automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vene sport-bokserid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii, sattus siis kätte pisike ülevaade vanadest vene päritolu bokser-mootoriga sporttsiklitest, siit siis kiire ülevaade nende tehnilistest andmetest.

M-75, 746 cm3; 35 hj; 165 km/h

M-75m; 746 cm3; 38 hj; 170 km/h

M-72K; 746cm3; 27 hj; 120 km/h

M-77; 746 cm3; 50 hj; 180 km/h

M-52S; 494 cm3; 35 hj; 140 km/h

M-80; 746 cm3; 40 hj; 170 km/h

M-35; 347 cm3; 20 hj, 140 km/h

M-35K; 347 cm3; 45 hj (kompressoriga); 170 km/h

M-76; 746 cm3; 38 hj; 160 km/h

S-51; 496 cm3; 60 hj (8500 p/min!!!); 180 km/h

Aspelund,
antikvaar

Äärmiselt huvitav informatsioon

Kas on miskit viidet internetialikale või pärinevad andmed paberikandjalt?

Vahel on netist mõnda asja üllatavalt aeganõudev otsida Smile
Tere!

See on ajakirja Moto (venekeelne) möödunud aasta oktoobrinumbrist.

Paberkujul mul täiesti olemas.

Aspelund

Tsitaat:Originally posted by nasa13
Äärmiselt huvitav informatsioon [Pilt: thumbup.gif]

Kas on miskit viidet internetialikale või pärinevad andmed paberikandjalt?

Vahel on netist mõnda asja üllatavalt aeganõudev otsida Smile
Lätis pesitsev M-77. Küll vist suuremalt jaolt mootori ümber ehitatud eksemplar.

http://img219.imageshack.us/my.php?image...izekz3.jpg

A
Päris huvitavad aknad on rummu sisse tehtud piduriklotside kulumise jälgimiseks.
irw. Kas tõesti pidurite kulumise jälgimiseks tehti need aknakesed? Ega nad mingit jahutuse eesmärki oma vms.