automoto.ee foorumid

Täisversioon: vjatka (150ccm)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

hotrod

Normaalne asi, stiilne ja mõnus mugav asi, kui Ära renoveerida siis on peris kenake teine. Renoveerimisega probleeme ei tekkinud, mootorit olen juba 5 korda vähemalt maha ja laiali võtt.
80 jookseb umbes välja ja.
[Pilt: vjatka9.jpg]

hotrod

Vjatka kohe hulga värskema olemisega Smile

NB mida antud Minski mootor endast kujutab? Stock vms?

Sry kui puusse panen, aga Minske tehti minuteada ka peale nn. tänavasõiduks, sportvariante - vähe \"tigedamaid\", mis veel forssimisega olevat krossi CZ 125 ratastele kannapeale astunud.
See on vist seesama Vjatka mis viimases Tehnikamaailmas? Uurisin teda ennist juba üsna lähedalt, plaan endalegi taoline soetada. Wink

Kuhukanti norm korras paberitega eksemplaride hinnad jäävad? Ja mis see mootor tal on ja mis aastatel neid tehti?
Vaata kasvõi mingi orienteeruva info saamiseks \"Kuldne Börs\" väljaannet ja selle arhiivi. Kindlasti peab meeles pidama, et korralik/originaal/vähesõitnud vms. isend võib palju-palju rohkem maksta, kui väsinud isend. Mina soovitan alati korralikumat võimalusel osta, kuna lõppkokkuvõttes võidad oma äris Smile

Ise leidsin matsust selliseid vanemaid skaalas u. 900EEK kuni ......

Nt. üks kuulutus HOOPIS SELLELTaadressilt:

Müüa motoroller VJATKA renoveerimisjärgus kõik osad liivapritsiga puhastatud ja värvitud ,mootor täiesti uus asub Tallinnas Hind 6000eek Telefon: 056 214 798 E-mail: anti@tigekala.ee

ja samas oli veel üks kuulutus:

Müüa Vjatka pärlmutter sinine aastast 63. Peale värvi on kõik originaal. Asub Pärnumaal ja soovijal meilida amarek@hot.ee Pilt ka siin olemas

PILT
Tänud asjalike viidete eest. Smile

Eks ma veel mõnda aega vaatan ringi: ilmneb, et tuttavate aitades-kuurialustes on neid mitmeid ja ei tule kellelegi pähe neid börsi riputada. Aga no kui kiiret ei ole siis võib ju oodata Odavat-Imeilusat-Originaalseisundis-ja-Dokumentidega rollerit.

Üks huvitav link nii ida päritolu rollerite kui muude liikurvahendite osas on http://digilander.iol.it/cuoccimix/autom...enu-2).htm.
Kellel on, või kelle tuttavatel on Tuulat ennast või juppe kuskil vedelemas, siis oleks kohustuslik minuga ühendust võtta! 055916925. (kenu@one.ee) 62-aasta väljalase (vanem kui sohver) endal renoveerimisel. Päris äge oleks sellise riistapuuga liikuda. Kui kellelgi Tuula pilte on võiks ka saata/viidata, tahaks mingit virtuaaltuuningut teha

hotrod

tähendab vajtkasi tehti alates aastast 1956/7/.....hinnad tõusevad iga päevaga, kuigi ma myysin oma oma algul 4000 ja lõpetasin 2000, ikka ei old ostjaid, lõpuks vahetasin krossiminski vastu, ot mis kysimus nende minskite kohta oli kellelgi.
Tähendab see krossimins mul, sellele seal pildil on tänavasõidu mootor aga nyyd tegin originaal krossi mootori korda ja läheb nagu cz 125, see on samasugune mootor nagu tänavasõidu minskil aga silinder on teistsugune, kolmmas ylevoolukanal ja muid aknaid ka rohkem ja väntvõll on väiksem.
Siin siis veel natuke vjatkat puudutavat kraami... link
Ja seda nimetatakse tavaliselt \"restaureerimiseks\" Sad Tahaks teada, millisest poest kroomi ostetakse, millega kodus kroomida saab...ostaks isegi. Tsiteerin:

Kuid üks asi oli ja on siiani puudu - aku mis sobiks, poest ei raatsinud osta ja nii tulgi kogu elektri süsteem ümber ehitada. Esimene tulemus oli selline, et kui vajutasid tuled sisse siis suri mootor välja - nagu soss nupp. Järgmine kord võtsin asja ette ja mõõtsin testriga ja mõtlesin muidu, vedasin uued juhtmed ning tuligi välja vähemalt päeval ajab asja ära ning politseiga häda ei tule. Lõpuks ostsin poest kroomi ja kroomisin lingid ja mõned muud osad ka veel. Vjatkaga ringi sõites on tehtud pakkumisi isegi 6000 kr ära osta! Nüüd on plaan osta veel üks ja seegi korda teha! Varsti peaks mmõned pildid kah siia üles tulema...

Aspelund



Tsitaat:Originally posted by vjatka
Siin siis veel natuke vjatkat puudutavat kraami... link
Omalgi oli kunagi selline Vjatka. Tõsiselt punk asi tegelt. Vend vana ... Äris selle minu sõjaväes oleku ajal maha ühele politseinikule :mad:100 läks jooksis näoga välja, ainuke probleem oli see, et tagumine ratas kruttis ennast lahti koguaeg, hoolimata igasugusest kavalustest.

hotrod

mul vjatkao li, siis nagu vene ratas ikka, vahelduva eduga läks edasi, kuidas tal tuju oli parasjagu, aga kena 80/ 85 sirises välja, huitav kas vjatka tötabki nii nagu uimane oleks, et nagu gaasi vajutamisel seda teravust pole. Vaadake silindri kylgedel olevaid aknaid, selle peale võib aint öelda hmm, imelik :/ sama suured kui riga mootoril (sääreväristajal)
see poest ostetud \"kroom\" õigemini kroomiimitatsioon on üks igavene p**k, õige on lasta vasaras vasetada ja kroomida

ega need vene rollerid kiirendusega just ei hiilga, üks põhjus on suur ventilaator, mis ei lase mootoril pöördesse minna

BurnStreet

Meil on Turist, paras külavahepill, kiirenduse mõõtsin 0 - 60 km/h on 15 sek, sajani kahjuks ei saanudki Sad . Umbes minutise kõva kiirendamise tulemusel olen saanud maks. 90 km/h sisse, kuid kunagi on väidetavalt sama riist saanud täielikult koormatuna kruusateel u. 500 meetrise hoovõtu tulemusena 100 km/h ka rauda, huvitav kas asi bensiinis (siis oli 76, nüüd 95), või valetab spidokas. Talvel läheb (loodetavasti kõvaks forsseerimiseks), ehk õnnestub vähe erksust lisada.
Ma olen neid vene rollereid igast kandist uurinud ja enda arvates ikka Turistist ilusamat ja võimsamat riista ei ole, Vjatka na pisike, kahte inimest ei jaksa vedadagi.

Huvitav, kas keegi on kursis, kas venemaal ikka veel selliseid vanakooli rollereid tehakse, 90-ndate algul muraveisid ikka toodeti, aga kuidas on olukord praegu?

Tundrahunt

Njahh..Tulitsa igatahes on suuteline 120km/h ja pikemat aega ja ilma forzhaasita Smile ..kütuse kulu 3,5 sajale ... tõsi karbuss ümbertehtud IZh350 (ühepütase) oma + paberfiltriga õhufilter.
Genekapoolne vändalaager üldjuhul peab olema 100% ilma lõtkuta, vastasel juhul hakkab süüde mängima ning siis jah eriti ei taha lipata .. nagu kõik teisedki tsiklid, kus katkesti ektsentrik on geneka otsas, ehk isegi sajandik-millimeetrine vääratus vända(raam-)laagris viskab süüdet suvaliselt sinna-tänna Smile
Misse tulitsa endast kujutab, viska mõned andmed ka

Tundrahunt

See on 200 ccm töömahuga 14hj roller, ehk Turist ja Turist-M järglane .. ja nagu rollerile kohane: starter-generaator, 12v pardapinge, 2 starterakut, tehniline kiirus 90km/h, 12l kütusepaak..tahab 76 benssu aga sõidab lõbusallt ka 92 ja 95 ga (sellisel juhul vajab sutsu \"paksemat\" mootoriõli) kiiruseni 120 km/h ..surveaste 9,5.
Kohalt kiirendus piisav, et Jahvidele stoppi näidata ... lõppkiiruses jääb muidugi alla Sad
originaalrehvide asemel sobivad paljud aiatraktorite rehvid :smug

Karupoeg puhh

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nasa13
Vjatka kohe hulga värskema olemisega Smile

NB mida antud Minski mootor endast kujutab? Stock vms?

Sry kui puusse panen, aga Minske tehti minuteada ka peale nn. tänavasõiduks, sportvariante - vähe \"tigedamaid\", mis veel forssimisega olevat krossi CZ 125 ratastele kannapeale astunud.

jep aga need jäi siiski kõvasti cz-ile alla, igas asjas. Nendel aint 4 käiku ka. mul maal ühel sõbral on sihuke, aga ei tööta.
See muidu selle sama sport minski raam.

BurnStreet

Tuulitsa on vähe kiirem jah, aga enda arvates on Turistil üks õnnestunumaid välimusi, need hilisemad kipuvad liiga kandiliseks (eks ilu on ju vaataja silmades - Turisti kohta on ka öeldud \"hiigeltriikraud\", \"kummuli keeratud vann\"). Ennist ma mõtlesingi, et kui oleks saada muravei juppe, oleks millest ehitada.
Muide, kas paberõhufiltriga on müra suur, või vilistab? Turistil on endal kaheastmeline märgõhupuhasti, tundub, et see poob suurematel pööretel mootorit. Põhjus, miks see ikka peal on, on see, et seal on nn. resonaatorkamber, mis peaks müra summutama. :???
Olen paar korda sellise riisatpuug sõitnud. Muidu äraütlemata mõnus kuid tegu oli käsikäikudega rattaga ja need ei olnud just kõige paremini timmitud.

Ja eks heal lapsel mitu nime \"lendav taburett\" on ikka päris sõbralik nimi.
Lehti: 1 2