automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mercedes Benz W638/W639 Vito - Tunnelibussid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
OT: Mitsubishi Grandisel on samuti väike kang rooli taga kui Aasiast rääkida.
Iveco daily pole küll Aasia aga ka seal on kangike rooli all/taga.
Sorry OT! HHR-il mul ka nupud roolil. Esimene vajutusega aktiveerid püsika ja siis teine vajutus "set" sobilikul kiirusel. Mis seal keerulist on? Käed on ka kogu aeg roolil,liigutad vaid pöialt. Sorry ma MB püsikaga pole kursis,et kas seal ei pea siis midagi vajutama ja toimib mõtte jõul, või on seal veel mingeid funktsioone?
No veits on üle kiidetud see mersu roigas siin, on üsna funktsionaalne küll ja ega kätt pea sellegi vajutamiseks roolilt töstma, aga mingi ainuvöimalik asi see nüüd küll pole.
Köigil vanematel usakatel oli suunatulekangi otsas see set nupp, ütleks et veel kövasti lihtsam kui eraldi kang
(04-05-2019, 02:59 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Okei, Volvo on ka päris hästi püsika juhtimisega hakkama saanud, aga Aasias ei saada vist siiani aru, milleks seda vidinat vaja on.

Aasia sõidukite vahele ei teki pikki vahesid. 3 meetrise pikivahe puhul pole selle kangikesega miskit teha. Lihtsalt neil rahvastiku-autode-rollerita tihedus kordi suurem.
(04-05-2019, 02:59 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]... Ma pole kunagi aru saanud, mille kuradi pärast on vaja toppida viiskümmendkaks idiootset pisikest nupukest rooli peale või rooli taha, või prantslaste moodi kuhugi armatuuri, kui kõike saab juhtida ühe pisikese kangikesega,...

Kui sinu nähtud prantslasel olid nupud, ei tähenda see seda, et kõigil oleks. Kes nüüd kelle pealt õppis, on mulle teadmata...

[attachment=75404]

Igastahes sel prantslasel toimus püsika juhtimine roolisambal oleva kangiga.
Pole nüüd mõtet niiväga ka erutuda. Ega ma väidagi, et kõik masinad on ühe vitsaga löödud. Prantslaste näide tuli lihtsalt kohe meelde (kuigi ma ei mäleta, mis autoga tegu oli, äkki Master), samuti olid vist Rover 75-l püsika nupud kuskil armatuuris. 

Lihtsalt Mersu lahendus on minu meelest nii loogiline, et enam loogilisem olla ei saa. Kiiruse fikseerimine, üles-alla muutmine jne. Nuppudega võib majandada kui auto on korralikult käe sisse harjunud, võõras autos peab neid nuppe otsima, mis tõmbab tähelepanu endale. Mersu lahendus pole ainuõige, aga on ka täiesti mersuvõõrale inimesele koheselt mõistetav. 
Milleks püsikiirushoidjal üldse On/off nuppu vaja on? Võiks ju olla koguaeg töövalmis nagu mersudel ja (vähemalt vanematel) bemmidel. Või siis ka (ohutuseetalon) Volvodel, juhul kui nupp on õiges asendis.
Minu Aasia autol see küll kangina ja väga mugavalt paigutatud et kätt roolilt ei pea liigutama.
võtke näiteks ette viimase generatsiooni Clio, püsikiiruse aktiverimise (või siis max kiiruse piiramse) nupp on käsipiduri all! sõitsin mingi hetk rendiautoga, millel need + ja - olid olemas, aga ei saand neid kuidagi tööle, võtsin lõpuks manuaali lahti ja sealt leidsin alles koha, et vaata käsipiduri alla.

Volvol (20a tagasi, uuemaid ei tea) on hea jah, tuleb soov püsikaga sõita, vajutad ainult plussi või miinust ja kohe fikseerib kiiruse. Igapäeva tööautks viimase generatsiooni sportage, sellel peab kll kõigepealt vajutama püsikiiruse sisse ja siis vajutama set nupule, et kiirus ära fikseerida ja siis kui tahad kiirust kohendada, siis veel plussi ka takkaotsa... üleüldse viimase generatsiooni sportagega ma pole nüüd peale aastat sõitu ära harjunud, nuppe on liiga palju ja sõidu pealt nuppu vajutades tabad ikka vale nuppu (tooli soojendamise asemel tooli jahutamine, raadio asemel bluetoothi sisend, kaardi asemel telefon vms) Big Grin
Vito hodomeetrile vurab aina kilomeetreid juurde ja egas midagi uut ei olegi öelda, nelikvedu on endiselt mingi kolme klassi haridusega inseneri poolt projekteeritud, nii rängalt jäik vedu sõites ja kui reaalselt vaja on, siis kratsivad rattad diagonaalis....  Toungue Big Grin

Muidu võib rahule jääda, nädala lõpus läheb hooldusesse ja siis ehk saab miskit uut ja huvitavat kirjutada. Pihusti tagasivoolu voolikud lekivad, kõrvalistuja aken ei tööta ja tagurduskaamera oleks vaja paigaldada veel. 

[Pilt: 01120686892cd7b.jpg]

[Pilt: 011207196731a64.jpg]
Maa all ja maa peal...

[Pilt: 0112080199e634f.jpg]

[Pilt: 0112080209f47e2.jpg]
Kuna oli nurinat et minu projektid ja masinaid ei taha kuidagi edasi minna, siis kriban miskit vahepeal, alustuseks kõige lihtsam masin mis ei liiguti õnneks ei projekti ega millegi muu alla, sest antud hetkel on kuidagi nii juhtunud et on kasutusel igapäeva autona...   Toungue
Tunnelis tundsin juba puudust 220v, akusid oli hea sõidu ajal laadida näiteks. Sai see viga nüüd parandatud 1000W inverteri näol.

[Pilt: 0112094253c51dd.jpg]

Edasiseks paigaldasin kohe ka tagurduskaamera ja selle juhtmed. Kaamera mingi suvaline oomipoe kärakas, alpine oma sai tellitud aga pole veel kohale jõudnud. 

[Pilt: 0112094261b088f.jpg]



Kui juba juhtmete vadamiseks läks siis käisin tartus http://www.alsound.ee ja tõin seal "URAL" kaubamärgi kandva bassikõlari, läksin tegelikult 8" URAL Patriot'i ostma kuid arutelu käigus sai otsustatud 10" MOLOT'i kasuks, lihtsam paigaldaga ja seadistada, saab ehitada kinnise kasti.  Võimuks esialgu BassFace ja kogu kompott 4 Ohm'i peale.  Natuke nokitsemist eile õhtul ja voila.


[Pilt: 01120942419b907.jpg]

[Pilt: 011209425707c27.jpg]

[Pilt: 011209425158df6.jpg]

[Pilt: 011209425597666.jpg]

[Pilt: 0112094249740de.jpg]

Sai siis istme all olevale kastile augud kinni kaetud vineeriga ning natuke juhtmeid veetud ja moditud seda ümbrust seal, lõhkusin ära veel ühe padja millest kasti sisse vajaminevat vatti sain ning valmis see oligi. Tagumise istmerea taha seinale tulevad veel kaks keskheli kõlarit juurde twiiteritega, neile pole hetkel sobivaid aluseid saabunud. Bassikas on paigas ja mängib kenasti, suht tagasihoidlikult häälestasin. Välja pole midagi kuulda. Sees annab helile seni puuduoleva mahlasuse. 


Muud nagu polegi suurt kirjutada, uued Dunlopi suverehvid sai alla paar päeva tagasi.
Mingi päev pidas ka toll kinni, uuris kütust, nende pettumuseks oli otseloomulikult kütus valge kui lumi.  Muud nagu kohe ei meenugi. 

[Pilt: 01120942677d50d.jpg]

[Pilt: 011209426361a08.jpg]
Mis moodi nendel see kütuse testimine käib? Osadel on kütusepaagis klapp sees kus vahelt ei saa kuidagi moodi voolikut sisse?
Peenikese kõrrega.
(31-05-2019, 23:09 PM)fanatt Kirjutas: [ -> ]Mis moodi nendel see kütuse testimine käib? Osadel on kütusepaagis klapp sees kus vahelt ei saa kuidagi moodi voolikut sisse?

Neil pole kütusevarga lohvid, vaid peened kõrred, nagu mainiti. Need sokutavad paaki küll.

"Põhjendatud kahtluse" korral võivad ka süsteemi avada. Tõsi, nad peavad selle siis ka sulgema nii, et masin töökorda jääb. Mida tuleb neilt siis ka nõuda.
(01-06-2019, 09:18 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(31-05-2019, 23:09 PM)fanatt Kirjutas: [ -> ]Mis moodi nendel see kütuse testimine käib? Osadel on kütusepaagis klapp sees kus vahelt ei saa kuidagi moodi voolikut sisse?

Neil pole kütusevarga lohvid, vaid peened kõrred, nagu mainiti. Need sokutavad paaki küll.

"Põhjendatud kahtluse" korral võivad ka süsteemi avada. Tõsi, nad peavad selle siis ka sulgema nii, et masin töökorda jääb. Mida tuleb neilt siis ka nõuda.

osadel ju toru üleval klapikambri kaane juures millel ventiil ees,vajutad ja küte pritsib ja pilt selge kohe.
(01-06-2019, 09:18 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(31-05-2019, 23:09 PM)fanatt Kirjutas: [ -> ]Mis moodi nendel see kütuse testimine käib? Osadel on kütusepaagis klapp sees kus vahelt ei saa kuidagi moodi voolikut sisse?

Neil pole kütusevarga lohvid, vaid peened kõrred, nagu mainiti. Need sokutavad paaki küll.

"Põhjendatud kahtluse" korral võivad ka süsteemi avada. Tõsi, nad peavad selle siis ka sulgema nii, et masin töökorda jääb. Mida tuleb neilt siis ka nõuda.
Ega nad süsteemi avamist ometi tee peal tee? Mõned süsteemid on õhu sisse pääsemise kohapealt väga tundlikud ja sõidu jätkamine võimatu ilma remondi/diagnostikata. Kui peenike see kõrs on? Osadel veokatel on paagi suudmes "varga kaitse" või sõel nimeta kuidas tahad mis ära ei käi.
Selline kõrreke...
(01-06-2019, 20:40 PM)hobiautod Kirjutas: [ -> ]Selline kõrreke...

Tänud pildi eest, See küll minu veoka sõelast läbi ei mahu. Peaks mingi lisa augu tegema sinna vist.
(03-06-2019, 23:42 PM)fanatt Kirjutas: [ -> ]
(01-06-2019, 20:40 PM)hobiautod Kirjutas: [ -> ]Selline kõrreke...

Tänud pildi eest, See küll minu veoka sõelast läbi ei mahu. Peaks mingi lisa augu tegema sinna vist.


Ega see neil ainumas kõrs ole. Kui nad tahavad, küll nad sinise kätte saavad.
Egas olegi muud lisada, sai kiire õlivahetus tehtud enne pikemaid otsasid ja taas teele. Laias laastus iga 10 000km tagant läheb uus õli sisse, see teeb siis keskeltläbi iga 1.5-2 kuu tagant õlivahetuse. Hooldused ja suuremad remondid saab tehtud Luige autohooldus Oü's

[Pilt: 01120974194ce0a.jpg]

Mina olengi see tanklakohvi vend vist, mis teha, vähe vaene, pole kodus kohviaparaati... aa kui ei tangi siis bussi jätan ikka parklasse...   Toungue
[Pilt: 0112097423ce7d3.jpg]

ZZ top käis täna Helsinkis, nüüd on vitol soliidne võtmehoidja meeneks... 

[Pilt: 0112097425d3395.jpg]

Hooldusauto ja rahamasin...

[Pilt: 0112097427b88d9.jpg]

Kui keegi küsib mis selle valmetiga teha saab, siis ütlen ikka et anname kuuma...

[Pilt: 0112097417f999f.jpg]

Ja järgmiseks tuleks ette korralikud seeker või lazer tuled paigaldada... 





[url=https://www.facebook.com/pages/category/Local-Service/Luige-Autohooldus-OÜ-743209832534247/][/url]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12