automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 14 Tchaika
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
https://vk.com/video207041850_169815505

Minu autost on tehtud kunagi Bashkiiria televisioonis ka saade. Ka seal saab tutvuda selle endise omanikuga. Kui vennale pilk peale heita, siis saab kohe aru, miks ta auto ära müüs - ta lihtsalt ei mahtunud enam rooli taha.
(27-08-2017, 19:58 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]https://vk.com/video207041850_169815505

Minu autost on tehtud kunagi Bashkiiria televisioonis ka saade. Ka seal saab tutvuda selle endise omanikuga. Kui vennale pilk peale heita, siis saab kohe aru, miks ta auto ära müüs - ta lihtsalt ei mahtunud enam rooli taha.
Tere.
Omanik istus ju õige  koha peal, tagapingil ja sinna ta sobis ja mahtus ülihästi.
Autojuht peab rooli taha ära mahtuma, mitte omanuk.
Jõudu taastamisel ja hiljem auto nautimisel.
(28-08-2017, 00:43 AM)aksel73 Kirjutas: [ -> ]
(27-08-2017, 19:58 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]https://vk.com/video207041850_169815505

Minu autost on tehtud kunagi Bashkiiria televisioonis ka saade. Ka seal saab tutvuda selle endise omanikuga. Kui vennale pilk peale heita, siis saab kohe aru, miks ta auto ära müüs - ta lihtsalt ei mahtunud enam rooli taha.
Tere.
Omanik istus ju õige  koha peal, tagapingil ja sinna ta sobis ja mahtus ülihästi.
Autojuht peab rooli taha ära mahtuma, mitte omanuk.
Jõudu taastamisel ja hiljem auto nautimisel.
 No aga mees ütleb ju selge sõnaga, et ta ei tunne ennast nagu mingi boss või Juht, vaid nagu lugupeetud seltsimees. Aga nõuka ajal olidki sellise auto juhid lugupeetud seltsimehed, need kes taga istusid, need ei olnud üldjuhul lugupeetud, vaid (kallid) seltsimehed.
Videos oli huvitav lause - istmeid ei saa liigutada ei edasi-tagasi ega üles-alla. Kas nii ongi?
Käigukasti variaatoriks nimetamine tegi nalja. Anname tädile andeks Smile
(28-08-2017, 01:13 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Videos oli huvitav lause - istmeid ei saa liigutada ei edasi-tagasi ega üles-alla. Kas nii ongi?
Käigukasti variaatoriks nimetamine tegi nalja. Anname tädile andeks Smile
 Kuna juhi istme taga on vahesein, siis tõesti istmeid reguleerida ei saa.
(28-08-2017, 08:51 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(28-08-2017, 01:13 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Videos oli huvitav lause - istmeid ei saa liigutada ei edasi-tagasi ega üles-alla. Kas nii ongi?
 Kuna juhi istme taga on vahesein, siis tõesti istmeid reguleerida ei saa.

Nende autode puhul oli see-eest võimalik küllaltki lihtsalt reguleerida autojuhi pikkust ja kaalu Toungue

Ilmne konservatiivsusnähtus on ka raadio АВ-75, mida vorbiti muutumatuna vähemalt 15 aastat alates 1975. Tundub pisut veider, et selle aja jooksul ei hakanud kassettmakk komplekti mahtuma. Vaid oli ette nähtud eraldi "pristavka", mida autovõimendisse ühendada. Kuhu see pristavka paigutatud oleks, kas armatuuri alla või juhi kõrvalistmele, jääb ilmselt mõistatuseks.
Nii, täna sai auto siis pahteldatud, jääb kuivama veel mõneks päevaks. Igaks juhuks, Ega suurt midagi pahteldada polnud. Rohkem prits pahtel. Paar pilti ka.
[attachment=64981]
[attachment=64982]
(27-08-2017, 19:29 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Ah jaa üks probleem veel - esiklaas omadega õhtal, kas kellelgi on ideid, kust sellist rohelise varjustusega klaasi saada.
Saab lasta järgi teha Tõrvandis. Lasin Sisu Kontio -75.a. esiklaasi ja kumera tagaklaasi teha.
Nii, auto värvitud. Huvilistele ka selleks kulunud materjalid
1 kg pahtlit
5 kg pritspahtlit
8 kg musta Standex - kolm kihti
10 kg Super Hard Limousin lakki - 2 kihti
Nüüd on pill jälle sellist karva nagu sündides
[attachment=65010]
[attachment=65011]
Kas üks maaler toimetas või  kahe mehe ühistöö.
(04-09-2017, 22:47 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Kas üks maaler toimetas või  kahe mehe ühistöö.
 Kahe mehe auto, 6,2m pikk.
Tere.
Ilus.
Jälle üks töeliselt ilus asi valmis Smile
Aga sinu ilusast kolleksioonist on veel midagi puudu,köige esimene volga
mis oli moditud Pobi mootoriga ja automaat kastiga tehtud umbes 700 tükki,
peaks ju väljakutse olema Big Grin
No usun et see pobigi kuskil juba olemas on. Aeg vast varane ,loodan... .
(04-09-2017, 23:35 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Jälle üks töeliselt ilus asi valmis  Smile
Aga sinu ilusast kolleksioonist on veel midagi puudu,köige esimene volga
mis oli moditud Pobi mootoriga ja automaat kastiga tehtud umbes 700 tükki,
peaks ju väljakutse olema Big Grin
 Jah, tean. Need on sama haruldased kui Gaz 23-d. Kuigi Pobeda mootoriga neid ei tehtud. Pobeda mootoriga isendeid tehti juunini 1957 1100 tk ja Ivan Paderini raamatu `21` järgi olid need kõik manuaalkastiga. Sama kinnitab ka venekeelne Wikipedia. Kokku tehti jah automaatkastiga Volgasid ligikaudu 700, neist I seeria omi c. 620 ja teise seeria omi c. 80 tk. Kevadel oli Sokolniki retroautode näitusel Moskvas üks täiskomplektne 21 mootor koos automaatkäigukastiga müügis. Hinda küsiti c. 12 000€. Enne kui asjasse süveneda jõudsin oli see müüdud. Minu huvialaks on rohkem eriseeria autod (saateautod). Need on mul kõik olemas GAZ M1V8, GAZ 20G, GAZ 23B, GAZ 2424 ja GAZ 31013. Neist 23 ja 2424 on renoveeritud, M1V8 on tegemisel ja M20G ja 31013 ootavad oma aega. Peale selle kiikan ka nende masinate poole, keda nad turvasid. Suur unistus on kokku panna seeria GAZ 11, GAZ 12, GAZ 13 ja GAZ 14. Tegelikult on need autod ka kõik olemas, aga ootavad oma aega. No selle loo kangelane, loodan et on Novembris valmis.
Unustasin eelmises postituses mainimata, et on olemas ka GAZ 2434, tegu on GAZ 2410 baasil toodetud eriteenistuste autoga. Kuigi mul oli ka võimalus see soetada, siis jätsin mõtte katki, kuna tegu on võrreldes GAZ 2424-ga sarnase autoga, vahed ainult kosmeetilised.
natuke ot: aga kui me raf-idega venemaal käisime, siis sattusime kollektsionäärile, kes komplekteeris, Gorba ja Jeltsini autokolonne, ehk siis mootoratastest Zil välja, suht hea hunnik tehnikat oli tal juba koos
(05-09-2017, 13:24 PM)supp Kirjutas: [ -> ]natuke ot: aga kui me raf-idega venemaal käisime, siis sattusime kollektsionäärile, kes komplekteeris, Gorba ja Jeltsini autokolonne, ehk siis mootoratastest Zil välja, suht hea hunnik tehnikat oli tal juba koos

See lihtsam lahendus, Gorba ja Jeltsin sõitsid ZIL 41047-ga, saateautod olid GAZ 31013 ja soolomootorrattad URAL. Gorbal võis võimuletuleku esimistel aastatel veel olla kasutusel ZIl 41045 ja saateautoks GAZ 2434.
[attachment=65019]
Sellised olid Kremli saaterattad. Seda pakuti mulle müüa 10 000 €
sellel olid saateautod astmelaudade ja katuseraamidega zil-ild, loomulikult ka nn kiirabi zil, ja osad rattad olid mustad
(05-09-2017, 14:55 PM)supp Kirjutas: [ -> ]sellel olid saateautod astmelaudade ja katuseraamidega zil-ild, loomulikult ka nn kiirabi zil, ja osad rattad olid mustad
Võib-olla selliseid elukaid kasutati muudeks otstarveteks aga mul oli juhust näha oma silmaga Moskva Kremlist väljuvat kolonni 80-ndate lõpupoole. Kolonnis oli 10-12 mootorratast, 3 ZIL limusiini ja mõned tollal uut tüüpi Volgad, tõenäoliselt 31013-d. Tookord ei osanud seda ju vaadata. Uueks Volgaks kutsuti GAZ 3102-te. Kuid kõik nad olid värvitud sini-kollasteks ja külje peal suur vapp, peal vilkurid. Kes oli autos, muidugi (unustasid) nad mind teavitamast Smile . Neid muid igasuguseid masinaid võidi kasutada kui batjushka tahtis kuskil looduses tiigreid jahtida jne.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12