automoto.ee foorumid

Täisversioon: M400-420A 1951
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ilus ainulaadne Mosse,5 pluss!
Pühadeks sai "Moskvalane" omale tööriistakomplekti. Kuna idapoolne ilmateade lubas aastalõpuks tugevat külma, sai ka originaalsed talvised kapoti- ja radiaatori soojenduskatted hangitud.

[Pilt: 20191216_184207_1280x590.jpg]

[Pilt: 20191221_115925_1280x590.jpg] [Pilt: 20191221_115956_1280x590.jpg]

Häid jõule kõigile lugejatele!
Milliste tootja kirjadega originaaltööriistad on?

A
Võtmed on tähisega KZ (Kazanski zavod) ja tungraual on Avtoinstrument.
Mosse tööriistakomplekt sai lõpuks ka õigesse pakendisse. Sain näidiseks ette originaalid ja nende järgi tegi rätseppmeister uued.Järgmiseks mureks on
muidugi 6 V aku, mida selliste gabariitidega väga ei pakuta. Aga küll leiab selle ka ja siis jääb üle vaid kevadet oodata.




[Pilt: 20200122_222418_800x369.jpg] [Pilt: IMG-5576_800x600.JPG]
Kas Varta klassikaliste akude valikus pole sobivat? Need on musta korpusega ja pigiga kinni valatud purkidega.
Mõõtudest ei tea ma midagi.aga soome motonetis pigiaku.ehk ka eesti motonetis.
https://m.motonet.fi/fi/tuote/900061/Cla...19cm-6Volt
  • Siin mitut mõõtu Varta 6V akusid
Tänan sõbrad heade viidete eest, tundub et valikut ikka on! Eks tuleb mingi otsus teha ja sajaseid luftitada.Riiulis on muidugi olemas täiesti uus
originaal-aku tühi kest, aga tänapäeval vist uut sisu otsida on lootusetu.Aastaid tagasi Sõmerult oli võimalus sellist kaupa saada.Koostamisega saaks
ise hakkama, kui sisu leiaks.
Panen siia pildid originaal akust. Äkki kellelgi riiulis vedeleb...


[Pilt: 20180808_225607.jpg]

[Pilt: 20180808_225644.jpg]

[Pilt: 20180808_225703.jpg]

[Pilt: 20180808_225719.jpg]

[Pilt: 2ykxc76_2.jpg]

Keskel on aku pass.
Kas mõni meistermees korrektse kestasisse LiIon elementidest ei suuda midagi valmis niblida? Näiteks selline butiik:

https://www.akuladu.ee/teenused.html
Devili viidated lehel on täiesti saadavad audentse väljanägemisega pigiakud. Hindki pole midagi röögatut 

https://akuladu.ee/e-pood/pliiakud-1/kai...d-123.html
Kas originaal aku sisse ei saa panna tänapäevast sisu või väiksemat akkut ?
(25-01-2020, 20:31 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Kas originaal aku sisse ei saa panna tänapäevast sisu või väiksemat akkut ?
Üks variant oleks teha originaalaku sisse kaablid ja kinnitused nt. mootorratta akule kuna see üldjuhul väiksem kui auto oma. Käesolev sõiduk on tänapäeva mõistes ka oma üldiste näitajate poolest (tarbijate hulk, mootori kubatuur) rohkem mootorratas kui auto.

Iseasi muidugi, et kas mootoratta aku jõuaks starterit piisavalt hästi ringi ajada ja käesoleva geneka laadimine talle sobib? Samas nt. 6V 11Ah mootorratta aku on kõigest 27 euri, nii et oleks üsna odav katsetada (Varta aku).
Siinkohal muidugi eeldaksin, et tegu saaks olema suveautoga.
just hiljuti vaatasin youtubest, kuidas härrad Pakistanis tänavatolmus akusid taastasid, vanad sisud võeti välja uutest plaatidest joodeti uued pakid, pärast sulatati plastkorpus kokku tagasi, küllap saab plaate kusagilt osta, kas siis netist või akupoed aitavad,  kui Pakistani härrad selle tööga hakkama saavad ju siis meil ka keegi selleks võimeline on Smile pigiaku pärast isegi lihtsam ehk kokku panna kui plastkorpusega aku, peaasi et akukast ise on veel hermeetiline ja teovõimeline
Ei pandud mitte uusi, vaid neidsamu vanu, ärapestuid-kontrollituid. Aga jah, pakid valati uute sildadega koha peal. Sitta sellest tööohutusest.
Tervitus ja kiidan tegijat. Väga ilus auto tuli kokku. Mul tegelikult kaks täitsa reaalset faktiküsimust. Esimene ja lihtsam - kas need 420A kabrioletid nummerdati eraldi või jooksid nende kerenumbrid läbisegi seadaanidega? Ning teine asi millele pole osanud kuskilt head vastust leida puudutab põrandakatet. Milline oli originaalis tagaistuja jalgade juures olev põrandakate? Antud autol on tehtud tagumine põrandakate samasugusest vaibast nagu tagaistme alaservas ja ees on kummimatt. Minu valduses on kaks autot, mis on mõlemad küll hea originaal komplektsusega, kuid kummalgi pole taga säilinud originaal põrandakatet. Mõlemal on mingid jumala suvalised kummid seal taga. Ees on mul mõlemal kummimatid, kuid need on ka erinevad. 1955-1956 aasta 401-l (dokumente pole, seega täpset aastat ei tea, kerenumber ca 202000) on esimene kummimatt täpselt samasugune nagu antud teema kangelasel, ehk õhem ja kaheosaline. Ning teisel autol, mis on ilmselt 400, kerenumbriga ca 137000 on maas hoopis paksem üheosaline matt. Kas need esimattide erinevused võisid ka olla seotud kuidagi 400 ja 401 mudelivahetusega?
võibolla sain petta, tundus küll justkui mingi pakk oleks ikka pakendist võetud... nojah, kui ei ole leida uusi plaate siis teoorias võib osta uue aku sobivas mõõdus, mille plaadid mõõtudelt sobivad selle vana aku kasti sisse. Kuiva aku, siis teine pool jääks veel tagavaraks...
Tervitus kõigile.Hoovõtt venis pikaks aga püüan vastata.Vastuseks Martinile. Pole numeratsiooniteemat uurinud, aga tundub, et arvestus käis eraldi.Kui lahtisi mudeleid
valmistati kokku umbes 17700 ja kinniseid üle 200000, siis vaadates oma masina kerenumbrit(16700) on näha, et nummerdati eraldi. Veel on mul ühe 1951 a masina
420A andmed, mille kerenumbriks on 17544.Järelikult üsna lõpuotsa masin lahtistest.
Kuna täiendusi tehti pidevalt, on põrandamattide osas raske öelda, millal ja kas midagi muutus.Selge on see, et ees oli kummikate ja taga vaip, mis ulatus esi-istme alla.
Esimestel 400-l võis ka üheosaline esimatt olla, ise pole näinud.Tagumine vaip oli samast materjalist, mis tagaistme alaosa esikate. Panen ka mõne pildi originaal mater
jalist.Ise olen kohanud hallikat ja beezikat tooni.
Tagavaiba välimised servad kinnitusid tsingitud plekist rennide sisse.




[Pilt: DSC00033_1600x1200.JPG] [Pilt: DSC00034_1600x1200.JPG] [Pilt: DSC00035_1600x1200.JPG]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8