Päris hea, kohe päris kuramuse hää tundub olevat
Jääb üle vaid Luige sõnu korrata. Päris kuramuse hää kohe. Traktor meeldib mulle juba oluliselt rohkem, kui motoplokk. Kuigi motoplokk oli väga hästi planeeritud/tehtud, jäi ta ikkagi plokiks.
Jätka, jätka ja näita, näita.
Vahva põka taaskord tulemas. Aga see ilma terakaitseta muruniiduk tundus sama ohtut nagu Kalevipojal läbi Kääpa jõe minna
Kuidas on lahendatud hüdropumba rihma vahetus? Tuleb mootorist algav kardaan lahti lasta?
A.
(09-01-2017, 09:26 AM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kuidas on lahendatud hüdropumba rihma vahetus? Tuleb mootorist algav kardaan lahti lasta?
A.
Mootori kinnituspolid 4tk lahti ja kogu kupatus nihkub ette just niipalju ,et rihma vahetada. Samas laagri ja tihendi keskus müüb jätkurihma. Käib kinni lahti justkui jalgratta kett lukuga ja saad teha nii pika kui soovid. Müüakse meetriga.
(09-01-2017, 00:49 AM)speedsta Kirjutas: [ -> ]Vahva põka taaskord tulemas. Aga see ilma terakaitseta muruniiduk tundus sama ohtut nagu Kalevipojal läbi Kääpa jõe minna
Praeguseks on katted olemas ent ohtlik on ikka kuna kasutan seda niidukit pigem pinnasetasandajana. Töötab hästi . Pasaahe aga mis niidukist lähtub töö käigus on enneolematu.
Senini elus...
Võtab sõnatuks
Näeb ikka väga tige välja
Suurepärane teekond ideest lõpp-produktini. 5+
(02-03-2017, 21:45 PM)Erollu Kirjutas: [ -> ]... ilmselt oled üks väheseid kes ei küsi miks mu traktoril selline esisild on ja see teadmine teeb mind väga õnnelikuks...
Eks me kõik aimame, kust sellised esisillad pärit on, aga diskreetsusest ei küsi...
[
attachment=62077][
attachment=62078][
attachment=62079]
Paistab et traktoriehitajaid on teisigi.
Miks need esirattad kaldus on?
Ja mida need voolikud esirataste vahel teevad?
Ainus küsimus: Miks nii kitsas tagumine osa? Kas piirab mõni valmisdetail, sild vms, või on see taotluslik? Või lihtsalt tundub kitsas? Üle keskmiselt suure raskuskeskmega tunneks ennast seal päris ebakindlalt
.
Muus osas on selge, kui oskaks midagigi paremini teha, siis kritiseeriks ja targutaks, senini tuleb vait olla, uurida ja õppida...
12p. laik jms.
(03-03-2017, 11:15 AM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Miks need esirattad kaldus on?
Ja mida need voolikud esirataste vahel teevad?
Et (kartuli) vao vahele ära mahuks.
Mulle tundub et vist on pidurid esiratastel? Huvitav kas tagumised rattad ka pidurdavad? Noh, et kas Lõuna-Eesti mägismaastikul ka sellist tarbida saaks.
(03-03-2017, 11:31 AM)olli Kirjutas: [ -> ] (03-03-2017, 11:15 AM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Miks need esirattad kaldus on?
Ja mida need voolikud esirataste vahel teevad?
Et (kartuli) vao vahele ära mahuks.
Mulle tundub et vist on pidurid esiratastel? Huvitav kas tagumised rattad ka pidurdavad? Noh, et kas Lõuna-Eesti mägismaastikul ka sellist tarbida saaks.
Meie kandis peab olema ikka raskuskese madalal, rattavahe võimalikult lai ja soovitavalt võimalus vastukaaluks mäepoolse külje peale (a la niitmine alati niidukilatiga mäepoole külge). Enda kitsa hiinakaga käis tütar üle nipli ... Antud traktori algmaterjali elik MTZ-0-ga olen ise korduvalt kummuli käinud, rattavahe liig kitsas. Pidurid on trakatsi juures kolmandajärguline detail.
Jäi ka silma, et raskuskeskme kõrguse kohta tundub rataste vahe üsna väike olema, aga ilmselt see traktor on mingite üsna kitsalt määratletud tööde tegemiseks, mitte nii väga univeraalseks tööriistaks mõeldud? Või üldse pigem lihtsalt üks ilus asi, mida ei tahagi töö tegemiseks kasutada?
See pöörlev esituli meeldib mulle! Palju tühikaal umbes olla võiks?