
...
Mis omakorda ei tähenda muud, kui lihtsamate harmooniliste puudumist. 120 kraadise nurgaga mootoril kipub aga kaunikesti vastikuks plokki väänav komponent.
Aga vaatamata sellele ootan videot, kuidas Golfi nina pikemaks venima hakkab Või seod paelaga sillad omavahel kokku, et Wäggew Wääne jõujaama koos grilliga minema ei veaks?
Ma oma lolli aruga arvan, et see pada pannakse ikka lükkama, mitte tõmbama.
Kui jõuallikas on juhi seljataga, siis pole seda ohtu, et juht rumala näoga järgi jääb vahtima, kui katel oma rada läheb.
Ei juhtu selle golfi ninaga midagi, selle pärast vast ei pea muretsema.
Õhtupoolikul oli paar tundi aega mida kasutasin audilt mootori eemaldamiseks. Eelnevalt oli maha võetud suurem osa juhtmestikust ja torumajandusest mootori ümbet. Erinevaid andureid ja muid pistikuid läheb kasutusse 30 ringis.
Nüüd on jäänud veel bensiinipumbad maha võtta ja armatuurialune juhtestik lahti arutada. Kui aega juhtub olema siis peab ka mootori korra lahti arutama.
(13-10-2016, 20:48 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Ei juhtu selle golfi ninaga midagi, selle pärast vast ei pea muretsema.
Arvan,et poogid olemas oleva kone sillatala kinnituse volkarile?Või tuleb mingi muu lahendus?
Üsna teravmeelne tõstuk sul! Ise tegid või keegi aitas?
Mul kanalit mööda sõitev käigukastitõstuk sarnase käärkonstruiga, äratundmisrõõm tuli kallale
(14-10-2016, 15:45 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Üsna teravmeelne tõstuk sul! Ise tegid või keegi aitas?
Mul kanalit mööda sõitev käigukastitõstuk sarnase käärkonstruiga, äratundmisrõõm tuli kallale
Selline tõstumasin tundub
täitsa letikaup olema, mitte kodukootud aretis.
(14-10-2016, 15:37 PM)Veskioja Kirjutas: [ -> ]Arvan,et poogid olemas oleva kone sillatala kinnituse volkarile?Või tuleb mingi muu lahendus?
Kui nüüd aus olla siis pole veel sinnamaale jõudnud, kui mootor tehtud saab siis lükkan kere garaasi ja vaatab edasi et mis ja kuidas, Jäle kobakas see audi raam, vast teen ikka uued kandurid ja sobitan golfi silla peale.
(14-10-2016, 15:45 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Üsna teravmeelne tõstuk sul! Ise tegid või keegi aitas?
Mul kanalit mööda sõitev käigukastitõstuk sarnase käärkonstruiga, äratundmisrõõm tuli kallale
Täitsa poekaup jah, garaasis igati abiks. Golfi kere tõstab korraga üles, kuna garaasi autotõstukit ei mahu siis sellega hea rattaid vahetada vms, tõstab ühe otsa üles ja saab sillal mõlemad rattad ümber visata jne...
selle rulliga sa küll kiiret aega ei saa, mis sul esirehvide asemel on!
Vaatan äkki mul veel on alles 16" plekid
Näen varajasest rauaajast pärinevate meetoditega metallplaadi sisse augu tegemist, muud hullu ei jää silma
Turbot mõtled? See on varsti sääreväristajal ka standardis. Tegelikult on juba praegu, mis need liitrise mootoriga pereautod muud on.
Turbo on väikese nõrga mootori tunnus.
Mingi õhta nokitsesin ka selle golf 3 rotika juures natuke, üsna ränk saab selle autoloksu lõpp olema....
Kuidas kütus peale tulema hakkab? Monoprits ei suuda ilmselt piisavalt anda ja kas ta mõistabki?
plokikaas on tagasi - pildi järgi justkui tavakõrgusel?
sellist (pealtnäha) väga lihtsat lähenemist ja tulemi kestvust on huvitav jälgida - kui toimib, on lisahobuste hind üpris konkurentsivõimeline
Oot, mis monopurse läheb nüüd sinna kaalika otsa pikali ja kõik mant hakkabki läbi ventika käima või?
(30-12-2017, 14:12 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]Kuidas kütus peale tulema hakkab? Monoprits ei suuda ilmselt piisavalt anda ja kas ta mõistabki?
plokikaas on tagasi - pildi järgi justkui tavakõrgusel?
Monopritse puhul saab küttekogusega mängida üsna lihtsalt.
Plokikaas on tavalise 10 eurise tihendiga pealt, ja et ta ka sinna jääks panin liimiga kinni...
(30-12-2017, 14:29 PM)vanapagan Kirjutas: [ -> ]Oot, mis monopurse läheb nüüd sinna kaalika otsa pikali ja kõik mant hakkabki läbi ventika käima või?
Monopritse läheb põlve otsa ja horisontaali ikka, kütus ja õhk käivad mõlemad läbi turbiini ja niiviisi tegib väga mõnus segu millega saab kiiresti sõita... mõnda aega vähemalt
Mul juba millalgi 15-16 aastasena järgi proovitud lahendus, seda küll karpaga mootori juures aga suurt vahet pole.
Palju jöudusid see föön umbes sinna juurde tekitab???Sellist lolli küsimust et kaua kestab ei küsi
Hästi lihtsalt lahendasid asja...
Pritsungist ei tea ma midagi, aga sinna otsa peaks Nash Metropolitani karpa olema kakrass. Y Rochester. mingi 80-100, tuleb juurde kui pilli lõhki ei aja. A nagunii ajad.