automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz M1 EMKA
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(10-06-2017, 18:56 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Oh seda vanainimese mälu, kuid täna naastes vanatehnika ürituselt, meenus pikal üksindasel sõidul et mõni aeg tagasi pakuti koos volga juppidega mingit Ford v-8 mootorit kolmekümnendatest vist. Kuna vana oli mul tuttava sugulane ja tohutu pika ja tüütu pähe õpitud jutga, ei tahtnud inimese  äripartneriks hakata. Ja veel Vändras pakuti paar aastat tagasi säärast mootorit. Kui huvi, võin pakkujad ülesse otsida ja üle küsida.

  Pakuks ikka huvi.
Panen siia üles ka mõne pildi oma uue tuttava, kes aitab mind GAZ M1 juppidega, tegemistest. Mehel on käsil ZIS 101 taastamine. Minu teada pole siinmail keegi midagi sellist üritanud. Aga noh inspiratsiooniks või lihtsalt huvilistele midagi
[attachment=63621]
[attachment=63620]
[attachment=63619]
Mis marki puust see sõrestik on?
(11-06-2017, 15:14 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Mis marki puust see sõrestik on?
Kirjutab, et materjal, millest see tehti kunagi ja millest tema teeb on BUK vene keeles. Äkki mõni teadjamees oskab selle ära tõlkida.
Vene wikipediast
Ehk siis pöök eesti keeles.
Panen siia üles ka mõne pildi oma uue tuttava, kes aitab mind GAZ M1 juppidega, tegemistest. Mehel on käsil ZIS 101 taastamine. Minu teada pole siinmail keegi midagi sellist üritanud. Aga noh inspiratsiooniks või lihtsalt huvilistele midagi



[/quote]

Kaua selle karkassi tegemine aega vötab?
(11-06-2017, 17:25 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Panen siia üles ka mõne pildi oma uue tuttava, kes aitab mind GAZ M1 juppidega, tegemistest. Mehel on käsil ZIS 101 taastamine. Minu teada pole siinmail keegi midagi sellist üritanud. Aga noh inspiratsiooniks või lihtsalt huvilistele midagi

Kaua selle karkassi tegemine aega vötab?
[/quote]

Ta on küllalt rahakas vend, ise ei tee midagi, 3 meest teevad 8h päevas, maksab 500$ (450€) kuus palka, mustalt. Järgmisel nädalal saab 2 kuud täis alates puidutööde algusest. Lisaks on tal veel 2 meest, kes tegelevad üks keevituste ja teine mootori ja muude sõlmedega.
Niisiis sai külge kruvitud amortisaatorid, ühepoolsed õõtsad, nagu nagu nad tollal olid, Jama jälle kui palju. Tuli välja, et tehtud vist Ameeriklaste pealt maha ja muidugi tollivindiga. Selle pika eluea jooksul on sinna vägistatud korduvalt vist 12-lisi meetermõõdustiku polte ja vinti koledasti rikutud. Suure vaevaga sai leitud õiged 7/16 tollvindi poldid aga korralikult hakkasid võtma alles päris lõpust. Tagumised olid vähem rikutud ja need sai korralikult kinni. Esimistel keeras kummalgi 2 polti üle, kuigi olin küllaltki ettevaatlik. Küll on need esiamordid visuaalselt küllaltki viletsad, kuigi sisu sai uus. Nüüd on kaks valikut, kas leian uued või tuleb ümber puurida ja 14 vint sisse keerata.
Pilt ka hetkeseisust. 

[attachment=63683]
[attachment=63684]
Seda,et venelane siis ja ka hiljem peale sõda toll mõõdus asju kasutas,see pole mulle uudis. Paha on see,et see 7/16" nali tuli alles siis välja kui juba amordid auto alla hakkasid minema  Sad . Selle peale poleks isegi tulnud,et see jäeti Fordiga 1:1 sama?

 Usun,et tasub proovida M14 peale teha keere(kaotada enam miskit pole?) aga kui ta on malm korpus,tuleb sellega ettevaatlik olla. 
Või kui olla väga kaval siis juba suuremasse toll keermesse aga see oleks vist ülepingutus,selle projekti puhul? 
Ma ei tea,kui hea nende amortide saadavus on üldse,kui selline. Aga,kes garanteerib,et järgmine paar samamoodi pole ära rikutud keermetega?
(15-06-2017, 22:31 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ] kui olla väga kaval siis juba suuremasse toll keermesse 

Sel puhul peaks olema võimalik keerme samm samaks jätta ja ainult läbimõõtu suurendada? Habraste detailide puhul tundub mõistlik. Iseküsimus on muidugi, kuidas rikutud keerme alguses originaali tabada.
Üks tollmõõdus keermepulk soetada on sellise projekti puhul tilgake meres ju...
Keerme sammust ei ole juttu.
Eelmised härrad sellest ei rääkinud jah, mulle lihtsalt tundub, et sama sammuga natuke läbimõõtu suurendada on turvalisem kui tühjaks puurida ja siis uus keere.
See rohkem selline mõtte, meie oludes on lihtsam teha meeter mõõtu. Üks alternatiiv on veel aga see on liiga keeruline ja jama.
Kui soov säilitada originaalmõõdus poldid, siis on väga hea ja lihtne variant kasutada Helicoil keermeparandusvedru. Need on väga heast materjalist ja surutakse paigalduse käigus kõvasti pesasse laiali, tänu millele jääb taastatud keere tihti peale tugevam kui originaal. Näiteks alumiiniumi puhul teen enamasti kriitilisemad ühendused kohe algusest Helicoilide peale. Eeldab mõõdukohase paigalduskomplekti soetamist või laenamist. Vedru ise ei maksa midagi. Tollmõõtu Eestist saada võibolla keeruline, aga internetist kindlasti tellitav.

[Pilt: helicoil-tangfree-gewindeeinsatz-eingebaut.jpg]
Bemm kasutas, võimalik et siiamaani, sellist süsteemi sumpsimutritel. Oli see hea omadus, et alati sai lahti, olgu või osakaupa, kest enne ja vedru pärast.
Me kipume kuritarvitama teise mehe teemat oma teooriatega. Häid ideid on piisavalt pakutud, eks härra ise otsustab.
Tänan kõiki kaasamõtlejaid. Hr Olli idee tundub kõige originaalsem. Tuleb uurida, kust sellist tollimõõdus jublakat saada.
(16-06-2017, 07:20 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]Tänan kõiki kaasamõtlejaid. Hr Olli idee tundub kõige originaalsem. Tuleb uurida, kust sellist tollimõõdus jublakat saada.

Ma olen sarnaseid asju treinud.
  Ikkagi ei ole sammust juttu.osa tolli samme on peaaegu kattuvad mm.sammuga.Küsiks kui suur on ava mahatõmmatud keerme osas.Järgmine toll mõõt 1/2.
Kodanik olli poolt välja pakutud lahendus on sama minu mõttes viljeletud,keerulise ja kuluka lahendusega. Raskeks teeb asja see,et kas eestis on kaubandusvõrku või poodi,kes müüks toll keerme jaoks mõeldud,remont komplekti?
Täiskomplekti saab Tööriistamarketist.
UNC http://www.tooriistamarket.ee/et/keermet...lunc-14-12
UNF http://www.tooriistamarket.ee/et/keermet...lunf-14-12

Linnuke siristas, et üksikult või küsida Würthist näiteks. Googeldades paistab Inglismaalt või USAst tellides olema kusagil 20-30 euro kanti ühe mõõdu hind.

Kiire googeldamine näitab ka et vähemalt osad tollmõõdud on eraldi komplektina Fixusest saada: http://pood.fixus.ee/shop/prod/94/12
7/16" UNF ja UNC on Tööriistamarketis ka eraldi saadaval, mitte ainult suure komplektina, küll aga peab neid tellima.

http://www.ikh.fi/en/thread-repair-set-u...--14-pc029
http://www.ikh.fi/en/thread-repair-set-u...--20-pc039
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37