automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mercedes Benz W638/W639 Vito - Tunnelibussid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kas tohib võtmehoidja tagaküljest ka pilti paluda?
Kuna uut teemat ei viitsi alustada, küsiks siit "otse sündmuskohalt", et mis vahet on 5w30 ja 5w40 õlil ? Peale selle et "tehas soovitab" ?
Milliseid häid omadusi on õlis, mis on kuumalt vedelam/vähemviskoossem kui teine võrreldav õli (w30 kuumalt vedelam kui w40)?
Egas siis kärukonks ilupärast külge pole pandud...  Big Grin

[Pilt: 0112098701fec7d.jpg]

[Pilt: 0112098703a8ba9.jpg]

[Pilt: 01120987054ad84.jpg]
Tsitaat:Egas siis kärukonks ilupärast külge pole pandud...
Pilt kannatab kõike, nagu pabergi.
(08-06-2019, 22:59 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Pilt kannatab kõike, nagu pabergi.

See mees selle RAFikuga liigutab seda käru küll. Kogemuse baasilt, nagu alati, igasugu asju on liigutatud...
Kui pidurid maha saab, siis ei ole liigutamine probleemiks
Ca 5 minutit läheb pidurite mahasaamisega kaasaskantava milwaukee 12v kompressoriga....
(09-06-2019, 01:11 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Ca 5 minutit läheb pidurite mahasaamisega kaasaskantava milwaukee 12v kompressoriga....

Mitu minutit läheb selle treila pidama saamiseks, kui ükskord (allamäge) liikuma saab? Mitme minutiga sidurist jagu saab?
Kaks korda elus olen pidanud Transiti vms.-ga pidanud siledal maal 10-12tn tegeliku massiga veokit liigutama. Esimene kord jäigi katseks, 195mm laia rehviga kerge koormaga kaubik kaevas end kruusa peal maa alla, teine katse asfaldil käima tõmmata oli edukam, siduri kärsakat õu täis.

unustasin neid nägusid panna, et oleks aru saada...
Wink Smile jms
Mäsasi see sidur um, mul põle säänset vigurit?  Toungue Big Grin
Invaliidi auto mul, kahe pedaaliga.....

Kui väga suuri kiiruseid sisse ei aja siis saab kenasti pidama.
Mitme kiloga kärukonksule mõjub? Ühendust pole näha, võibolla pargivad teineteise ees.
Eile sai omamoodi huvitav number kirja, 24 tunniga sai vuratud maha 1000km...  Big Grin  
Aga muidu laias plaanis kalla ja talla.  Veab ja tõmbab mida vaja.

Vahest sikutab vähe väiksemat treilat näiteks (ostsin vana T-16, ei tea isegi miks ja milleks, aga nii kuramuse muhe näeb välja) 

[Pilt: 011211098392186.jpg]

Mööda raba liigub ka kuidagi...kui vaja

[Pilt: 011211098721484.jpg]

Tunnelis on teinekord üsna tolmune...  Toungue Big Grin

[Pilt: 0112110993791c1.jpg]

Vahes pakun vitole ka küüti...

[Pilt: 011211098944465.jpg]

Eile õhtal kiirteel proovisin siis madallennu võimeid, ega rohkem väga ei lähe see isend.

[Pilt: 0112110997e2fca.jpg]
(05-06-2019, 01:15 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas tohib võtmehoidja tagaküljest ka pilti paluda?

Mõlemast küljest samasugune. Nagu peab.  
Hiina kaubal on tagumine külg sile ja sinna mingi made in the middle of nowhere kiri pressitud...  Toungue

[url=https://www.amazon.com/Middle-Nowhere-Made-Light/s?k=In+the+Middle+of+Nowhere+Made+of+Light][/url]
(05-06-2019, 01:26 AM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Kuna uut teemat ei viitsi alustada, küsiks siit "otse sündmuskohalt", et mis vahet on 5w30 ja 5w40 õlil ? Peale selle et "tehas soovitab" ?
Milliseid häid omadusi on õlis, mis on kuumalt vedelam/vähemviskoossem kui teine võrreldav õli (w30 kuumalt vedelam kui w40)?

Pole õrna aimugi, paneme seda mida "tark arvuti" ütleb...  Big Grin 

[Pilt: 0112124537a7cf8.jpg]

Eile õhtul said tunnelid vanad sõbrad kokku...

[Pilt: 0112124409c28ea.jpg]

Kui pumbad üles ütlevad siis kisub allilmas üsna niiskeks...

[Pilt: 011212440518963.jpg]

Tibu ka pildipeal

[Pilt: 0112124403cad44.jpg]

Ega suurt midagi lisada polegi, taha sai uued käsipiduri klotsid ja muus osas pole nagu muutusi vahepeal olnud. Tagumine kardaan on imeväikse lõtkuga, eks tuleb silm peal hoida ja mingi aeg uued ristid panna.
(02-07-2019, 22:10 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(05-06-2019, 01:15 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas tohib võtmehoidja tagaküljest ka pilti paluda?

Mõlemast küljest samasugune. Nagu peab.  
Kahjuks ei jäänud vastusega rahule...

PS kiika skypet ka vahest
(02-07-2019, 22:10 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Eile õhtul said tunnelid vanad sõbrad kokku...

[Pilt: 0112124409c28ea.jpg]
 Ja krt, silmad ei petagi mind  Cool 
 mõtlesin, et maru tuttav Vito- sinist ju kuskil näinud (mu kodukandis liikvel..) jaa ohs aa mait, siit see pärit.
Kallakutel käitub kenasti, iga konaruse peal külili ei kuku 
[Pilt: 0112132141607fe.jpg]
[Pilt: 0112132157b59e0.jpg]

2 tonnine kompressor on suht tihe seltsiline konksu otsas

[Pilt: 011213213925554.jpg]

Kuidagi õnnestus jälle korraks sellise auto silmapiirile sattuda, endiselt nii valge kui olla veel saab... 

[Pilt: 0112132145de619.jpg]

Võibolla koorem äratas hoopis tähelepanu?  Big Grin

[Pilt: 01121361291cdd6.jpg]
[Pilt: 0112136125ec756.jpg]

Kubjas käib ikka töid üle ka vaatamas  Big Grin Toungue

[Pilt: 0112132137d57b8.jpg]

Nädalavahetus oli bussil ralli lainel...

[Pilt: 01121361133f443.jpg]

[Pilt: 0112136111a6ab5.jpg]

Õhtul katseid läbi sõites leidsin kellegi kaotatud 8mm poldi ka üles...

[Pilt: 0112136115ec8e7.jpg]

[Pilt: 0112136109ccfa7.jpg]


Aga muidu kalla ja talla, täna metsakale kütust viies jõudsin järeldusele et ABS'i kaitsmele tuleb lüliti vahele panna, või siis piduri tule konnale lüliti vahele. Ehk kõvasti pärsib maastiku suutlikust see et veojõukontrolli ei saa välja lülitada, külglibisemise saab, veojõu kontrolli mitte. Kui ABS või piduri konna pistik lahti võtta, siis saab pehmetest kohtades hoo ja inertsiga läbi lasta. Hoopis teine tera. Lähiajal tuleks aeg leida ja vints ka muidugi lõpuks ära ette panna.
(15-07-2019, 23:58 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]...
täna metsakale kütust viies jõudsin järeldusele et ABS'i kaitsmele tuleb lüliti vahele panna, või siis piduri tule konnale lüliti vahele. Ehk kõvasti pärsib maastiku suutlikust see et veojõukontrolli ei saa välja lülitada, külglibisemise saab, veojõu kontrolli mitte.
...

Piduripedaali väike vajutus (mitte pidurini!) võiks sama asja teha. Proovi, vanematel teeb.

Huvipakkuv koorem on veel üks tõestus, et Luigel on suured ja karvased munad. Big Grin Hispaanlaste rakett on küll kinnitatud, kuid selle all nurgi olevad traktorirattad mitte. Mistõttu ka rihm omab vaid butafoorset ja enesekindlust (vääralt) tõstvat mõju. Kui veduki olematu kiirendus seda koormat vaevalt maha tõmbab, siis bremse andmine toob ilmselt raskuskeskme märkimisväärselt ettepoole. Big Grin Samas - oma õuel asju liigutades pole vahet. Aga meie foorumit loevad ka need inimesed, kes ei saa aru ,mida nad teevad. Ning võtavad väärat eeskuju, sest teised teevad kaa.

Ühe rihmaga saab enam-vähem turvaliselt kinnitada säärase koorma siis, kui:
A:esiporte kannab esimese rehvi raskust või
B: rihma otsad jooksevad üle traktorirehvi mustri nii, et suruvad rehve kokku. Praegu on vastupidi.

Pikemaks reisiks peaks rehvid ja raketi kinnitama eraldi paeltega.

Aga üldiselt ma kiidan, et autot sihtotstarbeliselt kasutatakse. Hoolimata "rusikasuurusest esidifrist", mis vist veel ei olegi ära poeginud?
Minul on siiani luige teemasid huvitav lugeda,aga pärast seda kui sa selle valge vito ostsid jääb selline tunne nagu oleksid uue naise saanud,igavaid pilte tuleb liiga palju,mina vitoga siin ja mina vitoga seal,näe kui tubli vito mul on ja vaata mida minu vito kõike teeb.......
No põnevuse huvides võiksid ju oma seiklustest Estoniaga rääkida?
(16-07-2019, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Piduripedaali väike vajutus (mitte pidurini!) võiks sama asja teha. Proovi, vanematel teeb.
Hispaanlaste rakett on küll kinnitatud, kuid selle all nurgi olevad traktorirattad mitte. Hoolimata "rusikasuurusest esidifrist", mis vist veel ei olegi ära poeginud?

Piduripedaal ei aita sel masinal enam.  Rattad olid ka tegelikult rihmaga põhjakinnitus aasade küljes kinni. 

(16-07-2019, 20:22 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Minul on siiani luige teemasid huvitav lugeda,aga pärast seda kui sa selle valge vito ostsid jääb selline tunne nagu oleksid uue naise saanud,igavaid pilte tuleb liiga palju,mina vitoga siin ja mina vitoga seal,näe kui tubli vito mul on ja vaata mida minu vito kõike teeb.......

Keegi ei sunni lugema ega vaatama, niisama sousti pole vaja ka suust välja ajada. Pole veel kordagi öelnud et see antud versioon vitost kusagilt küljest hea oleks, sinna on veel pikk tee minna, väga pikk tee. Tänane päev kinnitas seda taaskord. 

Ehk väike safari hommikul ja kerge tagajärgede likvideerimine siis lõuna ajal. Alusatan siis algusest, viskan kohe rohkem pilte üles, vaatab kas lööb kellegil põhja alt või kaane pealt seepeale ka....

Algus oli paljulubav..
[Pilt: 011213647327672.jpg]
[Pilt: 0112136477b20bb.jpg]
[Pilt: 011213648119826.jpg]
[Pilt: 0112136483918cc.jpg]

Ühel momendil viskas sooja heina lõhna autosse, suht kohe sain aru et nüüd vaja noaga põhja alla ronida. Nii oligi, esimese kardaani ümber rohkem heina ei mahtunud, tagumisele oleks veel natuke mahtunud. Aga tihendid oli sellegipoolest juba läbi omadega. Vahekastist esisilda mineva simmeri oli paigast minema lükkand, sai sirgu tagasi aetud ja alla tagasi sest uus tihend saabub eestisse alles nädala lõpus, aga homme läheb buss rootsi, tagumise diffri simmeri sai silberautost uue ja see läks kohe külge. Nii vahekast kui differ said ühtlasi uued õli ja selleks korraks seiklus läbi. 

[Pilt: 0112136489bbbe0.jpg]

Väike võrdlus:

[Pilt: 011213648785470.jpg]
[Pilt: 0112136491ee0fe.jpg]

Remonditööd nagu ikka: Luige Autohooldus Oü   

[Pilt: 0112136485e7b09.jpg]


Vist ei saanud piisavalt ärritav, ahh persse, panen veel ühe pildi   Big Grin 

[Pilt: 0112136497d040b.jpg]


Ehk nüüd on päevakorras põhjakatted, olen suht kahevahel kas tellida need orginaal plastikud või siis juba teha korralikust vastupidavast plastist katted nagu atv'del. Tagumisele kardaanile tuleb nagunii eraldi kate teha. Siinkohal ongi taaskord kinnitust leidnud fakt, et pikk tee on veel minna, et sellest hädisest W639'st korralik masin saaks...
msluik Kirjutas:viskan kohe rohkem pilte üles, vaatab kas lööb kellegil põhja alt või kaane pealt seepeale ka....


[Pilt: 0112136491ee0fe.jpg]

Ma siis võtan saejärje üle. Reaalselt oligi vaja maanteel (ma loodan, et mitte linnas) 100km/h sõites ostetud varuosadest pilti teha?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11