Panen pildi ka otsitavast plekist....
Tehtud! Täna on põhjust tõmmata joon alla sellele projektile. Õmblusmeister tegi usinasti oma tööd ja lõpuks ta valmis saigi. Viimased vidinad, mis veel puudu olid, said ka paika.
Jäänud on veel tööriisakomplekti kokkupanek ja värvimine. Tuleb tõdeda, et masina ostuhetkest kuni tänase päevani on kulunud "kõigest" 23 (KAKSKÜMMEND KOLM) aastat.
No kaua võib! Aga valmis ta sai ja sõidab ka. Kindlasti küsitakse, et palju tunde kulus ja raha läks? Õnneks kummagi üle arvet ei pidanud ja oma hingerahuks parem ka. Kogu
kulunud ajast vast tegelikku tööd (aktiivset tegutsemist) oli paar aastat. Nii et ärge sellest niiöelda rekordist eeskuju võtke!
Detsember 1996.
Oktoober 2019
Lühike klipp esmaesitlusest, käivitamisest ja sõidust:
Lahe projekt oli igatahes müts maha tehtud töö ees
Talvest sai sügis ja garaazi uksed vahetasid värvi rohelisest punaseks selle ajajooksul.
Julgen arvata ka, et teemakajastaja kasvatas selle ajale omale vuntsid ja kasvatas ülesse lapsed (y)
Au ja kiitus minupoolt.
Õnnitlused!
Aitäh eredate hetkete eest!
Pildil auto taga kasvav puu on isegi jõudnud auto valmimise kuidagi ära oodata...
T.
Väga ilus!
Silm puhkab ja süda tunneb rõõmu!!! Kuldsete kätega mees, kes teab mida teeb.
nii sümpaatne, et teeb kohe tuju heaks.
Üks parimaid teemasid siin foorumis.
Õnnitlused ja kiidusõnad!!!
Äge. Tubli töö. Müts maha omaniku ees igatahes.
Vääääga ilus,kadedaks teeb!
Väga kena! Jõhker töö ära tehtud
Näeb välja nagu uus, aga mitte liiga uus
Kuidagi ei suuda äramõistatada, mis otstarbel tagaporitiiva esiserva alaosas see must kate käib? Kas sama nagu tänapäevane plastik koopaserva kate? St. ilu pärast ja rooste kogumiseks sinna alla
Päris elust nõukaajal justkui ka ei meenu see vidin.
Et sisse pugedes kirsadega värvi maha ei taoks kohe?
(14-10-2019, 22:48 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Näeb välja nagu uus, aga mitte liiga uus
Kuidagi ei suuda äramõistatada, mis otstarbel tagaporitiiva esiserva alaosas see must kate käib? Kas sama nagu tänapäevane plastik koopaserva kate? St. ilu pärast ja rooste kogumiseks sinna alla Päris elust nõukaajal justkui ka ei meenu see vidin.
Äkki sellepärast, et kaitsta esiratta alt lendava pasa eest tiivanurka?