08-06-2018, 23:20 PM
(08-06-2018, 17:18 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Komplekteerime armatuuri. Toon võib-olla sai natuke särava võitu, aga mulle meeldib. Särav kontrast mustale autole.
"Toon" on väga leebelt sõnastatud.
[attachment=70109]
(08-06-2018, 17:18 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Komplekteerime armatuuri. Toon võib-olla sai natuke särava võitu, aga mulle meeldib. Särav kontrast mustale autole.
(08-06-2018, 23:20 PM)Seping Kirjutas: [ -> ]Ksf-le Seping sellest toonist niipalju teadmiseks, et Gorki tehase 80-ndal aastapäeval käisid Pjotr ja Igor oma vastvalminud ZIM Faetoniga Gorki autotehase juubeli pidustustel. See ZIM Faeton oli tollal nii uudne asi, et võitis seal ühe kolmest peaauhinnast. Samas kasutasid nad juhust tutvuda igasuguste ZIM autosid puudutava materjaliga. Üheks teemaks oligi nende autode armatuuride värvimine ja nendeks kasutatud toonid. Tuli välja, et selle tööga tegeles tehases kusagil 10 naist, kes siis vastavalt oma fantaasiale seda mustrit seal peale kandsid. Neile näidati ka soovituslikke värvi gammasid ja Pjotri sõnade järgi oli selline punase puu toon ka valikus. Lubas mulle isegi pildi saata originaalsest raamist, kust kaetud ja pleekimata osa pealt on see värv hästi näha.(08-06-2018, 17:18 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Komplekteerime armatuuri. Toon võib-olla sai natuke särava võitu, aga mulle meeldib. Särav kontrast mustale autole.
"Toon" on väga leebelt sõnastatud.
(09-06-2018, 23:46 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Kirjuta mark ka, neid suuri "junne" on vähemasti kahte sorti. Pealt kahe või kolme klemmi/väljavõttega. Võib-olla on erisusi veel.Peaks olema Vene B21, kahe klemmiga pealt. Neid kasutati kuni aastani 1956 Zimmidel ja Pobedadel.
(17-06-2018, 09:41 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]Hobused said aiste vahele. 3.5L mootori kohta palju neid ei ole, kõigest 90 tükki. Tänapäeval pigistatakse 1.6L mootorist rohkem välja.
(29-07-2018, 10:54 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]... Genekas töötas aga relee regulaator mitte. No sellele saab tõenäoliselt eluvaimu sisse puhuda.Tavaliselt piisab nulllivapaberiga kontaktide vahelt läbitõmbamisest ja kauaseisnud relee hakkab toimima.
(29-07-2018, 12:16 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]Niipalju, kui mina mäletan, on autol ikke olnud generaator ja jalgratastel dünamod.Wikipeedia seletab
...
Tsitaat:Esimesed elektrigeneraatorid, mida hakati looma 1830. aastail, olid püsimagnetiga. 1850. aastail asendati püsimagnet elektromagnetiga, mille mähist toideti abigeneraatorist. Generaatorite areng hoogustus alates sellest, kui generaatoris hakati rakendama magnetahela jääkmagnetismil põhinevat endaergutust. Endaergutuse põhimõtte avaldas saksa tööstur Ernst Werner von Siemens 1867. a dünamoelektrilise printsiibi nime all; vastavalt nimetati ka alalisvoolugeneraatorit dünamoks (saksa k Dynamomaschine).