automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minski pütakaane treimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskab mulle seletada, kus oleks võimalik Minski silindrikaant niimoodi maha treida, et surveaste suureneks? Ehk siis - oleks vaja meest, kes teaks kuidas teha ja kes ka füüsiliselt selle töö ära teeks.
Pütakaant sa ei saa treida et surveaste muutuks(vähemalt Minskil), selleks peaksid juba silindripea sisemust ja selle hülsile toetuvat pinda hakkama seest freesima.

Arvan et lihtsam on lasta silinder ära teha, sellel ulatub ju hülss mingi 2,4-2,5 mm (vähemalt minu oma ulatub) üle silindri pinna, sealt saab vabalt natuke maha lasta treida. Pead ainult vaatama et mitte silinder ei jääks kandma vaid hülss ikka kui pea+silindri kokku monteerid.

Kui on vähegi normaalsed töömehed peaks iga teine metallitöökoda selle tööga hakkama saama.

Ja siis vaata seda ka et kui sul seal silindripea vahel on paks vasest tihend siis võid selle asendada alumiiniumpurgist lõigatud õhukesega.

hgr

: Pütakaant sa ei saa treida

Saab küll. Selle tarvis tehakse rakis, mis kaant kinni hoiab ja ülejäänu on juba delo tehniki. Kunagi mu mittemetallitöölisest papa sai poole päevaga hakkama. Ja pärast polnd kartil esimese käiguga midagi peale hakata Smile

: Kui on vähegi normaalsed töömehed peaks iga teine metallitöökoda
: selle tööga hakkama saama.

Selles on sul muidugi õigus
Ok, võibolla saab aga miks minna keerulist teed kui saab ka lihtsamalt? Võtad silku pealt ja treid hülsi ilusti tasaseks. 3 minuti töö.

Lasin siis 1 mm hülsi pealt maha treida ja lasti isegi rant sinna peale et tihend paremini tihendaks. Türil selline firma nagu \"Mewitep\" tegeleb krossitsiklite, valuvelgede ja muude selliste asjadega. Seal tehtigi. Väga asjalikult ja kiiresti.
http://www.hot.ee/marti184/Apr15001.JPG
Kas annab tunda ka see 1mm??
Miks Sa ise ei treinud?võimalused puuduvad?Wink
lõhkuja Kirjutas:Kas annab tunda ka see 1mm??
Miks Sa ise ei treinud?võimalused puuduvad?Wink

Pole veel kokku monteerinud. Vaja veel kanalite lihvimine lõpetada jne. Tahaks ka ehitada resokambri sellele asjale ja uue õhufiltri peale panna. Siis vaatan kas äkki on ka võimsamat karpat vaja.

Ise ei treinud sellepärast et nagu ei ole enda kapinurgas sellist suurt hiiglaslikku metallitreipinki vedelemas Rolleyes

Üldiselt on nii et kui on võimalik käsitsi teha siis miks mitte - säästab raha aga kui tegu on millegi sellisega mida põlveotsas naljalt kvaliteetselt ei tee siis pole mõtet punnitada.
Nüüd on mootor koos ja korra ka käima pandud. 1 mm võtsin maha, alles jäi kolvi ja silindripea vahele 1 mm ruumi.

Võin öelda et kanalite lihvimine ja surveastme tõstmine õnnestusid: Mootor läks tööle ja töötas enam-vähem samahästi nagu ennegi. Ei saanud täpsemalt proovisõitu teha aga hea seegi.

Võimsus peaks suurenema alles siis kui kõik uued osad on olemas ja küljes.