automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minu terasjänku
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kas see jawa karpa on koos \"käivitusseadisega\"?
Ikka täiesti komplektne karpa jah.

Nüüd siis ka masinal peal. Sobis ilusti, veidi tuli vaid põhjapunni madalamaks käiata. Üllatuseks käivitus 250 jawa karpaga Kovrovets esimeset löögist. Tõmbas kohe tuurid ülesse ja selle peale suretasin maisina välja. Selgus et gaasitross veidi lühike. Lasin järgi ja probleem kadus.

Väikese katsetamise ja reguleerimise tulemusena sai asja enam-vähem tööle. Tõmbab nagu loom ja muidu kah tore sõita. Pikema tiiru läbimisel ilmnes aga selline asi, et kui tuurid maha lased, siis tühikäigul iseseisvalt kaua käia ei taha. Kooleb nagu vaikselt ära.
Teine asi on see, et käivitus on kuidagi kahtlane. Tundub et tõmbab karpa kuidagi tühjaks.Igatahes kui peale uputad, läheb kohe käima.

Jawa karpa reguleerimise nõuanded teretulnud, samuti ideed, kuidas Kovrovets kiiresti liikuma saada. Mootoriks Voshod 2 ja maks kiirus vast 70-75 km/h. Jõudu on masinal küll aga 65 juures tuleb lihtsalt sein ette ja enam ei taha eriti minna.
stretchile: see karpa ei olnud käivitusseadisega, üldiselt neid käivitusseadisega karpasi liigub vähe... see oli kõige tavalisem ikovi karpa, mis läheb alates 559 kuni vanemate 634 välja

valtsile: otse ei oska soovitada, kuna sul ikkagi 175, aga karpa düüsid mõeldud 250/350 mootorile, siis mina olen keeranud segu kruvi 1,5-2 ringi välja ja on kõik rattad enam-vähem normaalselt käima hakanud, miks enam-vähem, sest alati on olnud rattal ka mõni muu mure miks ta ei käi korralikult...
Unicman, kas segukruvi on see horisontaalne ja vedruga? Ja see 45 kraadise nurga all olev kruvi on vist tühikäigu reguleerimiseks?
täpselt nii Smile
Nüüd, pärast paarinädalast seismist pühkisin taaskord oma Jänese pealt kerge kultuurikihi maha ja üritasin uuesti seda masinat normaalselt käima saada. Peal siis vana jawa Ikov karbuss.

Pärast pikka katsetamist oli seis selline, et tsikkel läks suht normilt käima aga edasine oli juba puhtalt juhuse küsimus. Ükskord on tühikäik norm, siis ei ole tõmmet, kui saad masina ilusti jooksma, siis pole tühikäiku. Kord tõmbab täis teinekord ei saa jälle kätte.Ühesõnaga igavene jura.

Otsustasin siis jumala suvalt asja paika panna. Nihutasin nõela altpoolt teise astmesse ja keerasin segukruvi täitsa kinni. Siiani olin möllanud altpoolt 3. ja 4. astmega. Arvasin, et nüüd on segu ikka liiga rikas, aga proovisin siiski.
Voilaa!
Asi käivitus esimeset matsust ja jäi ilusti potsuma. Sidur-esimene käik- gaasi-sidur lahti- liigub-gaasi. Kurat, oleks peaaegu kaelaluu ära murdnud selle tõmbega. Metsikult läks edasi, kuni 60 km/h, siis jällegi sein ees. Katsetamine näitas, et selline kombinatsioon (Voshod 2 mootoril Jawa karpa-nõel altpoolt teises asmes, segurkuvi kinni) toimib väga hästi. Käivitub kenasti, tühikäik ilus, jõudu ropult ja sõita väga mõnus.

Nüüd oleks vaja see jõud vel kuidagi kiiruseks muundada,et 70 ikka cruisida saaks. Kuna peaajami vedavat hammasratast ei saa ruumipuudusel suuremaga asendada, olen mõelnud mootoriajami vedava hammasratta asendamisega 3-4 hamba võrra suuremaga. Kust aga sellist saada? Äkki on ideid.

Pilti kah:

metallmees

mul olemas vahejupp JAWA 638 karbussi jaoks...mis käib kruvidega mootori külge ja kuhu omakorda kinnituvad karburaatori poldidSmile
kui yhendust viicid võtta, siis vaatab, äkki saad sa selle õlle eest endaleBig Grin tel No on 56211044
kle räägi milline on düüs käib originaalis kavrovetsile kui karburaator on k55b?
kui su kavross ikka edasi jamab, siis võta mootor laiali ja vaheta kõik tihendid ära. mul suri ka madalatel pööretel välja ja käima läks ainult siis kui panin karteri tuulutuse kinni ja kõvasti lükkasin. kuid peale tihendite ja laagrite vahetust läks kolmandast vändalöögist käima, kaks aastat töötas probleemideta, kuid nüüd jälle jamab miskit, eks need remondist üle jäänud seibid annavad kergelt tunda.
kui su kavross ikka edasi jamab, siis võta mootor laiali ja vaheta kõik tihendid ära. mul suri ka madalatel pööretel välja ja käima läks ainult siis kui panin karteri tuulutuse kinni ja kõvasti lükkasin. kuid peale tihendite ja laagrite vahetust läks kolmandast vändalöögist käima, kaks aastat töötas probleemideta, kuid nüüd jälle jamab miskit, eks need remondist üle jäänud seibid annavad kergelt tunda.
kui su kavross ikka edasi jamab, siis võta mootor laiali ja vaheta kõik tihendid ära. mul suri ka madalatel pööretel välja ja käima läks ainult siis kui panin karteri tuulutuse kinni ja kõvasti lükkasin. kuid peale tihendite ja laagrite vahetust läks kolmandast vändalöögist käima, kaks aastat töötas probleemideta, kuid nüüd jälle jamab miskit, eks need remondist üle jäänud seibid annavad kergelt tunda.
Lehti: 1 2