automoto.ee foorumid

Täisversioon: Esimesed sõidurõõmud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis kah nädalavahetusel selle hooaja esimesed kilomeetrid oma Kovrossiga maha mõõdetud. Midagi pole teha- tsiklisõit ilusa ilmaga on parim asi maailmas.

Kuidas aga siis tegelikult nädalavahetus möödus:

Neljapäeval tegin rattale kindlustuse ja pärast lõunat läksin garaazi, et masin üla vaadata ja sõidukorda seada. Olles ratta sügisel kenasti konserveerinud, lootsin kohe sarved pihku haarata ja ühe soojendusringi teha. Võta aga näpust- sügisel kurguni täis pandud paagis polnud aurugi sees. Sai siis probleemi lähemalt uuritud- bensiinipaagi kraan oli lekkima hakanud ja bensiini vaikselt karpasse lasknud. See sai aga varsti täis ja hakkas üle ajama.Kogunes see bensiin siis karteri ja käigukasti peale ja hakkas kuskilt sisse imbuma. Läbi käigukasti ja tasapisi talve jooksul põrandale. Kastist võttis ta muidugi õli kah kaasa. Sinna see 13 liitrit eluvedelikku kaduski.Rolleyes

Nii kui käigukasti korgi alt lahti keerasin ja valmistusin vastu võtma max. liitrit õli, tuli sealt kõvasti rohkem bensiini ja õli segu, mis kenasti maha voolas. Olen ikka tore looduskaitsja küll.
Egas midagi, tegutsema: kõigepealt ehitasin kahest bensiinikraanist kokku ühe korraliku, mis ka pidas. Siis võtsin huvi pärast ära ka silindripea,mille tihendi vahelt oli sügisel natuke küttesegu välja ajanud. Selges, et vasktihend oli mingil põhjusel oma kohalt ära liikunud.

Edasi tõmbasin laiali ka mitte pärsi korralikult lahutanud siduri. Selgus et korvon natuke kõver ja kettad ei saa sees normaalselt liikuda. Ka mootorikett tundus imelikult lõdva. Raamatust uurides selgus, et see peab läbi vajuma vaid 0,5 cm, mul oli 2 cm kohe kindlasti. Hankisin ühelt tuttavalt korvi ja keti, ning panin külge. Ega see uus kett kah päris norm ei ole aga natuke parem ikka. Sidur kokku, kaan tagasi ja kõik muu kah külge tagasi. Eelmisel hooajal lekkinud käimalöömisvända vilttihendi asendasin SK-ga.

Uus bensiin sisse, uus küünal peale, kraan lahti, ujutamine, süüde sisse, vänta-ja masin käivitus esimese korraga. Saigi esimesele 200m ringile minna. Tagasi tulles reguleerisin siduri ja pumpasin veidi kumme ning eemaldasin sügisel kroomosadele pandud kerge õlikorra. Kõik tundus nagu korras olevat.
Kuid nagu kombeks, ei jäänud ka uued probleemid tulemata aga nendest juba homme või ülehomme.

Seniks kirjutage, kuidas teil hooaeg alanud on.Smile
Mu esimene sõidurõõm seisnes selles ,et veeresin garaazi tyhjade kummide ja mitte komplekse mootoriga ning ajasin õli tynni ymber Toungue Esimesed 4 m olid põnevad Big Grin
ma enda K-55\'t talvel paar korda käivitasin,kuid alles hiljuti ajasin ta talveunest välja.Läksin kohe ringile,vaatasin et asi kahtlane.\"mõmm\" oli karbussis.Nimelt düüsekopsikusse oli tekkinud kahtlast löga(kuigi filter vahel).Peale puhastust käib kui \"antsuviiul\" ja kui veab,saab külmalt ühe laksuga käima(47 aastat vana masin!)
Olen oma uuniklasega väga rahul
Lumi oli hakanud just sulama ja panin oma rattale bensiini paaki ja laadisin aku täis,mis oli müstiliselt tühjaks laadinud ennast Sad ja tundub et aku on läbi nüüd omadega.asi asjaks panin juhtmed peale ja 3 vänta ja käis Smile mis oli ikka täielik üllatus. Nüüd ma siis ehitan oma 56 kokku loodame et saab varsti sellega ka kevadet kuulutama hakata
Paar nädalat tagasi sain ka oma motoelamuse kätte - Käisime Pranglis ja sõitsime kolmekesi sõbra Muraveiga (see kastiga roller). Üks roolis ja kaks kastis hüppamas. Paraku olid teeolud niivõrd viletsad, et jäime metsavahel sellega kogu aeg kinni ja eriti kui juht pööras metsas ära valest teeotsast, mis meid õige sügavasse lumme viis. Ja oma õnnetuseks jätkasime jonni jõul edasi rühkimist, kuni mere ääres kilomeetreid kodust eemal lõplikult hanges istusime, aku tühi (muraveil ei töödanud laadimine) ja kaasavõetud õlled otsas. Hakkas pimedaks minema. Jätsime muravei sinnasamma mere äärde. Järgmine päev tulime külamehe uaasikuga sellele järgi. Uaasik roomas muidugi hangedest hämmastava kergusega käbi ja vedas pärast veel paela otsas muravei ka koju.

SnowDog

vootele Kirjutas:Paar nädalat tagasi sain ka oma motoelamuse kätte - Käisime Pranglis ja sõitsime kolmekesi sõbra Muraveiga (see kastiga roller). Üks roolis ja kaks kastis hüppamas. Paraku olid teeolud niivõrd viletsad, et jäime metsavahel sellega kogu aeg kinni ja eriti kui juht pööras metsas ära valest teeotsast, mis meid õige sügavasse lumme viis. Ja oma õnnetuseks jätkasime jonni jõul edasi rühkimist, kuni mere ääres kilomeetreid kodust eemal lõplikult hanges istusime, aku tühi (muraveil ei töödanud laadimine) ja kaasavõetud õlled otsas. Hakkas pimedaks minema. Jätsime muravei sinnasamma mere äärde. Järgmine päev tulime külamehe uaasikuga sellele järgi. Uaasik roomas muidugi hangedest hämmastava kergusega käbi ja vedas pärast veel paela otsas muravei ka koju.
kle sihuke kysimus et ehk ei oska midagi aidata enda muraveiga ette võtta. et nagu korralik ja siis mõtlesin tal midagi ymber muuta et see kast seal taga ikka eriti kole. et ehk ei ole mingit mõtet mida sellega ette võtta. muidu on töökorras

SnowDog

hehe aga mina sõitsin terve talv läbi mootorrattaga nii minski kui ka zidiga (sellega oli lahedam sai kiirendatud paremini) aga esimesed sõidurõõmud peale lume sulamist olid vict jawaga mil tagakumm tyhi. siis yritasin veel yht stellat tööle saada aga see ei võtnud kudagi ringi käimagi. siis veel zidiga sõidan präägast ja nuh ikka nagu kevad ikka
Mul algas siis asi nii et läksin tuttava tsiklimehe poole oma jawaga. Pidin laskma süüte üle vaadata. Aga jh...mis kõik seal välja tuli....nimelt olid väntvõllilaagrid läbi ning rootor vist oli väntvõlliotsa ka tuksi keerand, nimelt mingi randi sisse söönud sinna. Niisiis saigi mootor laiali kistud täiesti ja uued laagrid ja väntvõll sisse pandudSmile Peale remonti tegin kohe proovisõidu (see oli siis mingi nelja aegu ööse, kuna selleks ajaks saime mootori töökorda uuesti) Tõmme oli umbes 4x parem kui enneSmileSmile Aga millegipärast põletas ühe kontakti kohe ära tohutu sädelemise peale kontakti vahel. Nüüd siis otsin uut kontakti endale. Täna sai ka 56 korda tehtud, nimelt kõik juhtmed välja vahetatud. Varsti siis mõlemad tsiklid täielikult korras ning sõitmine võib alataSmile
Tore kuulda, et paljudel juba hooaeg alanud. Loodetavasti saab see aasta ilmade poolest palju sõita.

Kui jätkata sealt, kus ma eelmine kord pooleli jäin ,siis.........

Lootsin,et nüüd siis probleemid seljataga ja vaikne cruisimine võib alata. Saigi mõned tiirud kodu ümber tehtud ja kuna tsikkel keeldus vahepeal korralikult töötamast, hakkasin asja uurima. Selgus, et karburaatori (K-55b) nõel ei püsi selles asendis, kus ta olema peaks. Kes ei tea,siis tegemist karpaga, mille segu saab reguleerida vaid ?õela liigutamisega ja seega on korralik nõel ja selle paigalpüsimine väga tähtsad. Katsetasin ja jändasin asjaga tükk aega, aga päris korda ei saanudki. Sätin nõela kenasti paika ja alustan normaalselt sõitu(ratas käib tühikäigul,kiirendab, sõidab kiiresti ja tõmbab pöörded alla täiesti normaalselt) kuid varsti hakkab lödistama ja tõmbab ilmselgelt täis. Kui karpa nüüd lahti võtta, on nõel kõige alumises nõksus, ehk segu kõige rikkam. Ka mitmekorde nõela kinnitusklambri painutamine/pigistamine ei andnud soovitus tulemust. Aga see selleks, kuidagi ikka korda saan.

Teine probleem on see, et ratas liigub aeglaselt. Külamehed ikka räägivad,et Kovross lendab sajaga nagu niuhti, kuid minu omale on 80-ki püüdmatu kiirus. Gaasirutskal keeramisruumi nagu veel natule on aga mootor teeb juba 65 juures loomalikke hääli ja süda lihtsalt ei luba väiksekest rohkem piinata. Mida teha? Mootoriks Voshod 2 jõuallikas.
Ise olen mõelnud, et laseks teha suurema vedava hammasratta. Praeguse 15 hamba asemel näiteks 17. Väike jõukaotus ei hirmuta, sest kiirendab tsikkel 60-ni vägagi nobedalt.
mitte sõidurõõmud ,vaid sõidumured Smile
No sai siis ka eelmine nädalavahetus oma kahe- ja kolmerattaline üle vaadatudRolleyes. Asi tegi kohe südame rõõmsaks sest kõik uudised mis masinatelt kuuldud said tegid ainult headmeelt. Nimelt MT-9 kibeles vist isegi sõidule sest peale käigukasti õli lisamist, aku külge monteerimist (vot see oli peen sõnaBig Grin), kraani avamist ja uputamist läks ta kujutage ette esimesest vändast käima. Ja tegi nagu talveunne jäädeski, et algul töötas ühe potiga, ja kui mootor soojemaks läks, tuli teinegi taha. Ja niisiis sai hakatud jutikesi maha tegema, sest tunnetus on talvega pehmelt öeldes kadunud.
Teine hea üllatus oli see et tõeline peavalu, jupiter 3, otsustas ka et tahab rehvid mudaseks teha, sest terve talve lõpu mängis ta mäkra (sai siingi tema üle nõu peetud) aga peale kondekate vahetust ja muude pisiasjade seadmist läks temagi käima. Tulesid tal pole, ja nii saigi õhtul 10-ajal pimedas oma sõiduisu rahuldatud. Oli vaffa!!!
minu hooaeg hakkas väga rõõmustavalt.
tõin tsikli maalt koju, laadisin natuke akut, andsin paar korda vänta ja käis. esimesi sõite sai veidike filmitud ka. video siin!

nyyd on kallike aga laiali ning ootab iluravi lõppu
esimesed rõõmud olid juba ammu ühel ilusal laupäeval aga siis sai bensiin paagist otsa ja asi jäigi sinnapaika. kuid porine pühapäev oli küll mõnus. seal sai jällegi oma 20 km maha töristada... kusjuures ilma ühegi tehnilise veata kui see välja arvata et tsikkel läks algul ainult lükates käima. bensiini ei saand kätte!
Kui küsida tohib, siis milline neist paljudest? Jawa 257A?

unicman Kirjutas:esimesed rõõmud olid juba ammu ühel ilusal laupäeval aga siis sai bensiin paagist otsa ja asi jäigi sinnapaika. kuid porine pühapäev oli küll mõnus. seal sai jällegi oma 20 km maha töristada... kusjuures ilma ühegi tehnilise veata kui see välja arvata et tsikkel läks algul ainult lükates käima. bensiini ei saand kätte!
minu \'\'sõidurõõmud\'\' seisnesid selles, et läksin garaasi, lükkasin rigakese garaasist välja (niipalju siis \'\'sõidust\'\') ja otsustasin et mina ei kavatse enam igakord bensuvoolikut karpa külge toppida kui sõita tahan (viga selles, et eelmine omanik oli mingit kakast liivaga bensu vist paaki pannud ja sellel koonusekesel on vaod sees niiet bens tilgub läbi) ja võtsin kraani kaasa ning sammusin koju tagasi, lasen varsti ilusti vaod tina täis ja mure peaks olema murtud

crash

nii... need polnud p2ris mu esimesed s6idur66mud... juba s6idetud piisavalt, aga t2na siis l2ksin j2llegi s6itma... enda teada pidi bensiini olema piisavalt, aga siis j6udsin kodust 4 km kaugusele umbes... ja paak tyhi Toungue siis oli m6nus lykata oma jupiteri 4 km... muidu polnud hull, aga teepeal oli v2ga karm m2g i, millest andis ikka yle punnitada Smile
Kle mopeedur, mul sama jama. Aga kas selline süsteem töötab? Kui siis kuidas?
mõtled seda et kas tina aitab? ma usun küll, kuna see koonus ja pesa ju vasest, siis jääb tina sinna ilusti kinni, iseasi see, kuidas sa jootekolviga sinna pessa ilusti sisse pääsed.... aga tuleb proovida, siiamaani ei ole võimalust olnud. kui järele proovitud annan sulle teada!

Rainx666

jaa....sai kah täna kavrossiga esimesed sõidud teha....seisis talvotsa kuuriall...sai 5ltr bensiini paaki valatud...ja väheke vänta tambitud..ja läks käimagi isegi....natc imelik oli sõita (see kavross uimasem ju .. ja sai talv otsa jawa 634 kimatud ringi metsavahel) aga mõnesmõttes ka mõnus oli sõita külavahel...hea rahulik pill see kavross Smile
mul algas hooaeg 1. jaanuaril kui läksime sõprdeg murakaga järvejääle kärutama,sai ka paar korda lumevallis käidud