automoto.ee foorumid

Täisversioon: milline kett d4?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem järgmine, ei tea milline kett muretseda võrrile D4. Kas keegi oskab öelda mis vahega (mm )- ketikaane (see kaan kus on siduri link) ja korpuse vael , läheb ja tavaline jalgratta kett ja mis vahega võrri oma?
kui on tegu mootoriga d4 (ei jäta kordamast, et sellist võrri EI OLE OLEMAS!), siis sinna käib \"tavaline\" 1käigulise jalgratta kett. Ise oeln kasutanud neil vene päritolu ketti, hind umbes 50.-
Eks nende jalgrattakettidega probleeme ole... algul venivad väga usinalt ja vajavad paar esimest päeva igapäev pingutust.
Lisan Oldmoped\'i jutule veel juurde, et nii jalgrattaketi kui ka enamike mopeedide/kergemate mootorrataste keti ketisamm on 1/2\" ehk 12,7 mm. Viimane on vaid laiem ja paksemate rullidega.

Ning minu teada on kõikidel D mootoritel (D4 kuni D8) ketiratta ist võlli otsas sama, nii et võib kohata ka D4/D5 isendeid, millele on pandud ise hiljem miski toekama keti hammasratas, nt D8lt, mille hambad on laiemad (kett ka laiem) ning teravama profiiliga (keti rullid jämedamad). Niisugusele hammasrattale jalgratta kett peale ei lähe ja see tuleb siiski asendada algse vastu.

Kui mina poisike olin, siis paljude minuvanuste poiste iseehitatud D4/D5-d omasid selliseid hammasrattaid. Põhjus ikka seesama, et mootoriketina kasutatav jalgratta-mõõtu kett kulus väga kiiresti ja nii hammakas, kett kui ka tagaratas asendati teiste isenditega.
Selles laiuses ma kahtlengi, tahtsi selgusel jõuda millist poest otsida. Nimelt pole seda laiemat ketti käepärast et proovid kas mahub, jalgratta oma aga loomulikult mahub, kuid tundus ( jalgratta ketti jupp olemas) ruumi üle ei jäänud eriti....

Kas keegi oskab ka seletada missugune on esimene telg, vanematel /suurematel võrri ratastel?
Esimene telg peaks enamikel 26\" ratastel olema minu mäletamist mööda 10 mm jämedune ja kinnituma kahvlitele M10 peenkeerme (M10x1) mutritega (samad mutrid Vene jalgratta tagarattal).

Muidugi oleneb jälle sõidukist... kui kett vastab mootoritüübile (D4 jne), siis ratas ja telg jälle võrritüübile ja seega... kui küsida esimese ratta kohta, peab teada olema võrri täpne mark.
Hark on alumiste kiigedega.
Ilmselt hargi ja ratta laagrite vahele tulevad puksid.
valdo Kirjutas:Ning minu teada on kõikidel D mootoritel (D4 kuni D8) ketiratta ist võlli otsas sama, nii et võib kohata ka D4/D5 isendeid, millele on pandud ise hiljem miski toekama keti hammasratas, nt D8lt, mille hambad on laiemad (kett ka laiem) ning teravama profiiliga (keti rullid jämedamad). Niisugusele hammasrattale jalgratta kett peale ei lähe ja see tuleb siiski asendada algse vastu.

ja laia ketiga d4 karteris on see probleem, et ei mahu hästi ära ja hakkab ni vastu karterit kui ka sidurikaant käima
D4 ei saagi laia ketti panna(kui tahad ka sidurit panna), sidurikaane vahele kett ära ei mahu,minul polegi sidurit ega gaasi
kas keegi oskaks öelda palju on d6/d8 sidurikaane ja korpuse vaheline mõõt. Nimelt sealt kus kett käib.

siims

Kas originaal võrri kett ei sobi vä?Mu võrril on üldse mopi kett!Tegelt oli ,sest se kett läks katki ning siis tuli veel välja ,et välja ka venind!!
mopil ja võrril sama kett,pikkus ainult erinev
Mõõtsi ära, 16mm vahe. Palju võrri ket lai on või kui lai on d6 / d8 mootoritel sidurikaane ja korpuse vaheline mõõt?
kuskohast sa mõõtsid? Kõige kitsam koht, kuhu tavaliselt hakkab vale laiusega kett vastu käima, on sidurihoova kanal.
mõõtsin nii-öelda sealt kust kett käib \"siise/välja\"