automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZIM Faeton
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Igaks juhuks panen pildi ka originaal esiistmest.
[attachment=69768]
Näe, kasu ka selle auto foorumisse üles paneku eest ksf. Teping juhtis tähelepanu möödalaskmistele sisu tegemisele. Vaevalt ma selle Ukraina proua silmis pluss punkte teenisin. Tuleb talle järgmine kord kui sinna kanti satun üks Vanake viia. Ksf. Marko üritab mind käigukasti ja hoovastikuga aidata. Kuigi seal ka ei põle, sest Faetoni käigukast ja hoovastik praegult võtta. Faetoni kokkupanekut küll enne järgmise aasta sügist ei planeeri, kui siiski. See ikka väga keeruline projekt. Nüüd viimase käigu ajal inspekteerisin selle Igori Faetoni katust ja avastasin nii mõnegi möödapaneku. Tõenäoliselt tuleb eeskujuks võtta Ford Model 78 katuse konstruktsioon, kui see üks kord Eestimaale jõuab ja GAZ 11-40-ks ümber kehastub. See Igori katus kuidagi imelikult lontis istub.
(22-05-2018, 00:12 AM)Teping Kirjutas: [ -> ]Igaks juhuks panen pildi ka originaal esiistmest.
 Mul ei tule see pilt lahti, äkki proovid uuesti.
Formika on end ilmselt klooninud ja tegeleb korraga 10+ väga huvitava ja keerulise projektiga, samal ajal käib tööl, et seda kõike finantseerida. Üliinimene. Au ja kiitus, sügav kummardus minu poolt.
(22-05-2018, 00:16 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Formika on end ilmselt klooninud ja tegeleb korraga 10+ väga huvitava ja keerulise projektiga, samal ajal käib tööl, et seda kõike finantseerida. Üliinimene. Au ja kiitus, sügav kummardus minu poolt.
Kogu  minu lugupidamise juuras Formika tegemiste vastu ,ei peaks mina küll teda nn.üliinimeseks.Mees lihtsalt oskab anda tööd mõnelegi ,nautida elu ja tegeleda hobiga.Nii peaks olema igal mehel. Smile
(22-05-2018, 01:42 AM)linnuke Kirjutas: [ -> ]
(22-05-2018, 00:16 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Formika on end ilmselt klooninud ja tegeleb korraga 10+ väga huvitava ja keerulise projektiga, samal ajal käib tööl, et seda kõike finantseerida. Üliinimene. Au ja kiitus, sügav kummardus minu poolt.
Kogu  minu lugupidamise juuras Formika tegemiste vastu ,ei peaks mina küll teda nn.üliinimeseks.Mees lihtsalt oskab anda tööd mõnelegi ,nautida elu ja tegeleda hobiga.Nii peaks olema igal mehel. Smile
 Ei ole ma mingi üliinimene. Elan Läti piirist 20 km kaugusel, siis sealsest viinarallist osa ei võta. Laupäeval sõitsin endisest Murati piiripunktist mööda, kuhu nüüd viinapood tehtud, seal nagu laulupidu. Mina isegi ei peatanud.  Lihtsalt need summad, mis sinna magama pannakse panen mina mujale. 25 aastat on selle kõige nimel tööd tehtud ja mingil määral seda krabisevat kõrvale pandud. Kui ma vaatan kõrvalt kuidas see majandus meil ja Euroopa Liidus toimib, siis igal natukenegi oidu omaval inimesel peaks selge olema, et sellise raha trüki tempos me enam väga kaugele ei purjeta. Kogu see sotsialism on üles ehitatud võlgadele. Murjaneid muudkui tuleb hordide viisi juurde. Tööd nad teha ei taha, elatuvad abirahadest. Varjatud inflatsioon on ikka meeletu. Kogu Euroopa Liitu ja Põhja Ameerikat hoiab elus Hiina ja Kagu-Aasia odav tööjõud. Kui Soomlased peaks poest ostma enda tehtud riideid, kõnniks nad kõik palja tagaotsaga ringi. Mõni aasta tagasi sai käidud Vietnamis, kus külastasime ühte suurt tehast, kus toodeti teksa pükse. Sealsed naised teenisid 2 USD päevas. Kui nüüd avada sama tehas Soomes, tuleks ühele naisele maksta 200 USD päevas. Mis juhtub aga siis, kui need samad Vietnamlased pole enam selle raha eest nõus pükse õmblema. Praegu need Kagu Aasia riigid ja Hiina koguvad neid Euroopa ja USA poolt trükitud paberihunnikud enda Kesk panga reservidesse. Näiteks Hiinal on need meeletud. Üks kord saab karikas täis ja Hiinlased hakkavad Euroopas ja USA-s kokku ostma näiteks suures koguses maad ja ettevõtteid. Euroopale ja USA-le see muidugi ei meeldi, sest tohutu paberimass liigub siia poole tagasi. Hakatakse seadma piiranguid ja siis saab Hiinlastele selgeks, et neil polegi midagi selle paberi hunnikutega teha.
Proovin uuesti esiistme pildi lisada.

[attachment=69783]
Originaal.
ja see on uuestisündinu.
[attachment=69784]
Täna sai tegeletud esiistme vanni-õhukopsikutega.
Enam vähem sellised nad peaks olema.
[attachment=69785]
(22-05-2018, 21:28 PM)Teping Kirjutas: [ -> ]Täna sai tegeletud esiistme vanni-õhukopsikutega.
Enam vähem sellised nad peaks olema.
Äkki on sul mõni pilt ka tagaistmetest, et millised siis need originaalis välja näevad. Endal pole sellist õnne olnud, et Zimmi originaal sisu näha. Mu Valgel Zimmil ka kõik valesti.
Tagaosast 3 pilti. Peaks mingi ülevaate saama.
Tagumine diivan, nii iste kui seljatugi on ilma igasuguste lisanditeta, lihtsalt sile riie. Aknalaud on kaetud kunstnahaga. Lae riide osas ei hakka enne arvamust avaldama, kuni pole saanud ise näpuga katsuda.
[attachment=69819]
Aknalaud kunstnahast.
[attachment=69821]
Klapptooli ülemisel, pöörleval osal on servas riidest keeder (kant). Sama materjal mis uste riidest tihendid.
[attachment=69823]
Võis ka ETV saates "Töörööbikud" näha.
(24-05-2018, 00:36 AM)iisak Kirjutas: [ -> ]Võis ka ETV saates "Töörööbikud" näha.

Tere!
Ma arvan, et see pole see, mida seal näidati.
Seal öeldi kohe, et nemad ei restaureeri vaid teevad uued uksekatted, nii nagu klient soovis.
A.
Töörööbiku ZIM ja originaal sisuga ZIM on erinevad autod. Töörööbikus olev auto oli algselt kiirabi.
kas mitte kiirabi zim hoopis teise persega ja päris haruldane pole? Minu arust formikal vahepeal oli mingist kuskil gruusias vedelevast vrakist isegi pilt üleval.
(kas mitte kiirabi zim hoopis teise persega ja päris haruldane pole)
Kui see ZIM Soomest toodi, oli kiirabist väga vähe alles. Aga see on tegelikult teiste meeste jutt. Soovi korral on mul võimalik siia postitada ainult mõned pildid kiirabi sisemusest.
(24-05-2018, 23:14 PM)Peeter Kirjutas: [ -> ]kas mitte kiirabi zim hoopis teise persega ja päris haruldane pole? Minu arust formikal vahepeal oli mingist kuskil gruusias vedelevast vrakist isegi pilt üleval.
 Gruusias vedelev kiirabi vrakk oli ZIS 110, osteti ikka Eestisse ära. Tegemist ikka üliharuldase variandiga. Kiirabi ZIM-st ka siin juttu olnud. Visuaalselt väljast vaadates olid erinevused väikesed (tagaluugi hinged olid kerel väljaspool, kiirabi latern katusel), sisemised erinevused olid suuremad (vahesein juhi ja tagumise sektsiooni vahel, puudus tagumine diivan, selle asemel oli kanderaam ja paremas ääres kaks keskmise rea istet üksteise taga, seest oli auto värvitud valgeks, mitte nagu sedaan Zim-l puitimitatsioon, tagavara ratas oli paigutatud tagumise vasaku ukse kõrvale). Kindlasti oli veel pisierinevusi.
(21-05-2018, 21:31 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Saatsin siis Hr. Aspelundi poolt leitud aadressil järgneva kirja. Vaatame mis juhtub.

Dobri den, menja zavut Mati i pishu iz Estonii. Nashol vas address iz Google. Paru let nazad kupil iz Itali ZIM 12, katorõi võ mnogo let nazad tuda prodali. Mr. Alessandro umer 4 goda nazad i mashinu prodali evo rodsvenniki. Paluzil kopiju Latviskovo teh. pasporta, gde hozjaninom Linards Kovalevskis. Zivjote v Riga ul. Sahharova. Jesli eto pravilno, mozete mne davat informaciu o proslem etoi machine. Jesli znajete, komu ranshe prednadlezil.
 
Vlogadaren za maleishuju informaciju. Mati

Loodan, et saab aru.
 Musta Zimmi arvatavale omanikule sai meil saadetud, kahjuks pole suvatsenud sellele keegi vastata. Nii, et musta Zimmi minevik jääb momendi seisuga ebaselgeks. Küll on mul teada Valge Zimmi endine omanik. See oli Läti õigeusu kiriku patriarh. Auto oli küllalt heas korras, ainult raske uskuda, et 1952 a.-l toodetud auto anti kohe uuelt Läti Õigeusu kirikule. Või mine sa tea, kui pappidel raha oli, võidi anda ka. Kingitust vaevalt tehti. 1990 olid ajad teised ja minu Zil 115 kingiti küll Gruusia õigeusu patriarhile, selle kohta on dokumentaalne tõestus olemas.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25