automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz M1 EMKA
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(18-03-2018, 01:55 AM)jawamees Kirjutas: [ -> ]
(18-03-2018, 01:12 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(18-03-2018, 00:48 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]See pilt peaks ju kõik ütlema.

Pole ma millegi vastu sõdinud. Pildil tunduvad olevat tagaosas pikinuudid, mis saavad libiseda, seega kõik kombes?
Miskipärast ei õnnestu neid topelttsitaate tavapäraselt hukata, vastus oli jawamehele Sad
(18-03-2018, 01:55 AM)jawamees Kirjutas: [ -> ][Pilt: post-413-1226761660.jpeg]
See pilt peaks ju kõik ütlema.

Peaks küll, aga mulle ei ütle Sad See pilt peaks olema GAZ-67B oma.
Nimelt pilt eeldab, et kardaanitoru koosneb kahest tükist. Eelpool viidatud hangitud toru fotolt silm seda ei seleta. Ka GAZ-AA kataloogis ei näe ma kahte erinevat tükki, vaid ühte tervikut.
AA´il näen ma seda liugekohta käigukasti poolses otsas, kuid sõiduauto kardaan on oluliselt lühem ja kas tal seda vahepuki ja käigukasti vahelist osa üldse sellisel kujul on?
Tagaosas peaks kardaanvõll olema silla otsas tihvtiga, nii et ei liigu.Nii vähemalt on Gaz-AA/MM ja 67.Ülemises otsas on nuutidel libisev kardaanliigend, mis kinnitatud
liikumatult käigukasti võlli otsa.
(18-03-2018, 10:28 AM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Tagaosas peaks kardaanvõll olema silla otsas tihvtiga, nii et ei liigu.Nii vähemalt on Gaz-AA/MM ja 67.Ülemises otsas on nuutidel libisev kardaanliigend, mis kinnitatud
liikumatult käigukasti võlli otsa.

Ehk siis, kardaanitoru on liigendiga käigukasti otsas vahetult kinni.

(17-03-2018, 00:16 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]Saadeti kardaani toru pilt. Noh olemas Smile

Kui ma seda teemat nüüd tagurpidi tagasi lappasin, siis kerkis küsimus, on see ikka EMKA kardaanitoru?
Mis detail on kataloogis M-4518 ?
Saan ma õieti aru, et kardaanitoru ülemine ots on M-4512 ja alumine M-4505?

(18-03-2018, 00:48 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]Emkal on risti vedrustus, mis reaktiivvarda ülesandeid ei täida. Silla asendi määrab ära kardaanitoru pikkus.
EMKA omab pikki vedrustust.
Nii härrased, teen asja puust ja punasena selgeks. Esiteks, GAZ m1-l ei ole ristivedrud, nagu tema Ameerika prototüübil Ford Model 40-l vaid pikivedrud. Ristivedrud Vene ülihalbades teeoludes lihtsalt lagunesid ära. Gorki inseneride poolt töötati välja teine lahendus, mida isegi Ameeriklased järele hakkasid ahvima. Kõigepealt pilt ja siis seletus.
[attachment=68829]
Kõigepealt sild on paigaldatud määrde niplite kaudu määritavatele liug laagri pukkidele. (pildil nr 1) Mis kompenseerib teise kardaani risti puudumise, ehk teistsõnu, kui sild tõuseb või langeb, muudab sild oma nurka ja kardaani torule murdumis efekti ei rakendu. Kui vedrud koorma või ebatasase tee tõttu pikenevad või lühenevad, kompenseerivad seda tagumised vedru kinnitused. (pildil nr 2). Tegelikult see süsteem oli ikka jube suure koormuse all ja purunes tihti. Eriti kui aukudes oli kord üks, kord teine ratas. Silla liuglaagrid pidid olema alati korralikult määritud. Vee ja veel hullem liiva sinna sattudes jäid need kinni ja tulemuseks oli kardaani toru murdumine. Eks see süsteem elas oma viimasei aastaid ja koos  Pobeda tulekuga, läks hingusele.
Pilt sai millegipärast jube väikene. Proovin hiljem suurema panna, kui mõne targema kätte saan.
Seega kokkuvõte, Ford B40 kardaanitoru ja kardaan EMKA´le ei sobi. Emka tagasilla asukoht auto pikkisuunas muutub sõltuvalt vedrustuse koormusest.
(18-03-2018, 12:16 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Seega kokkuvõte, Ford B40 kardaanitoru ja kardaan EMKA´le ei sobi. Emka tagasilla asukoht auto pikkisuunas muutub sõltuvalt vedrustuse koormusest.
SOTT selge, ehk seda oligi tarvis tõestada. Emka alusvanker ja Ford Model B40 alusvanker einevad teineteisest nagu öö ja päev. Ehk informatsiooniks kõigile M1 ja tema modifikatsioonide (M11-73, M11-40, M415 kastikas) taastajatele tulevikus - Fordilt pole transmissiooni osas abi loota. Teine teema on 4 veolised M1 baasil tehtud mudelid.
Kui GAZ67 kataloogis tuhnida, siis paistab, et tagasillas on kasutatud üsna palju vanemate masinate osi (A,M,11,20). Aga kardaan ja kardaanitoru kannavad tähist 64-****.
Äkki need lihtsalt pikkuse poolest erinevad Emka omadest?

Leidsin päris huvitava tootmiseelse väjanägemisega GAZ-64.
[Pilt: gaz64prototype02-37f3492eeae647c18097f2502b0000d2.jpg]

Принятый на вооружение РККА в декабре 1939 года, ГАЗ-61 должен был стать основным командирским автомобилем Красной армии. Предполагалось, что такие машины будут выпускать тысячами. Беда пришла оттуда, откуда не ждали: в октябре 1940 года цех по производству двигателей ГАЗ-11, которыми оснащался, в том числе, и ГАЗ-61, передали Наркомату авиационной промышленности. Вместо автомобильных моторов там решили выпускать авиационные.

Для ускорения работ по созданию и дальнейшему внедрению в серийное производство максимально использовались узлы и агрегаты серийных машин. Двигатель и коробку передач конструкторы взяли от грузовика ГАЗ ММ, чуть изменённую раздаточную коробку – от ГАЗ-61. Передний мост позаимствовали у ГАЗ-61, укоротив полуоси и их кожухи. Тем же изменениям подвергся задний мост, унаследованный от ГАЗ-11. Колёсные диски для новой машины взяли от ГАЗ М1, надев на них шины от ГАЗ А. Часть деталей, включая карбюратор, взяли от автомобиля КИМ-10.

Täistekst: https://aftershock.news/?q=node/510851
(18-03-2018, 14:05 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Kui GAZ67 kataloogis tuhnida, siis paistab, et tagasillas on kasutatud üsna palju vanemate masinate osi (A,M,11,20). Aga kardaan ja kardaanitoru kannavad tähist 64-****.
Äkki need lihtsalt pikkuse poolest erinevad Emka omadest?
 Selge see, et tegu erinevate detailidega M1 teljevahe on 2845 mm aga 67-l 2100 mm + omajagu ruumi võtab ära veel vahekast. Nii, et 67 kardaani võll ja toru peaks võrredes M1-ga päris jupatsid olema. Aga see esimene või prototüüp Gaz 64-st on huvitav, meenutab osaliselt Gaz AA-d.
Panen siis suurema pildi tagasilla liuglaagritest, või on neil mingi Eesti keelne nimi ka. Vene keeles BJUGELJA, eesti tähtedega. Praegu otsingi neid liuglaagri pukke taga, Gaz 11 tagasillale ka neid vaja. Peaksid olema samad, kui Gaz 67-l. Muidugi, kui Gaz 67 ehitati ümber tava kardaanile, siis neid enam kasutada ei saanud. Vist keevitati siis kinni või asendati millegi muuga.
[attachment=68832]
Tänud, sain hulga targemaks. Poleks selle peale tulnudki, et taga sild peab kusagil sees keerlema. Peab ikka palju studeerima, et kõik need pisiasjad endale selgeks teha. Omaenese tarkusega oleks selle tagasilla nii sama tõmmitsatega kinni tõmmanud nagu Pobedal ja siis oleks see sõidurõõm väga üürike. Selle vist kõik need Vene 99% originaal masinad ongi tava kardaanidega.
(18-03-2018, 15:14 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]... pildi tagasilla liuglaagritest, või on neil mingi Eesti keelne nimi ka. Vene keeles BJUGELJA, eesti tähtedega. .... Peaksid olema samad, kui Gaz 67-l.

Kas need on samad detailid mis 64-4013 ja 64-4019?
Kui jah, siis ei sobi. Kammits on ka 90 kraadise nurga all, ehk siis ümber silla (mitte ümber vedru).

[Pilt: gaz67b-i2-093.jpg]
[Pilt: gaz67b-i2-094.jpg]
(18-03-2018, 17:08 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]
(18-03-2018, 15:14 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]... pildi tagasilla liuglaagritest, või on neil mingi Eesti keelne nimi ka. Vene keeles BJUGELJA, eesti tähtedega. .... Peaksid olema samad, kui Gaz 67-l.

Kas need on samad detailid mis 64-4013 ja 64-4019?
Kui jah, siis ei sobi. Kammits on ka 90 kraadise nurga all, ehk siis ümber silla (mitte ümber vedru).
Jah, need on täiesti teistsugused, juba markeering 64 ütleb, et pole samad. Järelikult väga raskesti leitavad asjad.
Nagu eelpool öeldud, siis 67 omad ei sobi, sest kuju poolest erinevad ning vahele käib kummi leevendi.Seega pooljäiga kinnitusega.
Satusin Tube video peale kus keegi Sergei Шaталов müüb värskelt valminud 90% orig.36a. masinat.Esitlus läbi mingi tv.-kanali. Ma ei oska kahjuks viiteid ülesse laadida. Ah ja , maksab 9 milli ja 20 mootor peal. Õge moto saab kaasa.
Parema nupuga teed aadressribal (seal kus on www) klõpsu, Valid copy, siis tuled siia tagasi ja tekstikasti valid paste. Valikud teed vasaku hiirenupuga.
???
nii vist tõesti saab ka.
aga iga video all on ju nupp - jaga.
seda mudides saab ilusa lühikese klikitava lingi mida siis kopipasteerida suvalisse kohta.
(23-03-2018, 22:27 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]... aga iga video all on ju nupp - jaga.
seda mudides saab ilusa lühikese klikitava lingi mida siis kopipasteerida suvalisse kohta.
täieline OT aga ka mina pole seda näind, vanasti oli videote all eraldi rida nimetusega link jagamiseks vms kus taga oli seesama lühike link. No ei meeldi need igasugu ikoonikesed, vanasti olid sõnadega väljakirjutatud asjad ikka arusaadavad.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37