Ma ise juba pikemat aega imestan, et kohalikud veoettevõtjad pole võtnud vaevaks rekkariviga toompeale protestima minna. See on täiesti idiootne mis toimub.
Selles ei saa olla midagi ületamatut, et panna välisvedajad teemaksu ja trahve maksma. Paistab, et kõrgemal puudub selleks tahe, seega tuleks see tahe tekitada...
Üks põhjus on ilmselt selles, et transiitliikluse pealt laekuvad tulud on prognoosimatud, neid ei saa excelisse panna.
Kas neid rekkaid ei saaks kuskil Aafrikas arvele võtta? Seal peaks ju veel lõdvem ja odavam olema.
T.
(15-02-2018, 12:22 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Vastupidi... mulle meeldivad lombakad ja auklikud säädused @ rekka leedu registris juba teist kuud
Jaaaaa........ "Patrioodid." Autod leedus arvele, jook, söök ja kütus lätist. Tööl käime soomes ja euroopas. Varsti võib selle eesti vabariigi laadse üksuse kinni panna nagu pankrotti läinud burksiputka.
(15-02-2018, 12:52 PM)Daff Kirjutas: [ -> ] (15-02-2018, 12:22 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Vastupidi... mulle meeldivad lombakad ja auklikud säädused @ rekka leedu registris juba teist kuud
Jaaaaa........ "Patrioodid." Autod leedus arvele, jook, söök ja kütus lätist. Tööl käime soomes ja euroopas. Varsti võib selle eesti vabariigi laadse üksuse kinni panna nagu pankrotti läinud burksiputka.
Aga keda selles süüdistada? Inimesi, kes hääletavad jalgadega või neid, kes loovad sobiva keskkonna jalgadega hääletamiseks?
Jätkusuutmatu valitsemine viib paratamatult riigi sinna, kuhu me omadega praegu teel oleme. Küll süüdistati eelmist võimuparteid seitsmes surmapatus (väga suures osas ka põhjendatult), siis tulid uued võimulvõimlejad ja tegid aastaga ära rohkem kui eelmised 17-ga suutsid. Ja ühtegi alternatiivi ka ei paista...
Ei ole ju ettevõte konkurentsivõimeline kui kõik sisendid on kallimad.
(15-02-2018, 12:58 PM)nootsii Kirjutas: [ -> ]Ei ole ju ettevõte konkurentsivõimeline kui kõik sisendid on kallimad.
Just see mind kõige rohkem häiribki. Oma ettevõtted (eriti veoettevõtted) saavad riigi käest niimoodi taha, et see mõjutab ka rahvusvahelist konkurentsivõimet. Eestlane peab igal pool maksma, Eestis ei pea keegi teine midagi maksma. Meie omadel on nüüd topeltmaksud seljas (raskeveokimaks ja maanteemaks), lisaks pidev hirm kohaliku politsei poolt kvoodikorras karistada saada.
Mujal on pigem vastupidi, ikka pitsitatakse võõraid rohkem.
(15-02-2018, 12:52 PM)Daff Kirjutas: [ -> ] (15-02-2018, 12:22 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Vastupidi... mulle meeldivad lombakad ja auklikud säädused @ rekka leedu registris juba teist kuud
Jaaaaa........ "Patrioodid." Autod leedus arvele, jook, söök ja kütus lätist. Tööl käime soomes ja euroopas. Varsti võib selle eesti vabariigi laadse üksuse kinni panna nagu pankrotti läinud burksiputka.
Oot, ära kaaperda minu repliiki
Aga õige on, et eestlasel ei ole välisvaenlast vaja, me saame oma riigi per$$ekeeramisega ise suurepäraselt hakkama. Nagu näha ülalolevalt pildilt
See va teekasutustasu pani mind ka kiiremini liigutama. Ford transit oli oma 3550kg täismassiga n2 ja teoreetiliselt oleks pidanud maksma hakkama sama mis 12t veokad, sai siis ümberehitust natuke kiiremini tehtud ja nüüd on 3500kg ja n1 kategooria. Ei olnud plaanis ja ei maksnud seda va tasu kordagi(jaanuar ja veebruari alguses).
Raha tuulde loopimine ja majandusliku mõtlemisvõime impotentsus ei tee veel inimesest patriooti... ega vastupidi.
(15-02-2018, 22:47 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]See va teekasutustasu pani mind ka kiiremini liigutama. Ford transit oli oma 3550kg täismassiga n2 ja teoreetiliselt oleks pidanud maksma hakkama sama mis 12t veokad, sai siis ümberehitust natuke kiiremini tehtud ja nüüd on 3500kg ja n1 kategooria. Ei olnud plaanis ja ei maksnud seda va tasu kordagi(jaanuar ja veebruari alguses).
Tulevikus sind see ümberehitus ei päästa kuna makstakse täismassi järgi.
(17-02-2018, 00:11 AM)Raigo Kirjutas: [ -> ] (15-02-2018, 22:47 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]See va teekasutustasu pani mind ka kiiremini liigutama. Ford transit oli oma 3550kg täismassiga n2 ja teoreetiliselt oleks pidanud maksma hakkama sama mis 12t veokad, sai siis ümberehitust natuke kiiremini tehtud ja nüüd on 3500kg ja n1 kategooria. Ei olnud plaanis ja ei maksnud seda va tasu kordagi(jaanuar ja veebruari alguses).
Tulevikus sind see ümberehitus ei päästa kuna makstakse täismassi järgi.
Antudjuhul käibki ümberehitus madalama täismassi saamiseks.
Registrimassi ajad on ammu läbi, nüüd ongi ainult tühimass ja täismass.
Kui varem olid N-kategooriad ilgelt popid, siis nüüd peaks hakkama M-i populaarsus kasvama. Isegi mõtlen, et klubi bussi peaks pisut ümber ehitama ja N2 kategooriast M1-ks ümber tegema.
Kui mõnel tegelasel on häid vihjeid kuidas saaks N2G teha M seeria pilli või matkaka olen vihjetele avatud
(17-02-2018, 10:53 AM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kui mõnel tegelasel on häid vihjeid kuidas saaks N2G teha M seeria pilli või matkaka olen vihjetele avatud
Kui autoelamuks ümber ehitada, siis peakski olema võimalik M1-ks regada. Ma arvan, et ARK-i kirjalik päring peaks sellele kindla vastuse andma.
(17-02-2018, 10:53 AM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kui mõnel tegelasel on häid vihjeid kuidas saaks N2G teha M seeria pilli või matkaka olen vihjetele avatud
Alustuseks võiks vast mõnest ümberehitusega tegelevast firmast uurida kas on mingi variant. Avestark vms.
Saab mõne idee kasvõi neilt.
Ma ise ei oleks viitsinud oma transitit n2-> n1 teha/uurida, aga sattusin kokku ühe tegelasega kellel oli nö. sama partii transit, numbrimärk ühe erinevusega ja see siis seletas kui lihtsalt asi käis. Kõne info-autosse, sain küll ennem õige isiku teade kellega rääkida. Andmesildiga läks küll aega aga ega kiire ka väga polnud.
Kui see käes sai tehtud ark-is avaldus ja oligi olemas(venis veel pikemaks kuna vin koodi polnud tuvastatav ja tuli remarkeerida)
Avaldus/otsus oli
selline
(17-02-2018, 11:42 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39439&pid=321151#pid321151
Seal pildil kus väike on suure taustal siis see suur on nt. Samuti M kategooria sõiduk.
Oluline punkt sealjuures, et M1.
M-kategoorias jagatakse alamkategooriatesse ainult istekohtade arvu alusel, massid ei mängi mingit rolli. Täismõõdus busse, mis on kuni 8+1 istekohaga autoelamud näiteks, on päris palju M1 kategooriasse registreeritud. Meie oludes tähendab see vabastust raskeveokimaksust (kui on üle 12t) ning teemaksust. Minu klubibuss on 11900 kg täismassiga, s.t. raskeveokimaksu alla ei kuulu, kuid teemaks on üsna krõbe siiski.
pole küll teekasutuse teema, aga pmst ikkagi riigi ja rahade teema
Nimelt õnnestus täna Eesti Liiduvabariigi eelarvet täita, sünnipäevaks vai nii.
Hommikust saati ringituuritav sinivalge maksuputka võttis mind koos minu enda veokiga pea kodu ukse all rajalt maha, uuriti-puuriti ja paluti esitada tahho kettad viimase 28 päeva kohta. Viimane sõit oli 2. veebruar, ehk pea täpselt 28p tagasi. Kuna põhimõtteliselt ei viitsi ma enam eraisikuna oma allkirjaga oma 28p. mittesõitmist-töötamist tõestada, siis oli see hea põhjus riigile väike annetus teha. Väidetavalt miinimum, aga "me oleks võinud..."tõsine rikkumine jms. Selle aastaga siis kilomeetreid -tunde sõidetud vast kutselise juhi ühe lühikese töönädala jagu
Ja seda, et tegu omaenda kauba ja materjalide veoga nad uskuma ei jäänudki...
nb. see siis esimene EV politsei poolt peatamine viimase 15a. jooksul ja esimene kord " tõsise töö ja puhkeajaseaduse rikkumise eest" maksustatud saada.
Vat kus lugu. Siin foorumis see teema küll igat pidi läbi vaieldud, ent rahvast alati kahte leeri jäänud. Selles osas siis, et kas isikliku veokaga peab neid 28 päeva kettaid olema ette näidata või mitte. Mul ju sama teema. Hetkel veel Volli ei sõida, aga kevadel tahaks ikka ülevaatusel ära käia ja tahograafi peab selleks ajaks nagunii korda laskma teha. Täiesti ajuvaba ju enne väljasõitu need 28 päeva kettad valmis mäkerdada. Eriti juhul kui reaalselt polegi juba mitu kuud veoka kabiini asja olnud. Või siis puhkusetõend?? No tere talv, äkki ma isikliku veokaga ainult puhkuse ajal sõidangi.