automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZIM Faeton
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Head Uut Aastat kõigile vanatehnika huvilistele.
Aasta viimastel päevadel sai Faeton endale uue talvise karvakatte. Eks tal nüüd aega paar nädalat kivistuda, kuni õigeusklikel pühad läbi saavad. Minu arust sai värv päris kobe. Väike vaheldus minu valdavalt musta värvi autodele.
[attachment=79644]
[attachment=79645]
ilus taevakarva kutsu.mulle meeldib.hele värv toob auto kumerused paremini esile ja teeb selle suure masina veelgi suuremaks
Värvitoon, jah, igati sümpaatiline.
Alates esmaspäevast algab Faetoni komplekteerimine. Tegu ikka kordades lihtsama projektiga kui ZIL 115. Ei mingeid releesid, ei ukseklaasi tõstukeid. ei lae polstrit ega keskmise rea istmeid. Peaks olema küllaltki seeditav värk.
[attachment=79813]
[attachment=79814]
Plaan on selline, et Faeton Jaanipäevaks salongi kõlbulikuks saada. Kõik peaks nagu olemas olema aga kunagi ei tea kust pauk tuleb. Igatahes sillad said alla ja pidurivärk ka enam vähem paigas.
[attachment=80031]
[attachment=80032]
[attachment=80033]
[attachment=80034]
Komplekteerimine pisitasa jätkub. Eks ta jälle pisut ülerestaureeritud saab aga tegu ju paraadautoga. Vidinad, mis peaks kerevärvi olema sai tsingitud. Eesmärk on auto ikka komplekteerida originaalsete osadega.
[attachment=80149]
[attachment=80150]
[attachment=80151]
[attachment=80152]
[attachment=80153]
[attachment=80155]
Vabandust,et solgin teemat.Need kollased detailid  riivavad ikka hullult silma. Naabrid on täielikus tsinkimise hulluses.Näiteks väga põhjalikult taastatud 67.
(03-02-2020, 23:43 PM)jurka Kirjutas: [ -> ]Vabandust,et solgin teemat.Need kollased detailid  riivavad ikka hullult silma. Naabrid on täielikus tsinkimise hulluses.Näiteks väga põhjalikult taastatud 67.
 Jurka, midagi pole teha. Mul 3 ZIM-mi käes ja ainult selle isendi vastu on naabrite kõrgendatud huvi. Üks seltsimees ei anna hingerahu ja tahab hirmsasti seda enda kollektsiooni saada. Kuna Euroopa rahatrükk on minust mööda läinud, siis tuleb paratamatult millestki loobuda, et poolikud isendid valmis teha. Otsustasin, et jätan täieliku KGB seerija ja proovin ZIL-li ja ZIS-ga ühele poole saada. Ühe auto tahaks veel enne jaksu lõppemist valmis teha aga sellest kunagi hiljem, kui asi ikka teoks hakkab saama. Praegu tuleb see ZIM Faeton igaks juhuks teha nii, nagu naabritele meelepärane.
No kui taas müügiks tehakse, siis pole ju tõesti mõtet 100% originaali taga ajada. 

Tuleb ikka potentsiaalse kliendi meeldimise järgi teha, et rahapataka võimalikult jämeda saaks.
(04-02-2020, 11:40 AM)twist Kirjutas: [ -> ]No kui taas müügiks tehakse, siis pole ju tõesti mõtet 100% originaali taga ajada. 

Tuleb ikka potentsiaalse kliendi meeldimise järgi teha, et rahapataka võimalikult jämeda saaks.
Müügiks ei tahaks midagi teha aga elu sunnib. Poolikuks jäänud projekt on täielik katastroof. Kui seda ei lõpeta, siis ta jääbki lõpetamata. Kui ma olen juba sellise lollusega hakkama saanud, et oma kärsa ajanud sinna (st. ZIS-de ja ZIL-de) maailma, siis tuleb tagajärgedega leppida. Nende projektide hinnad on ikka meeletud. Muidugi musta numbrit sellele müügi korral taotlema ei hakka aga kui kaubaks ei lähe, siis mõne tsingitud detaili olemasolu ei tohiks olla selline möödapanek, mis 65 a-sel autol üle 2% originaalsust hävitaks.
Palju resursse on kulunud ajastule vastavate sõlmede (süütepool, genekas, starter, relee-regulaator, karbuss) leidmisele. Suur probleem on nende töökorda saamisega. Tavaliselt on tegemist aastakümneid kusagil kolihunnkus vedelenud asjadega ja on tavaliselt mingite probleemide või rikete tõttu sinna sattunud. Tegemist ikkagi 50-ndte aastate autodega ja palju oli tollal õnnelikke, kes said endale Pobedat või ZIM-mi lubada. Möödunud on ju c 65 aastat.
[attachment=80197]
Tasapisi käib ZIM-mi komplekteerimine. Minu jaoks isegi liiga tasa.
[attachment=80338]
[attachment=80339]
[attachment=80340]
Tegijal on nähtavasti tunnihinne, seega ei tohi töö liiga kiiresti otsa saada.

A.
(18-02-2020, 19:43 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Tegijal on nähtavasti tunnihinne, seega ei tohi töö liiga kiiresti otsa saada.

A.
 Tegija kahjuks mitte, meil kokkuleppe hind, mis paraku sai kokku lepitud juba pea 3 aastat tagasi. Eks ta võibolla kahetseb aga teisiti ma polnud nõus.
Paika sai tulemüüri sisemine mürasummutus. Venes 100 % originaalsetel isenditel pole õnnestunud neid näha. Eestis mõnel ikka on.
[attachment=80379]
N.Liidus on ZIM-mi baasil isegi selline imeloom kunagi valmis tehtud. Kapotil nimi LENINGRAD. Ei tea kas Punase Putilovi, ehk hilisema Kirovi tehase üllitis. Tehti seal ju esimesed Leningrad (L-1) autod 1933 a. Kaitseraud, iluvõre ja tuled on küll ZIM omad. Raske uskuda, et Nõuka aegsetes viljastavates tingimustes suutis üksik indiviid sellise asjaga maha saada.
[attachment=80387]
Mälu järgi siiski oli Nõukogude inimese kustom-projekt.
Ei viitsind pikalt otsida, aga esimene vaste väitis, et samodelka. Lisaks oli pilt hilisemast ajast.

[attachment=80388]
Piltidel pole kindlasti sama isend.
(21-02-2020, 12:14 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]Ei viitsind pikalt otsida, aga esimene vaste väitis, et samodelka. Lisaks oli pilt hilisemast ajast.
No siis on seltsimees mingi pauguga Zim-mi kätte saanud ja sellest endale aparaadi aretanud. Tagumised poritiivad kindlalt ZIM-mi arendus. Originaal pildil, mis kõrgemalt tehtud on näha, et kaitserauad vähemalt osaliselt peaks varjama tulede valgus voogu. Hilisemal pildil vedelevad ees ja taga juba hoopis kitsamad kaitserauad. Vaevalt, keegi seda väärtusetut isendit taastama kunagi hakkab, kui ainult mõni asjaosalise järeltulija nostalgiast või muudest ajenditest tingituna.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34