automoto.ee foorumid

Täisversioon: vajan abi võrri nime leidmisel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai soetatud omale üks omapärane isend,millele nime panna ei oska.Agregaatiteks D4(mootoril needitud plaat markeeringuga),aga raam ja rattad nagu ei sobi omavahel kokku--ilmselt on tegemist omaloominguga.Kahjuks ei sa endiselt omanikult ka midagi küsida,sest ta juba oma 10 aastat manalateel ja abikaasa ei oska selle kohta midagi öelda.
Siit siis ka palve:kas keegi oskab öelda mis osa mille küljes originaalis käib?

PS-asja juures ei ole eesmärgiks restaureerimine,vaid ühe huvitava isendi liikuma panemine meie teedele,et oleks mingisugunegi vastukaal nendele totakatele rolleritele
paak,mootor ja paunsumm kuuluvad Gaujale
Kas Gaujadel kasutati ka D4ja--mul üks isend millel D5 peal?Aga see selleks.Huvitab just mille hark see ees on ja kas sellel hargil oli ka amort küljes?Praegu töötab kiik ainult ühe suure vedru peal.
Sellist asja nimetaksin mina totaalseks aretiseks ,kes teab kust need jupid on kokku aetud ja kust pärinevad Tzilivenna jutt on enam-vähem õige ,aga tuleb ka mainida ,et D4 oli müügil ja jalgrattale pandava abimootorikomplektina ja seega võivad olla ainult need asjad kunagi ostetud ja teised ise kokku monteeritud.
Mina soovitan sul võtta korralik vene meestekas ja kogu krempel (mootor, paak, gaasi ja siduri rutškad, kett ja suur hammasratas) Sellele peale installeerida. Selle imeliku veidruse ehitamine oleks minumeelest mõtetu ,sest mina pooldan originaali ,aga ka samas nii kuis paremini sobib kah.Smile Edu ehitamisel.

MArek
Tegelt kui seda aretist pikemalt vaadata tekib ikka mõtteid kll ,et tegelt võib ju isegi sama raami ja esihargi jätta, rattad tuleks kindlati välja vahetada taha suur meestekas ja ette suur peene kumiga vene ratas (Kui asud Pärnus saaks kohati aidata) Aga väga häirib see ,et raam on bensupaagi kohapealt kõver. Nii et mõtle ja uuri ära kohe mutrivõtme ja rauasaega kallale asu.Smile

MArek
Big Grin Asja võlu ongi tema veidruses ja lugupidamisega originaalide austajate suhtes--ei taha vana mehe abimeest ümber teha ,las olla nagu tema enda viimastel hiilgepäevadel.Pildilt on puudu veel pakiraam,mis ka külge saab ja esituli,mis ilmselt on Gauja oma.
Ainuke kurb moment on see,et oleks lausa patt seda mootorit seal peal kurnata.

Mossepower ega sul juhtu see mootor alles olema,millest sa siin kunagi mõistliku summa eest loobuma olid nõus?

Lugupidamisega Lune
ee... ma küll ei tea ,et oleksin mõnda D4 mootorit müünud ,küll tegi seda Kasutaja \"Hõljuk\" aga see mootor läks Tziklivennale ja Hõljukil pole enam miskit mõtet küsida ,sest... neid tal enam võrri juppe ei ole.
Ei sa kurna seda mootorit midagi... mille jaoks need siis tehti pole see vene raud nii papist ühti, aint peab oskama asja kasutada. Parim võrri asjatunja selles foorumis on 100% kindlalt ju kasutaja \"Oldmoped\". Tema oskab kindlalt vastata mis millelt on ja kuidas seda kõige mõtekam putitada.
Ja see asi ka ,et originaalis ei ole Gaujal olnud esituld... mittekunagi kasutaja \"Oldmoped\"-i Gaujal on jalgratta tulede kompletm pildid tema kodulehel ja Tehnikamaailmas 9/2003
Mul sihuke küsimus ,et miks seal need tavalised pedaalid on???(jalatoed?)

Terv, MArek
Pedaalid on ikka väntamiseks--nagu rattal kombeks,nimelt on ilmselt kunagi suured veljed väiksemate vastu vahetatud.Rummud on nagu ratta omad,tagumises on ka pidur sees,mis toimetab nagu tavalise meesteka pidur.Esipidur asub porilauas ja see toimib vastu kummi surudesRolleyes(muidugi kui ta üldse pidurdab)

pidasin silmas seda D6 või midagi,mis sul oli--vabanda ei mäleta täpselt


Lune
eee.. üks D6 mul on jah Riga-7, aga seda ma ei müü esimene ratas ikkagi ja liiga kallis minu jaoks... siin foorumis on mõtekam kastada võrride õiget nimetust Riga ,Gauja, Verhovina jne. D on ainult mootori nim. ja kasutusel paljudel erinevatel võrridel.Smile

Marek
esihark on võibolla ise kokku keevitatud ?
Oopps sry... minu viga ma tõesti müüsin kunagi üht Riga-13, aga kuna seda keegi ei tahtnud siis ta seisab edasi ja müügisoovi enam kindlalt ei ole ,sest olen tähele pannud ,et võrri nubinad ja võrrid ise nii kalliks läinud.Sad

MArek
Gaujadele pandi ka d5 peale jah.Ise jahin praegu suht orig.gaujat,tükk aega seisnud.Sul paunsummi müügisoovi pole?
Pauna müügi soovi ei ole,aga hoian silmad kõrvad laht--juhus on pime.PS see hark on kokku vasetatud ,mitte keevitatud--ei usu et see oleks kellegi oma looming ja raam oleks nagu loomulikult kõver sealt paagi alt(see oli vastuseks Mossepowerile),aga arvestades nõukogude aegse leidlikusega,siis mine tea.

lugupidamisega Lune
Tziklivend Kirjutas:paak,mootor ja paunsumm kuuluvad Gaujale

ühelgi neist ei ole gaujaga midagi pistmist!
lune Kirjutas:Ainuke kurb moment on see,et oleks lausa patt seda mootorit seal peal kurnata.
Mossepower ega sul juhtu see mootor alles olema,millest sa siin kunagi mõistliku summa eest loobuma olid nõus?

Olen nõus selle mootori ja ketikaitse eest vastu andma näiteks kogu riga13 võrri....
Sadul ja vändad on tüüpiliselt 1930te aastate (arvat. Saksa päritoluga) jalgrattalt. Ülejäänud detailide päritolu oli juba kirjeldatud ning nõustun eelarvatuga, et tegu on täieliku omaloominguga.
oldmoped tänan pakkumast,kuid eiSmile --R13ga pole mul midagi teha ja seda riista ma laiali ei lammuta--teist mootorit oli lihtsalt asenduseks vaja,kuni selle korda saab:liikur oli seisnud üle 15 aasta ja mootor vajab puhastamist.
Mis aastaarv ja mis tähega algab seerianumber mootori needitud plaadil? Nimelt huvitab mind kas ongi neid esimese põlvkonna \"D4\"-sid toodetud vaid 1957 ja 1958 aastal. Ise oman ühte korralliku mootorit ja kahte korpust aastaarvuga 1957 (seerianumberi alguses vene \"G\") ja ühte korpust 1958 seerianumberi algusega \"E\")
Kui hind 200.- eeki peale langeb anna teadaSmile
See on ära situtud vanem varjant d4-jast...mul endal uuem reustareeritud(kunagi oli foorumis ka pilt)