automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZIM Faeton
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
(19-11-2018, 20:38 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Mul on vaakumelemente umbes neli olemas koos tulekorpustega. Tõsi - need on udutulele omaselt kollaste klaasidega aga täitsa sovjeti toodang.
Kardan, et kollast esituld ei aktsepteerita. Annab ju must number koheselt ka 4a. vabastuse ülevaatustest. Neid kasutades tõenäoliselt musta numbrit ei saa.
Jah, seda küll kindlasti. Need on ka väiksemad läbimõõduga kui ZIM-il aga lihtsalt siis remargi korras, et vaakumelementidega udukad vähemasti olid üpris levinud.
(19-11-2018, 20:26 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(19-11-2018, 18:28 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]...Venelane tegi mingeid analooge aga neid on väga vähesed oma silmadega näinud või ka käes hoidnud...
Ilmselt oli see mingi juhuse värk, nagu vene aegu ikke. Olen selliseid reflektoreid näinud ja isegi käes hoidnud. Äia ZIL 130 töökoja autol olid sellised ees. Lihtsalt vajamineval hetkel olid sellised laos ja nii nad ette sattusid. Ju siis varustaja oli juhtunud sellise portsu otsa.
Ühte reflektorit olen hiljem käes ka hoidnud, aga enam ei mäleta, mis asjaoludel. Aga selline asi jääb meelde, nii haruldane ikka on.

Kas pilti sellest elemendist ei ole võimalik siia üles riputada?
(19-11-2018, 17:58 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Sain siis kätte musta ZIM-mi Vanasõidukiks tunnustamise akti. Kui algul räägiti 99,8% originaalsusest, siis pärast fotode uurimist jäi sellest järele ainult 97,39%. Mis siis valesti läks.
 1. Esiistmetel puuduvad keskõmblustel heledad randid ja seljatoe lõige muudetud. - 0,5 punkti. Ei oska kommenteerida ja ümber tegema ei hakka.
 2. Puuduvad uste allääres sisseõmmeldud randid, papid salongis eesistujate jalgade juures kaetud kunstnahaga. - 2 punkti.
Ka ei oska kommenteerida ja ümber tegema ka ei hakka.
 3. Suunatule kangi vars aaderdatud - 0,5 punkti.  Ehk ühesõnaga vars sai tehtud puiduimitatsiooni, nagu armatuur. Ei hakka muutma.
 4. Puuduvad peale õmmeldud kummimatid põrandakattel. Ja materjal ka tänapäevane -2 punkti.  Põrandakatte materjali tuleb uurida, kui leian, vahetan välja ja kummist katted võib ka sinna peale õmmelda.
 5.Sisepeegli korpus aaderdatud -1 punkt. Seda muutma ei hakka.
 6. Veljed musta värvi -3 punkti.  Väga vaieldav. Internetis on pilte, kus mõningatel isenditel on mustad veljed.
 7. Generaatoril puudub õlitusava kate - 0,5 punkti.  Kui kellelgi on võiks välja pakkuda.
 8. Esituledel vaakumelemendid asendatud hõõglampidega - 2 punkti. Neid ma teadsin, aga ei õnnestunud kuskilt saada.
 9. Kaasaegne juhtmestik, osaliselt isoleeriga mähitud, jagaja kaanel kummiotsikud kaasaegsed - 1 punkt. Juhtmestik, pidi nagu õige saama, no lutid tuleb lihtsalt ära vahetada.
 10. Starteri musta värvi nupplüliti uuemast aastakäigust. Pagasi ja mootoriruumi valgusti jalad peavad olema värvitud, mitte tsingitud. Geneka rihm kaasaegne - 1 punkt. Rihmasid mul vanu on, starteri nupu võib ka valge vastu vahetada ja tulede kinnitused mustaks värvida.
 Heal juhul võib asja parendada 3-4 punkti võrra, järgi jääb -10, protsent 98. Suurt võitu pole aga tahaks paremat. Eks selle loo peategelase Faetoni juures püüan neid vigu vältida. Aga see tuleviku muusika.
Jah, Ukraina memmed teevad seda, mida nende käest tahetakse, aga nad ei tea kuidas seda omal ajal tehti. Ja tundub, et neid väga ei huvita ka.

(19-11-2018, 21:43 PM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]
(19-11-2018, 20:26 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(19-11-2018, 18:28 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]...Venelane tegi mingeid analooge aga neid on väga vähesed oma silmadega näinud või ka käes hoidnud...
Ilmselt oli see mingi juhuse värk, nagu vene aegu ikke. Olen selliseid reflektoreid näinud ja isegi käes hoidnud. Äia ZIL 130 töökoja autol olid sellised ees. Lihtsalt vajamineval hetkel olid sellised laos ja nii nad ette sattusid. Ju siis varustaja oli juhtunud sellise portsu otsa.
Ühte reflektorit olen hiljem käes ka hoidnud, aga enam ei mäleta, mis asjaoludel. Aga selline asi jääb meelde, nii haruldane ikka on.

Kas pilti sellest elemendist ei ole võimalik siia üles riputada?
Äia keretki ei leiaks enam üles, elemendist rääkimata.
Üleni klaasist kolb, tavareflektori srnane. Peegelduselement klaasi peale lastud ja põhjast läks kolm traatjalga läbi. Seespool spiraalid küljes, väljapool klemmid. 4x4 meestele oleks maiuspala, kuna vee all ka midagi ei juhtu, sest vesi reflektorit rikkuma ei saa.
(19-11-2018, 23:10 PM)Seping Kirjutas: [ -> ]
(19-11-2018, 17:58 PM)Formka Kirjutas: [ -> ] 8. Esituledel vaakumelemendid asendatud hõõglampidega - 2 punkti. Neid ma teadsin, aga ei õnnestunud kuskilt saada.


(19-11-2018, 21:43 PM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]
(19-11-2018, 20:26 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(19-11-2018, 18:28 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]...Venelane tegi mingeid analooge aga neid on väga vähesed oma silmadega näinud või ka käes hoidnud...
Ilmselt oli see mingi juhuse värk, nagu vene aegu ikke. Olen selliseid reflektoreid näinud ja isegi käes hoidnud. Äia ZIL 130 töökoja autol olid sellised ees. Lihtsalt vajamineval hetkel olid sellised laos ja nii nad ette sattusid. Ju siis varustaja oli juhtunud sellise portsu otsa.
Ühte reflektorit olen hiljem käes ka hoidnud, aga enam ei mäleta, mis asjaoludel. Aga selline asi jääb meelde, nii haruldane ikka on.

Kas pilti sellest elemendist ei ole võimalik siia üles riputada?

Neid vahete vahel ka Osta.ee-s pakutud. Justkkui kusagil vanavara laadal ka näinud. Tagumisest poolest pilti küll ei ole, aga huvi korral võib üle küsida. http://sovietcarparts.com/shop/leiunurk-...n-gaz-uus/
Kas otsitavad elemendid on sellised?
[attachment=72652]
Jah, just.
Vanadel Dodgedel on sarnased lambid
Selliseid ikka liigub, mul veel hiljuti oli kaks tükki. Tšehhoslovakkia kirjadega.
Andsin Kurtnas kellegile ostu (tavalised reflektorid) peale pealekauba 2 sellist.Ostja oli seda meelt ,et tal nendega midagi teha pole. Paar aastat tagasi ja punase Hiluxi kastist. Ostja oli AMF kasutaja,lubas foorumisse müüki panna.Nüüd õige aeg! Big Grin
Ka 69nda aasta mustangil samasugused veel kasutusel.

https://www.cjponyparts.com/headlight-se...969/p/HL8/
Sain Saksa kataloogist paar väljavõtet, milles ka mõned Vene massinad sisse pandud.
[attachment=72933]
Kõigepealt siis ZIM. Euroopas esimese, ehk kõrgema standarti ZIM-me (ehk selliseid nagu minu must) müügis ei ole olnud, selle puudub ka hind. Selliseid, nagu minu valge hinnatakse kusagil 70 000.- kanti. Need hinnaklassid jäävad mulle küll natuke segaseks aga huvi korral võin välja uurida.
[attachment=72934]
Üldiselt on Zimmide hinnad aastaga 10% tõusnud.
GAZ 21 hinnad on natuke langenud. Tõenäoliselt mõeldakse siin III seeria Volgasid. I ja II seeria ideaalselt taastatud autot selle hinnaga ei saa.
Samuti on langenud 13 Tshaikade hinnad.
[attachment=72935]
Mõnevõrra on tõusnud 14 tshaika hind ja küllaltki arvestatavalt GAZ 24 hinnad, mis on seletatav nende autode suure populaarsusega Ida Saksa aladel. Ukrainlased on müünud neid isegi paar tükki Islandile. Samuti minu tuttav Norrakas tellis ju endale 2424, mis muidugi on auto mitu klassi kõrgemal tava Volgast.
Kuna projekte on palju, siis nende finantseerimine hakkab ka üle jõu käima ja panin minagi oma Valge ZIM-i müüki. Enne seda sai kõik kriitiliselt üle vaadatud ja vead likvideeritud, lõppviimistluse tegi Arvi Tartust.
Automüügi kuulutust näeb siit-https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3001257
Nüüd ka juttu selle postituse peategelasest, ehk ZIM Faetonist. Viimane informatsioon sellest autost on selle postituse 14-l lehel, kus kurbusega teatan, et tööd selle auto kallal on vähemalt Septembrini peatatud. Viimane pilt, mis sellest autost tehtud kannab 23.04.18 kuupäeva. Täna siis sai 9 kuud täis ja imede ime, postkasti potsatasid uued ülesvõtted. Vist vaadati, et meie maailmas Jõulud ja taheti rõõmustada. Näha on, et ajutine katus on kadunud ja kere on enam vähem komplektne. Uksed, mis sai juba Eestis vahetatud, on küll veel lõikamata. Paistab, et vähemalt kuu aega on asja kallal juba oldud.
[attachment=73190]
[attachment=73191]
[attachment=73192]
[attachment=73193]
[attachment=73194]
Loodan, et kevade alguseks saab hakata maalri töid tegema.
Zim Faeton, arvestades muudele projektidele kuluvaid ressursse, siis see auto tõenäoliselt 2019 veel sõidukõlbulikuks ei saa. Julgen pakkuda, et 2020 kevad, kui enne pankrotti ei lähe. Kuigi 90 % osadest vähemalt peaks olemas olema.
Ukrainas on ka liigutama hakatud. Neil olevat Jeesuse härra 14 päeva hiljem ilmale tulnud ja vastavalt sellele pühad ka hilisemad. Saadeti 3 pilti, millest ma midagi aru ei saa ja kommenteerida ei oska.
[attachment=73629]
[attachment=73630]
Ei oska arvata, milleks selline ränk karp, nagu alloleval pildil. Ja miks need augud head on? Kergem?
[attachment=73631]
Augu seest ok kergem. Karbi sees ja serval saab plekki menetleda ning vormida.
Suured autod nõuavad suuri varuosi.
Ma pakuks, et see karpraud keevitatakse läbi aukude küljekarbi sisse.
(17-01-2019, 21:50 PM)Brrr Kirjutas: [ -> ]Ma pakuks, et see karpraud keevitatakse läbi aukude küljekarbi sisse.

Need andmed peaksid austatud Formical olemas olema, kuna töö käib tehasejooniste järgi. Kui see on teostajate omalooming, siis tunnen neile kaasa....
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24