automoto.ee foorumid

Täisversioon: 15-s Tchaika
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
(10-11-2017, 21:42 PM)kass Kirjutas: [ -> ]
(10-11-2017, 19:47 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Nad oleks reaalsemalt võinud pretendeerida Tsernenko autole, või unustasid nad vaadata, et samal, ehk 1984-dal aastal isake Ustinov pani kõrvad pea alla. Milleks talle soomustatud auto. 

Oleks Ustinov 12 päeva kauem vastu pidanud, siis oleks ta surnud 1985. Kas neid 41051-id toodeti alates 01.01.84 kuni 31.12. 85? Palju neid toodeti? Kas see väidetav Ustinovi 41051 on siis Tšernenko endine auto?
 Vahet pole kuna ta kõrvad pea  alla pani. Tootmis arvu vaadates 14 autot 24 aasta jooksul, siis on selge et kahe tootmis aasta jooksul tehti neid üks, maks. kaks tükki. Ega see Ustinov kah jala pealt kukkunud, tema seisukord oli Poliitbüroole kindlalt varem teada. Riigi parimad arstid jälgisid nende vennikeste igat pulsilööki. Kui 1984 valmiski üks auto ja veel uus mudel, siis on igati loogiline et see anti Tshernenkole, kes sai sel aastal peasekretäriks. Tchernenko oli ju päritolult hahol ja tänapäeva Venemaal on kasulikum, et neid selle ei mainita.
Loogiline jah, Tšernenko oli ju küll alles reibas ja aktiivne tervisest pakatav komnoor, kui pukki pandi ja täitis auga seda rasket kohust ja tegi ränka tööd lausa üle aasta, enne kui nõukogude rahvast jälle ränk kaotus ja otsata lein tabas... Tsernenko oli ka Poliitbüroo liige juba enne, ilmselt ka ZiL-imees, tea kellele tema auto läks? Millega sõitis Andropov, kellele tema auto läks? Kes sai uue, kes kelle vanaga sõitima pidi, kelle oma lammutati?  Üsna segane värk, aga ma ei usu, et see nii salajane info on, Ameerikas ilmselt teadis iga Tzeerru koristaja, millega keegi Moskvas sõidab. 
. Aga nüüdseks on juba 3-st Ustinovi ZiL-ist kuulda ja ka näha midagi, või siis Tšernenko omast ja 2-st väidetavalt Ustinovi omast. Nii et lauslammutamist polnud või ei sõidetud seda 100000 km täis. Eelnevalt väidetavalt Ustinovi kollase nahksisuga ZiL-i pilt pole fotokvaliteedi järgi otsustades mitte 1980-ndatest, vaid tänapäevane pildistus?
(10-11-2017, 20:46 PM)krossifänn Kirjutas: [ -> ]
(08-11-2017, 02:45 AM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Sm. kass lihtsalt kadedusest "trollib". Ükski jalgratas nii kõrgele tasemele ei küündi. Ka need kõige kuldsemad, mida ta Türil peidab.

Minupoolt kiitus ja muhe lugenine. Uus Tõnu Piibur on kapist välja tulnud oma väljendusliku andega. Ning tegelikult ka - vähem demagoogiat igasugu võsameestelt ning kopraonudelt.

Aga tegelikult ka - mida siis kaasfoorumlased Võsa ja Kopraonu valesti ütlesid/demagoogitsesid ?

Konstruktiivses vestluses, nagu see projekt siin, pole mõtet lugeda eelneva kahe poolt loodud illusiooni, justkui on nad sündinud Zimi, KGB Volga või Tšaika spetsid. Seda enam, kui nad elus pole ühtki autot füüsiliset omanud. Interneti kasutada ja raamatut lugeda oskame kokkuvõttes me kõik. That's it.

Mind huvitab, mis võiks olla herra Formika järgmine projekt. Kremlitaatide Tšaika paraadi kabriolett, kiirabi- või matuseauto? Big Grin
Fotodel olev ükssarvikunahast sisuga limusiin on ZiL-114, mis oli tootmises '78 aastani. Ustinov sai poliitbüroo liikmeks 1976, nii et seda marki masina ta pidigi tol hetkel saama. 4 aastaga 100000 km täis kerida pole vist kaitseministri jaoks midagi võimatut, nii et siin ma nagu mingit vastuolu ei näe. Kas ja mis masina ta hiljem sai, on juba iseküsimus. Samas jääb õhku küsimus, miks esimest ametiautot ära ei lammutatud, kui uus oli käes ja kasutuses.
Väike parandus: Ustinovi eelmine, nahksisu ja XXL käepidemega masin võib ju olla ka ZIL-117 tema poliitbüroo kandidaadi perioodist. Artiklis mainitakse selle masina juures Ustinovit kui tulevast kaitseministrit.
(11-11-2017, 13:24 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(10-11-2017, 20:46 PM)krossifänn Kirjutas: [ -> ]
(08-11-2017, 02:45 AM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Sm. kass lihtsalt kadedusest "trollib". Ükski jalgratas nii kõrgele tasemele ei küündi. Ka need kõige kuldsemad, mida ta Türil peidab.

Minupoolt kiitus ja muhe lugenine. Uus Tõnu Piibur on kapist välja tulnud oma väljendusliku andega. Ning tegelikult ka - vähem demagoogiat igasugu võsameestelt ning kopraonudelt.

Aga tegelikult ka - mida siis kaasfoorumlased Võsa ja Kopraonu valesti ütlesid/demagoogitsesid ?

Konstruktiivses vestluses, nagu see projekt siin, pole mõtet lugeda eelneva kahe poolt loodud illusiooni, justkui on nad sündinud Zimi, KGB Volga või Tšaika spetsid. Seda enam, kui nad elus pole ühtki autot füüsiliset omanud. Interneti kasutada ja raamatut lugeda oskame kokkuvõttes me kõik. That's it.

Mind huvitab, mis võiks olla herra Formika järgmine projekt. Kremlitaatide Tšaika paraadi kabriolett, kiirabi- või matuseauto? Big Grin
Kuna sain seal Gruusias paljude mägede poegadega tuttavaks, siis nüüd saadetakse igasugu pakkumisi vanatehnika alal. Paar päeva tagasi potsatas selline pakkumine.
[attachment=66261]
[attachment=66262]
[attachment=66263]
Nii, et hr Marcello pani naelapea pihta, tegu tõesti ZIS 110 B-ga, ehk kiirabi versiooniga. Kahjuks pole autol ei sildu ega mootorit. Kuigi projekt oleks ülihuvitav, sest minu teada pole maailmas ühtki Zis-i kiirabiversiooni säilinud. Rondil on olemas ka paberid. Kui kuskilt saaks sillad, siis võiks veel seda värki kaaluda.
Kui ma olen demagoog nagu kodanik Regardman väidab,siis tuletan meelde,et professionaalne demagoog teenib 1,5-3k kuus palka.
Ning suurem osa neist istub riigikogus ja omavalitsustes juhtivatel kohtadel. Big Grin
Ma arvan,et kui teil on isiklik probleem,siis kirjutaga. Ärge palun teisi avalikult maha tehke siin foorumis.
Lisaks teile harimise mõttes,mida mõiste demagoog tähendab https://et.wikipedia.org/wiki/Demagoogia
(11-11-2017, 14:04 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(11-11-2017, 13:24 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(10-11-2017, 20:46 PM)krossifänn Kirjutas: [ -> ]
(08-11-2017, 02:45 AM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Sm. kass lihtsalt kadedusest "trollib". Ükski jalgratas nii kõrgele tasemele ei küündi. Ka need kõige kuldsemad, mida ta Türil peidab.

Minupoolt kiitus ja muhe lugenine. Uus Tõnu Piibur on kapist välja tulnud oma väljendusliku andega. Ning tegelikult ka - vähem demagoogiat igasugu võsameestelt ning kopraonudelt.

Aga tegelikult ka - mida siis kaasfoorumlased Võsa ja Kopraonu valesti ütlesid/demagoogitsesid ?

Konstruktiivses vestluses, nagu see projekt siin, pole mõtet lugeda eelneva kahe poolt loodud illusiooni, justkui on nad sündinud Zimi, KGB Volga või Tšaika spetsid. Seda enam, kui nad elus pole ühtki autot füüsiliset omanud. Interneti kasutada ja raamatut lugeda oskame kokkuvõttes me kõik. That's it.

Mind huvitab, mis võiks olla herra Formika järgmine projekt. Kremlitaatide Tšaika paraadi kabriolett, kiirabi- või matuseauto? Big Grin
Kuna sain seal Gruusias paljude mägede poegadega tuttavaks, siis nüüd saadetakse igasugu pakkumisi vanatehnika alal. Paar päeva tagasi potsatas selline pakkumine.



Nii, et hr Marcello pani naelapea pihta, tegu tõesti ZIS 110 B-ga, ehk kiirabi versiooniga. Kahjuks pole autol ei sildu ega mootorit. Kuigi projekt oleks ülihuvitav, sest minu teada pole maailmas ühtki Zis-i kiirabiversiooni säilinud. Rondil on olemas ka paberid. Kui kuskilt saaks sillad, siis võiks veel seda värki kaaluda.

Mitu raha?
Tänan tunnustuse eest, aga see polnud siiski mina, kes ZiS-110 kohta sõna võttis.
Aga spekuleerigem siis ZiL-115 teemal edasi. Tõepoolest, masina omaniku vahetuse ja uue kaitseministri määramise aja kokkulangevus lubab suure tõenäosusega oletada, et masin läks uue kaitseministri käsutusse. Aga see ei tähenda sugugi, et ta oli enne seda vana kaitseministri käsutuses. Kindlasti oli kaitseministri masinal mingit sorti eriside aparatuur, aga selle ümbertõstmine ja/või uue masina kohandamine ei võta spetsialistidel ju üle paari päeva. Võis ka vabalt olla, et Ustinov kasutas oma elupäevade lõpuni seda beeži nahksisuga ZIL-114 ja kuna uue ministri jaoks oli see masin juba liiga vana, siis leiti ja kohandati talle uuem masin, mis oli mingil põhjusel peaaegu kasutuseta olnud.
(11-11-2017, 14:55 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Mitu raha?
Palju, küsivad 30 K, selle raha eest lubati Kiievisse ära tuua ja uued paberid vormistada (praegu autol nõuka aegne pass), no midagi annab kindlasti ka maha kaubelda. Küsisin juba ka renoveerimise kohta. Üteldi, kui leiad sillad ja mootori siis taastamine muuseumi kvaliteedile maksab 150 K
[attachment=66264]
Nende viimane töö. Siin näha ka erinevus kiirabi ja tavaauto tagaluugi ehituses. Vt. mõni pilt tagasi.
Lolli inimesena arvasin, et hind võiks olla kulupõhine . nii haruldusest tulenevalt mingi 10 K juudiruublit. A selgesti on imede põllul palju tegelasi, kellele, erinevalt minust, rahanummer mitte kolbigi ei tähenda Smile
(11-11-2017, 15:04 PM)Marcello Kirjutas: [ -> ]Tänan tunnustuse eest, aga see polnud siiski mina, kes ZiS-110 kohta sõna võttis.
Aga spekuleerigem siis ZiL-115 teemal edasi. Tõepoolest, masina omaniku vahetuse ja uue kaitseministri määramise aja kokkulangevus lubab suure tõenäosusega oletada, et masin läks uue kaitseministri käsutusse. Aga see ei tähenda sugugi, et ta oli enne seda vana kaitseministri käsutuses. Kindlasti oli kaitseministri masinal mingit sorti eriside aparatuur, aga selle ümbertõstmine ja/või uue masina kohandamine ei võta spetsialistidel ju üle paari päeva. Võis ka vabalt olla, et Ustinov kasutas oma elupäevade lõpuni seda beeži nahksisuga ZIL-114 ja kuna uue ministri jaoks oli see masin juba liiga vana, siis leiti ja kohandati talle uuem masin, mis oli mingil põhjusel peaaegu kasutuseta olnud.
  Asi polnud ZIS 110, vaid pakkusid kiirabi versiooni. Aga selle Ustinovi teemal võime küll vaidluse lõpetada, sest selge on see, et 100% kindlalt väita pole seda võimalik ja niikui nii teada kindlalt me seda kunagi ei saa. Ainult, kui KGB kunagi oma arhiivid avab, siis........
(11-11-2017, 15:22 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Lolli inimesena arvasin, et hind võiks olla kulupõhine . nii haruldusest tulenevalt mingi 10 K juudiruublit. A selgesti on imede põllul palju tegelasi, kellele, erinevalt minust, rahanummer mitte kolbigi ei tähenda Smile
 Ma tegin ka seda neile selgeks, ütlesin, otsige vähemalt originaal sillad alla, siis räägime edasi. Muidu kere seal kuivas kliimas väga hästi säilinud ja interjöör kah enamus olemas.
Olen siin foorumis ka aastaid tagasi kirjutanud, et 1990ndate alguses oli Haapsalu-Taebla piirkonnas ka üks kiirabi-110 sildadel kere täitsa alles olemas, küll GAZ-53 konele aretatud...mõnede siinses foorumis liikunud kuulduste järgi küll Soome või mujale lääneriiki müüdud.
ZIL 41045 Ameerikas, huvitav kas Formika ZIL 115 ka on olnud tulede vilgutamise ja sireeni andmise võimalust?

Kindlasti on nendest autodest tehtud nõuka aegseid fotosid, tuleb ainult vanu pravdasid lapata, kui isakesed linti lõikasid ja töökollektiividega kohtusid. Autol oli ju number peal.

Mis puutub sellesse, Gorba auto videos mainitud Gorba istekoha kohta taga paremal, siis tihti istus see vend oma edevusest hoopis keskmise rea parempoolsel klapptoolil, kuna sealt sai välja vaadata ja töörahvale lehvitada Smile
(12-11-2017, 02:22 AM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Kindlasti on nendest autodest tehtud nõuka aegseid fotosid, tuleb ainult vanu pravdasid lapata, kui isakesed linti lõikasid ja töökollektiividega kohtusid. Autol oli ju number peal.

Mis puutub sellesse, Gorba auto videos mainitud Gorba istekoha kohta taga paremal, siis tihti istus see vend oma edevusest hoopis keskmise rea parempoolsel klapptoolil, kuna sealt sai välja vaadata ja töörahvale lehvitada Smile
Ei usu, et selliseid pilte tehti ja veel vähem ajalehte üles pandi. Propagandistlikel eesmärkidel hoiduti sellise luksuse näitamisest. Tavaliselt oli isake mingi tööeesrindlase või veteraniga. Mäletan paari filmilõiku, kus valitsus kolonn sõitis Kremli väravatest välja ja see oli ka kõik. Kes seal sees istusid.....? Pravdasse pandi pilt kuidas kaitseminister kamba sõduritega vestles aga mitte seda, kuis ta oma autoga eputas. Kunagi sai uudismaal käidud. Meid külastas põllumajandus minister. Autod jäeti tee peale, otsiti selline parema viljakasvuga koht. Eesotsas ministriga lasti sinna põlvili ja 5-6 fotograafi muudkui klõpsutasid. Pildil oli siis minister, kolhoosi esimees ja esikombainer. Kokchetavi oblastis, kus see jant toimus, oli tookord keskmine hektari saak 12 ts/h. Vilja kõrgus oli 15 - 20 cm.
ZIS 110 sildu leiab ikka, kui otsida. Ise tõin esisilla Moldaaviast mõned aastad tagasi, küsiti mingi 2500 rohelist.
Siin on Poliitbüroo ja selle liikmed ära toodud. Kandidaadid samuti. Päris huvitav lugemine.

https://et.wikipedia.org/wiki/N%C3%B5uko...b%C3%BCroo
(12-11-2017, 14:11 PM)Kodanik Männike Kirjutas: [ -> ]ZIS 110 sildu leiab ikka, kui otsida. Ise tõin esisilla Moldaaviast mõned aastad tagasi, küsiti mingi 2500 rohelist.
Andsin kõigile oma Ukraina ja Venemaa tuttavatele ülesande, otsida ZIS 110 sildu, seni tulemusteta. Nendele autodele on nii Venemaal, kui mujal väga suur nõudlus ja kõik, mis vähegi kõlblik on kokku korjatud. See jube suur vedamine, kui kuskilt veel midagi leiab. Gruusia mehed ajavad ka selle kiirabi auto kadunud sildade jälgi.
Täna Isadepäev ja kõik poisid ja väimees kodumail. Sai neid siis ära kasutatud ja katkised ukse klaasid eest võetud. Janti oli hulga, sest tagumise ukse klaasitõste mootor ei funktsinud. Esiklaasiga saime kergemini hakkama. Vaja on ta lihtsalt sõita õigesse kohta, kus ukse sisemisel küljel on 2 cm läbimõõduga ava ja lihtsalt kruvi lahti lasta. Tagumine aga ei liigu. Tegime kindlaks, et relee õhtal. Siis piisas juhtme jupist, et klaasi üles - alla liigutada. Saime ka selle kätte.
Ukse klaasid, tuleb välja, et Made in Belgia.
[attachment=66292]
Ja pildid ka releedest. Äkki kellelgi on sellist pakkuda. Palju pole vaja arvata, et kumb on läbi põlenud. Tagumisel uksel alumine sisemine välis nurk ka rooste ussil järatud.
[attachment=66293]
[attachment=66294]
Ei tahaks uskuda, et selliseid releesid toodeti ainult autodele, mida tehti 10 tk. aastas. Kas kellelgi on ideid, kus neid veel võidi kasutada.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24