[
attachment=65543]Tere kõigile .
Aasta alguses sai endale soetatud Nuias ümberehitatud UAZik
Sai ta siis suht odavalt kätte ja mõte oli siis Noorkotkaste Türi rühmaga masin korda ja tänava leegaalseks muuta . 5 kuud hiljem ja kuskil 4000 € vaesemana - TA LIIGUB SIISKI. Tehtud tööd lühidalt - Masina keevitus , värvimine , 2 kuud piduritega nikerdamist , salongi ehitus, vints-raam katusele-rauad ja nipetnäpet veel
Panen mõned pildid ka vastavalt tööde tegemise järjekorras siia .
Kui huvitavad mõned töönüansid , katsun lahkesti enda teadmisi jagada .
Trossid on siis et viimase pildi asemel oleksid käigud nagu esimesel?
Käigud on täpsed ja väga mugav vahetada , hind eestisse 172 €
Samasugust süsteemi tehakse ka aeglusti ja esisilla jaoks ja paiknema hakkaks vana käigukangi asemel
(09-10-2017, 19:55 PM)onumarx11 Kirjutas: [ -> ]Panen mõned pildid ka vastavalt tööde tegemise järjekorras siia .
Mul tekkis seda pilti vaadates üks küsimus.
Selle kerega uazikul on nn. birka, kus ka VIN kood kirjas, kaardilugeja päikesevarju taga peidus.
Postitatud pildi järgi on see koht kinni ehitatud. Või on selle masina andmesilt mõnes muus paigas?
Teine asi, mis mulle silma jääb selle kinniehitusega seoses: see terav plaadiserv keskmist kasvu sohvri/reisija otsaesise kohal. Sellega ma võtaks midagi ette.
See ongi reisia turvalisuse eest , et peaga klaasi ei käiks
(11-10-2017, 19:56 PM)tcumen Kirjutas: [ -> ] (09-10-2017, 19:55 PM)onumarx11 Kirjutas: [ -> ]Panen mõned pildid ka vastavalt tööde tegemise järjekorras siia .
Mul tekkis seda pilti vaadates üks küsimus.
Selle kerega uazikul on nn. birka, kus ka VIN kood kirjas, kaardilugeja päikesevarju taga peidus.
Postitatud pildi järgi on see koht kinni ehitatud. Või on selle masina andmesilt mõnes muus paigas?
Teine asi, mis mulle silma jääb selle kinniehitusega seoses: see terav plaadiserv keskmist kasvu sohvri/reisija otsaesise kohal. Sellega ma võtaks midagi ette.
Birka oli seal jah
tõstetud kõrvalistuja vasakule käele , jalgade juurde , kus on ka tänapäevaste buhankade birka . Ja see terav serv on tegelikult on selline nagu ta on
avariid selle tüübi masinaga ei tahaks kindlasti üle elada , kuna ohutusvarustus 0