(14-11-2016, 18:28 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Kas mõnda itaalia kupeed pole mõelnud, seal ka valikut nagu oleks.
Mingi nipiga saab ka cougari vast tagaveoseks, kas mondeo või x-type-i tagasild võiks sobida kuidagi.
Cougar põhinebki suures osas mondeo tehnikal aga mis sest mondeo tagasillast kui mondeo on ka esivedune. Väike hulk oli ka neliveduseid aga seal tehnika jälle teine kui Cougaril ilmselt. X-type on täpselt sama lugu, esivedune ja nelivedune ning tont seda teab kui kerge seda Cougarile pookida oleks. Igakell on lihtsam võtta kohe taga või 4 vedune toorik ja sellise asja üle pead mitte vaevata kui eesmärgiks on kere ehitamine
(14-11-2016, 19:35 PM)s2si Kirjutas: [ -> ] (14-11-2016, 18:28 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Kas mõnda itaalia kupeed pole mõelnud, seal ka valikut nagu oleks.
Mingi nipiga saab ka cougari vast tagaveoseks, kas mondeo või x-type-i tagasild võiks sobida kuidagi.
Cougar põhinebki suures osas mondeo tehnikal aga mis sest mondeo tagasillast kui mondeo on ka esivedune. Väike hulk oli ka neliveduseid aga seal tehnika jälle teine kui Cougaril ilmselt. X-type on täpselt sama lugu, esivedune ja nelivedune ning tont seda teab kui kerge seda Cougarile pookida oleks. Igakell on lihtsam võtta kohe taga või 4 vedune toorik ja sellise asja üle pead mitte vaevata kui eesmärgiks on kere ehitamine
No ma ju selle pärast mainisingi modeod ja x-type-i et nad on sama põhja peale tehtud.
Mazda mx5 või rx8 võiks ka olla mõeldavad, mõlemaid leiab suht soodsalt.
Oskan ka ütelda seda, et kui valiksid cougari ja v6 mootoriga, siis need 2,5L mootorid surevad juba 150 000km järgi. Euroopast on küll juppe saada aga seda suht hullu hinnaga - ise tellisin kunagi aastaid tagasi usa'st.
Kui soovid sinna uuema mondeo 3.0 motot siis ka selle eluiga ei olevat pikem ja juppidega samamoodi ikaldus.
Endal veel järgiproovimata teha mondeo 2.5 motoga neliveduseks, aga ehk kunagi tuleb aeg.
Siis kui veel UK-s elasin siis oli ford taurus sho 3.4 v8 175kw, cougari mehed tahtsid autot ära osta et pidavat olema hea swap, aga tegudeks ei läinud, ainult unistused, läks millelegi muule mootori doonoriks. Mootor oli muidu lõbus.
Kui ma juba valima peaks sellise projekti jaoks masinat, siis pigem hoiaks silmad kõrvad pikemalt lahti ning äkki tuleb midagi asjalikku müüki. Ma paneks esikohale piisava võimsuse ning seejärel kere kui on plaan nagunii enamus välimusele panustada.
Suht pläss võib olla kui saad välimuse sarnaseks miljoniautole aga teel olles venib edasi nagu tatt ja piirangud mnt ameti poolt võimsuse suurendamiseks peal.
(14-11-2016, 19:46 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ]Oskan ka ütelda seda, et kui valiksid cougari ja v6 mootoriga, siis need 2,5L mootorid surevad juba 150 000km järgi. ...
No minu kass on odomeetri järgi 250 Mm sõitnud ja mootor pole isegi õli võtma hakanud.
(14-11-2016, 19:46 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ]Oskan ka ütelda seda, et kui valiksid cougari ja v6 mootoriga, siis need 2,5L mootorid surevad juba 150 000km järgi. Euroopast on küll juppe saada aga seda suht hullu hinnaga - ise tellisin kunagi aastaid tagasi usa'st.
Kui soovid sinna uuema mondeo 3.0 motot siis ka selle eluiga ei olevat pikem ja juppidega samamoodi ikaldus.
Endal veel järgiproovimata teha mondeo 2.5 motoga neliveduseks, aga ehk kunagi tuleb aeg.
Vot see on juba konkreetne jutt, sellist kogemustel tuginevat ma ootasingi, ehk väidad, et Cougari mootor sureb ära. Kuna selle autoga niikuinii eriti sõitma ei hakata, pole see 150k väga dealbreaker aga, kui see mootor on ostmisel juba suremas, see jah on argument, aitähh info eest.
(14-11-2016, 12:24 PM)svenson Kirjutas: [ -> ]Peaksid korra Amper Garaazi külastama ja Lauriga natukene juttu tegema. Seal garaazis ainult selliseid asju tehakse.
https://www.youtube.com/watch?v=1g59lk2pHiU
Edasi googeldades leiad ka eestikeelset infot ja videosid...
Ise võtaks kõige võimsama mootori ning kõige suurtemate piduritega auto ja ülejäänud on vormistamise küsimus.
Käisin ära, rääkisime tunnikese juttu, väga tore ja tark mees see Lauri, sain hulga targemaks, tänud svenson
(14-11-2016, 20:00 PM)hans Kirjutas: [ -> ] (14-11-2016, 19:46 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ]Oskan ka ütelda seda, et kui valiksid cougari ja v6 mootoriga, siis need 2,5L mootorid surevad juba 150 000km järgi. Euroopast on küll juppe saada aga seda suht hullu hinnaga - ise tellisin kunagi aastaid tagasi usa'st.
Kui soovid sinna uuema mondeo 3.0 motot siis ka selle eluiga ei olevat pikem ja juppidega samamoodi ikaldus.
Endal veel järgiproovimata teha mondeo 2.5 motoga neliveduseks, aga ehk kunagi tuleb aeg.
Vot see on juba konkreetne jutt, sellist kogemustel tuginevat ma ootasingi, ehk väidad, et Cougari mootor sureb ära. Kuna selle autoga niikuinii eriti sõitma ei hakata, pole see 150k väga dealbreaker aga, kui see mootor on ostmisel juba suremas, see jah on argument, aitähh info eest.
Igal juhul olen ma Fordi fänn ja tean üht teist omast käest. Zetec mootorid on parimad., mida tol ajal Ford oskas teha. Kuna Cougarile on jutt kiskunud, pole Mondeod vaja mainida. Ma oman ise 1,8l 85kW motoga Fordi võin kobiseda veidi....õlivahetusest õlivahetuseni mitte 1 tilk õli. Cougaril on tiba võimsam moto 96kW V& ei soovita
(14-11-2016, 18:28 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Kas mõnda itaalia kupeed pole mõelnud, seal ka valikut nagu oleks.
Mingi nipiga saab ka cougari vast tagaveoseks, kas mondeo või x-type-i tagasild võiks sobida kuidagi.
itaalia kupee, odav fiat on nii eriline ja jube, et vajaks vist kogu kere vahetust, alfa on liiga eriline ja kallis ka, kõik muud on juba laes hindadega
(14-11-2016, 17:48 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Oot kas Nissan 200SX Mitsubishi Eclipe ka arvesse tuleksid? Neid on küllalt moditud nii ja naapidi.... Parim variant oleks kas Pontiac Fiero või juba mainitud MR2. Mu teada on neil tehtud erikeresi sadu.... Vali ainult välja või nagu siinne teema tee ise.
Toksi Google otsingusse Toyota Mr2 kit või üldse automark ja mudel lõppu kit. Saad parema aimduse.
Edu!!!!
Huvitav teema on
Mitsu 3k alates ja Nissan 4k
Olen neid googli toksimisi paar aastat teinud, vaadanud erinevaid kitte ja nende ehitusi jne. Ma tahan ise teha mitte kitti selga istutada.
Võibolla kõige paremini mu ehituse lahenduse ideed iseloomustaks see pilt ehk toorikule ehitada ribidest ümber uus väline kere
(14-11-2016, 20:38 PM)hans Kirjutas: [ -> ]Võibolla kõige paremini mu ehituse lahenduse ideed iseloomustaks see pilt ehk toorikule ehitada ribidest ümber uus väline kere
Nats robootikat
,ja viska Playwood inseneerika kaminasse.
https://youtu.be/wy2PYRl78Us
Kui teemaalgatajal hirmus kere disainimise kihk peal siis kõige vabamad käed selleks annaks, kui aluseks võtta Estfieldi laadne valmis toruraam. Praegu täitsa saadaval vägagi mõistliku hinnaga alus ja komplektsus on ka selliseks projektiks õige. Pean silmas siis antud kuulutust -
http://auto.motors24.ee/vehicles/400375-ESTfield-Rodster-2013.aspx?pg=0&sort=paid .
Lõpptulemus oleks nii sõiduomadustelt kui ka dünaamikalt seda vaeva vähemalt väärt.
Nii kümmekond aastat tagasi sai pärispalju vaeva ja aega ühte sellisesse projekti panustatud, mis küll kahjuks valmis ei saanud. Sketse sai selle teemal ikka sadades tehtud.
(14-11-2016, 22:46 PM)r.i.h.o Kirjutas: [ -> ]Kui teemaalgatajal hirmus kere disainimise kihk peal siis kõige vabamad käed selleks annaks, kui aluseks võtta Estfieldi laadne valmis toruraam. Praegu täitsa saadaval vägagi mõistliku hinnaga alus ja komplektsus on ka selliseks projektiks õige. Pean silmas siis antud kuulutust - http://auto.motors24.ee/vehicles/400375-ESTfield-Rodster-2013.aspx?pg=0&sort=paid .
Lõpptulemus oleks nii sõiduomadustelt kui ka dünaamikalt seda vaeva vähemalt väärt.
Nii kümmekond aastat tagasi sai pärispalju vaeva ja aega ühte sellisesse projekti panustatud, mis küll kahjuks valmis ei saanud. Sketse sai selle teemal ikka sadades tehtud.
Tänan pakkumise eest, see on tõesti lahe projekt, mõtlen sellepeale kindlasti, seniks aga uurin veel maad
Tsitaat:No minu kass on odomeetri järgi 250 Mm sõitnud ja mootor pole isegi õli võtma hakanud.
Oled sa kindel et see orig. mootor?
Teiseks oleneb vaatajast, kelle jaoks on õlivõtt siis kui tarbib liitritega ja vaheta hoolduse (kui seda üldse meeles peetakse) ajal ainult filter või siis kui juba vardal kontroll vahemikus 1/4 kadunud.
Ise olen 3 seda marki mootorit (2.5L) laiali võtnud ja kõigil olid õlirõngad kinni. Kahel oli tuntav õlikadu ja küünlad ei olnud puhtad (st. tahmanud olid). Ühel aga küünlad ilusad helepruunid ja õli hakkas vaikselt siis minema kui hooldusevälp hakkas lähedale jõudma, S.o ca. 8500-9000km läbimise järel.
Lisaks küsiks, mis õli kasutatakse? Kas 10w40 või 5w40? Kui esimest siis selge miks kadu vb ei märgata - Eks see enda petmine ole, kui tehas näinud ette ikka täissündi siis see on põhjusega.
Lisaks fordi mootorite kohta mainin seda (Esineb rohkem R4 mootoritel), et kolvid kuluvad ää ja tekib külmalt häiriv (kuidas kellelegi) heli. Aga olgem ausad, igal kasutatud asjal on oma miinuseid.