automoto.ee foorumid

Täisversioon: yamaha tzr 125 kuda meeldib
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

SnowDog

et siis kysimus et kuidas meeldib sihuke asi nagu yamaha tzr 125 noh kuskil aastates 94-99. minu arust peris karm asi. yks tyyp sai kuskil 110 miili sisse ehk 180 km/h (peris kõva saavutus). välimus on kah suht norm ja ka 2 istekohta sellel. kui juba zidiga vead mingi tydruku ära siis sellega avaldad veel suuremat muljet Toungue
mitme taktiline mootor ?
no kui 180km/h siis saab see ainult kahetaktine mootor olla

aga noh turbo+nitro viivad ka 4t sellise kiiruseni..vist

SnowDog

ok leidsin nyyd selle aadressi kah ylesse. eks vaadake ise kui ei usu (kes ei usu!!!). aadress siin.
kuidas nad seda tegid? Palju käike? Või oli max vääne viidud kõrgetele pööretele? Sest silindri täitmisel ilma kompressoriteta on siiski mingi piir.
antud juhul käib jutt tänavasõidutsiklist, mis EI ARENDA kuni 20 000 pööret ja silindreid pole ka teab kui palju

tavalise mootoriga 125 kuubikuline(4t) max kiirus peaks jääma kuhugi 120-140km/h
samalajal kui 2t masinad lähevad kuni 180km/h
jutt ei käi loomulikult mingi kõrge tasemeni forsitud mootoritest

SnowDog

siis kysimus et kuidas siis saab suurendada hobujõude ja kiirust. sest täiesti tavaline minsk arendab vict ainult mingi 100 km/h (sry kui eksin) ja mingid teised juba 200 km/h. et mis selleks siis peab tegema. kas näiteks mingid karbussid vahetada või sportsummutid. noh yhesõnaga tahan siis teada et kuidas seda \"tuunida\" saaks... sest ise ei tea sellest midagi.
lappa vanad teemad läbi. sa ei ole siin esimene, kes sellist asja teha tahab.

SnowDog Kirjutas:siis kysimus et kuidas siis saab suurendada hobujõude ja kiirust. sest täiesti tavaline minsk arendab vict ainult mingi 100 km/h (sry kui eksin) ja mingid teised juba 200 km/h. et mis selleks siis peab tegema. kas näiteks mingid karbussid vahetada või sportsummutid. noh yhesõnaga tahan siis teada et kuidas seda \"tuunida\" saaks... sest ise ei tea sellest midagi.

SnowDog

klaabu Kirjutas:lappa vanad teemad läbi. sa ei ole siin esimene, kes sellist asja teha tahab.

SnowDog Kirjutas:siis kysimus et kuidas siis saab suurendada hobujõude ja kiirust. sest täiesti tavaline minsk arendab vict ainult mingi 100 km/h (sry kui eksin) ja mingid teised juba 200 km/h. et mis selleks siis peab tegema. kas näiteks mingid karbussid vahetada või sportsummutid. noh yhesõnaga tahan siis teada et kuidas seda \"tuunida\" saaks... sest ise ei tea sellest midagi.
jap seda ma olen kah tähele pannud et ma siin ainuke pole. aga ehk keegi ei tea mõnda head lehte kust saaks tellida sest ise otsin kah präägast googleist ja igalt poolt. ma mõtlen just yamaha tzr 125-le. ei taha jälle sellist juttu et otsi ise et kui lihtsalt keegi teab mõnda siis võiks kirjutada siia sest ise otsin juba kahBig Grin

SnowDog

et siis see kah et kas teie arvates on mõttekas teha 125-le load. tahaks teada palju nad yldse korraga kokku maksma lähevad. tean et siin selline asi juba kirjutatud ehk klikka siia aga ei saand ikka aru palju see siis kõik kokku läheb
on küll mõtekas, minuarust tuleb siis hiljem et A kategooria saada teha ainult sõidueksam võimsama tsikliga
offtopicuks kisub...

Snowdog, minskist saad sa 200 km/h kätte ainult siis kui sa ta lennukist alla viskad. Forseerimine forseerimiseks aga sitast saia ikka ei tee.

Tavaminski pöörded jäävad umbes 5000-7000 ringi. Aga fakt on see et kahetaktiline ühesilindriline mootor ei saa iialgi unistadagi sellisest kasutegurist ja täituvusastmest nagu 4taktiline viiesilindriline. Tööd võib 4 taktiline 2 korda harvemini teha kui 2taktiline aga kui on hästi seadistatud siis ta teeb seda hästi.


Karbusside ja sportsumpadega (resonaatorkamber just, mitte sumpa ise) oled küll õigel teel kuid sellisel juhul vajab ümbertegemist ka mootori ülevool ja portide ajastus et väänet kõrgemate pöörete peale viia. Sellest tõuseb võimsus, siis saab ka kiiremat ülekannet kasutada jne.\'

Karpa peab olema paras (mitte liiga suur, muidu ei voola õhk sealt piisavalt kiiresti läbi) ja resokamber just vastavate pöörete ja portide ajastuse jaoks ehitatud.

Kuid siiski, järele aidata ju võib, kuid liiga palju ei ole ka hea, vene mootor ei pea vastu, sidur, jõuülekanne, jahutus, väntmehhanism jne. ei ole mõeldud sellise töö jaoks.

Kui teed siis tee hästi aga nii ei saa et ainult võimsamaks ja siis unustad vastupidavamaks teha.

Muidu hakkad kole tihti uusi mootoriosi otsima.

SnowDog

marti184 Kirjutas:on küll mõtekas, minuarust tuleb siis hiljem et A kategooria saada teha ainult sõidueksam võimsama tsikliga
offtopicuks kisub...

Snowdog, minskist saad sa 200 km/h kätte ainult siis kui sa ta lennukist alla viskad. Forseerimine forseerimiseks aga sitast saia ikka ei tee.

Tavaminski pöörded jäävad umbes 5000-7000 ringi. Aga fakt on see et kahetaktiline ühesilindriline mootor ei saa iialgi unistadagi sellisest kasutegurist ja täituvusastmest nagu 4taktiline viiesilindriline. Tööd võib 4 taktiline 2 korda harvemini teha kui 2taktiline aga kui on hästi seadistatud siis ta teeb seda hästi.


Karbusside ja sportsumpadega (resonaatorkamber just, mitte sumpa ise) oled küll õigel teel kuid sellisel juhul vajab ümbertegemist ka mootori ülevool ja portide ajastus et väänet kõrgemate pöörete peale viia. Sellest tõuseb võimsus, siis saab ka kiiremat ülekannet kasutada jne.\'

Karpa peab olema paras (mitte liiga suur, muidu ei voola õhk sealt piisavalt kiiresti läbi) ja resokamber just vastavate pöörete ja portide ajastuse jaoks ehitatud.

Kuid siiski, järele aidata ju võib, kuid liiga palju ei ole ka hea, vene mootor ei pea vastu, sidur, jõuülekanne, jahutus, väntmehhanism jne. ei ole mõeldud sellise töö jaoks.

Kui teed siis tee hästi aga nii ei saa et ainult võimsamaks ja siis unustad vastupidavamaks teha.

Muidu hakkad kole tihti uusi mootoriosi otsima.
aga siis kumb oleks parem et kas 4t või siis 2t sest noh kiirus on siis 2t suurem kuid 4t jälle vastupidavam???

SnowDog

iz350 Kirjutas:Pool aastat tagasi maksid Tallinnas A-kati load kokku kuskil 5700 krooni.Sellest 3900-autokool,500-kohustuslik esmaabikursus ja ca 1300 ARK eksamid+lubade väljastamine.Seoses euroliiduga tõuseb lubade tegemise hind varsti veelgi.
oi krt kui kallid. ei tia kas ongi mõtet teha sest mootorratas tuleb kah veel osta ja sinna tuleb suunata kuskil 15000-17000 krooni. ja siis veel juhiload kah otsa see on siis juba oma 22-23000 oi krtSad

PRIITO

Ma teen 2t omad ära ja sõidan elu lõpuni jawaga ringi ja ongi vsjo
kallis mõistus tule koju... ei ole olemas 2T ja 4T mootoriga mootorratastele eraldi lubasid vaid A lubade piirangud on seotud mootori võimsusega ja hp/kg\'ga.

SnowDog

et siis välja pakkuda yks selline kujundus 95 aasta yamaha tzr 125. mis arvate. minu arust peris selline lahe. pilti saab vaadata aint siis kui oled sisse loginud.

SnowDog

to marti184
et vana sa oled. sain nii aru et sa saad ka 16 või juba oled ja lähed kah tegema A1 kategooria juhilubasid???
16 olen, autokoolis juba kirjas aga nad ei taha veel kursusi alustada (püüavad täisklassi saada -> 15, mina olin üheksas)

SnowDog

Ma ei tia kas ma sain õigesti aru, et seal arkis müüakse nagu mingeid lube kellegile, kes võib sul seal taga sõita kui teed linnasõitu. Et siis see peab olema nagu ise kah vist mingi mootorattaõpetaja või midagi sellist. igastahes leht on siin. ma arvan et sain ikkagi vict valesti aru kuid mis asi see siis ikkagi on???Rolleyes