automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kgb Pobeda
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
(21-11-2018, 19:10 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Selle foto kohta väideti kunagi, et tegu on endise MVD/KGB töötaja arhiivist pärit pildiga, millel on 20G.

http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gazm20g.html

A.
Kõik on ilus ja kena aga antud isend pildil ei saa olla M20G, kuna pildil olev isend on II seeria auto aga G seeria autosid lasti välja 1956 - 1958. Tegemist peaks siis olema III seeria autoga. Ehk välja nägema selline.
(21-11-2018, 18:23 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Alates 15.10.18 on siis igal tööpäeval seda autot pahteldatud ja vist pahteldavad edasi.


Momendil kõige suuremaks probleemiks kapoti esiservas olev iluliist. Tava olukorras värviti need ka kere värvi. Kuna 20G tehti eranditult ainult ZIS-de saateautoks, siis eriti just Moskva seltsimehed väidavad, et neil autodel kroomiti see jublakas ära. Ei oska seisukohta võtta, kuna originaal kujul ühtegi eksemplari säilinud pole, siis kõik kuulujutu tasemel. Sellel Moskva mehel, kes mulle oma autot näidata ei julgenud, olla väidetavalt kroomitud. Aga see võib ka muidugi slaavilikust edevusest tulla. Igatahes tuleb veel uurida, kuigi uurida kusagilt pole ja vaevalt meie seas enam kedagi on, kes sellise autoga kokku on puutunud, kuigi väideti, et Eestis 50-ndate lõpus pidi ka üks eksemplar Ministrite Nõukogu autobaasis olema ????? Kes praegu seda oskaks kinnitada peaks vähemalt 80+ auväärses eas olema.

Probleemne vidin siis eespool pildil.

Minu andmetel selline liist ei olnud kunagi kroomitud. Kroomitud oli teistsugune kapotialune liist.
(21-11-2018, 21:56 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Minu andmetel selline liist ei olnud kunagi kroomitud. Kroomitud oli teistsugune kapotialune liist.
 Vaatasin hulgaliselt III seeria Pobeda pilte läbi. Tänapäeval restaureeritutel on see liist nii pooltel värvitud ja pooltel kroomitud, mis nagu ma juba mainisin võib seostada edevusega aga leidsin ka mõned vanemad pildid, kus see vidin kroomitud, mida ka võidi hiljem teha. Saaks mõned pildid 50-ndate lõpust, kuuekümnendate algusest, kus kuri käsi poleks veel kallal käinud. Või mõni on nii andekas, et võlub välja sellest ajastust mõne Kremli korteeži pildi, kus saateautodeks Pobedad, siis oleks 100% asi kindel. Komplekteeriti ju neid autosid eraldi tava Pobedadest.
Vaata seda videot seal näitab neid Pobedasid igalt poolt ja alguses mõni minut EMaKST ka juttu.
Lisaks võib näha kahevärvilisi ja taksosid mis kahrevärvilised.

https://www.youtube.com/watch?v=4MXXaF5ayv8
(21-11-2018, 22:41 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(21-11-2018, 21:56 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Minu andmetel selline liist ei olnud kunagi kroomitud. Kroomitud oli teistsugune kapotialune liist.
 Vaatasin hulgaliselt III seeria Pobeda pilte läbi. Tänapäeval restaureeritutel on see liist nii pooltel värvitud ja pooltel kroomitud, mis nagu ma juba mainisin võib seostada edevusega aga leidsin ka mõned vanemad pildid, kus see vidin kroomitud, mida ka võidi hiljem teha. Saaks mõned pildid 50-ndate lõpust, kuuekümnendate algusest, kus kuri käsi poleks veel kallal käinud. Või mõni on nii andekas, et võlub välja sellest ajastust mõne Kremli korteeži pildi, kus saateautodeks Pobedad, siis oleks 100% asi kindel. Komplekteeriti ju neid autosid eraldi tava Pobedadest.

Kui Sa vaatad vanu III seeria Pobedasid, siis on selgelt näha, et see liist on alati värvitud kerega ühte värvi. Tulenevalt III seeria teistsugusest iluvõrest, mis oli teistsugune. Vanematel seeriatel moodustas see liist iluvõre jätku ja oli osa iluvõrest. III seerial ta enam iluvõre koosseisu ei kuulunud.
[Pilt: 0111881429c7999.jpg]

 Minu Pobil kroomitud. Ei ole KGB, on takso  Smile
(22-11-2018, 20:58 PM)porikas68 Kirjutas: [ -> ] Minu Pobil kroomitud. Ei ole KGB, on takso  Smile
 Sul II seeria Pobi, neil kõigil kroomitud. KGB autod olid III seeria omad.
Nii sai natuke ksf. Porikat kiusatud aga nüüd siis selle loo peategelase juurde. Kohe kõige põrutavamast uudisest. Kui auto sai laiali lammutatud, siis ei pööranud esisillale mingit tähelepanu ja ei osanud ka pöörata aga paar päeva tagasi, kui Ukrainas käisin ja esisild taastamiseks lauale oli tõstetud jäi midagi häirivalt silma. Sild oleks nagu ZIM-mi oma. Teadsin, et see pole võimalik, sest Pobeda laius on 1700 mm aga Zimmil 1900 mm. Lähemal uurimisel selgus, GAZ 20 G-l täiesti oma ja ainulaadne sild.
[attachment=72923]
Kui kellelgi on tava Pobi sillast pilti, võiks siia võrdluseks huvilistele üles panna. Tuleb välja, et 100 auto jaoks tehti täiesti erinevad sillad. Mul selle üle ikka jube hea meel, ehe tõestus, et tegu pole mitte suvalise Pobedaga. Igatahes võin nüüd julgelt hakata KGB Pobedade eksperdiks, kui oleks ainult mida hinnata, sest nagu siin eelnevaltki jutuks olnud, see väidetavalt teine säilinud 20G, kusagil Moskva kandis on siiani mulle kättesaamatu ja omanik ei julge oma 99% originaali mulle näidata.
 Teema kangelane ise aga ootab uut karvakatet. Enne värvimist oli minu kohustuslik inspekteerimine. Sai osutatud mõnele pisi puudusele ja pärast nende likvideerimist läheb värv selga.
[attachment=72924]
[attachment=72925]
[attachment=72926]
(08-12-2018, 13:02 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Lähemal uurimisel selgus, GAZ 20 G-l täiesti oma ja ainulaadne sild.
, see väidetavalt teine säilinud 20G, kusagil Moskva kandis on siiani mulle kättesaamatu ja omanik ei julge oma 99% originaali mulle näidata.

Mingist juutuubi roolikust, (mille link oli ka kusagil siin automoto foorumis) on mul nagu meelde jäänud, et peategelane mainib seal seda moskva pobi, stiilis "a tam krome perednevo mosta nitsevo smatret". Ehk siis "peale esisilla pole seal midagi vaadata". See lause sai nüüd teise tähenduse. Ehk siis teistsugusest sillast ollakse teadlikud.
(08-12-2018, 17:39 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Mingist juutuubi roolikust, (mille link oli ka kusagil siin automoto foorumis) on mul nagu meelde jäänud, et peategelane mainib seal seda moskva pobi, stiilis "a tam krome perednevo mosta nitsevo smatret". Ehk siis "peale esisilla pole seal midagi vaadata". See lause sai nüüd teise tähenduse. Ehk siis teistsugusest sillast ollakse teadlikud.
 Ma olen paar aastat mõelnud, et miks idanaabrid, kellel on ikka raha lademetes ja koguvad igasugu autosid, pole ühtegi Gaz 20G-d järele ahvinud, samas kui GAZ 23-i on õige mitu järele vähemalt üritatud teha. Rolli kindlasti mängib see, et Gaz 23-e näol on eeskujud võtta ja kopeerimine lihtsam. Samas selle projekti alguses arvasin samuti, et mis siin nii keerulist. Nüüd on pilt palju selgem. Probleeme on kuhjaga. Esisild, eks proovi see järele teha, kui ei teagi, milline ta peaks välja nägema, siis radiaator Gaz 11-ne oma. Keegi pole näinud, milline originaal välja nägi. Mul olid autoga kaasas haledad jäänused, mis aastaid kusagil jalus vedelenud, ent neis piisas, uus sai taas loodud. Pobeda käigukast ZIM mootori otsa. Tegelikult kohutav probleem. ZIMmil ju hüdromuhv ja siduri korpus ja karter hoopis teist sugused. Mootori kinnitus, pobedal ja Zimmil täiesti erinevad. Kardaan vahepukiga. Roolilt käigulülitus hoovastik. Ei sobinud ei Zimmi ei Pobeda oma. See sai küll tehtud täielik omalooming katse-eksituse meetodil ja siin originaalsuse osas mürki võtta ei saa.
Mingeid jooniseid ju selle auto kohta säilinud, või vähemalt keegi leidnud ei ole. Tagasild ZIMmi oma ja paak suurem. Kuigi paak oli mädanenud, sai sealt mõõdud kätte ja piisas põhja vahetamisest. Sisu nagu väike ZIM, sama materjal ja kas ka sama tegumood???. Igatahes otsustasime jälgida ZIMmi stiili. Keegi pole kunagi selle auto originaal sisu näinud. Leiti Ukrainast küll 80+ kunagine sealne min. autobaasi juht, kes olla sellise isendiga sõitnud, kuid tema mälestused piirnesid ainult ütlusega, et need autod so. ZIM ja 20G olid seest küllaltki sarnased. Igatahes sisu tuleb nagu Zimmil, ütelgu, siis musta numbri komisjon mida tahes. Või tõestagu keegi siis midagi muud. Praeguse seisuga muid erinevusi välja tuua ei oska, ah jaa summuti värk ka täiesti erinev ja autol õli jahutus radikas.  Eks midagi võib hiljem veel välja tulla.
Kaasfoorumlane Aspelund postitas siin hiljuti pildi väidetavast GAZ 20 g-st, mida ikka väga tõsiselt võtta ei julgeks, kuna pildil olev isend on II seeria Pobi aga G-d toodeti aastatel 56-58, ehk siis kindlalt III seeria omad.
[attachment=72937]
Põhjus, miks ma selle teema uuesti üles võtsin on pildil olevad kroomitud pasunad, mis on siis toodud auto iluvõre ette. Minu omad said kunagi värvitud, remonditud.
[attachment=72938]
Oleks tegu 100 % audentse pildiga, siis paneks kahtlema ja kaaluksin ka nende pasunate kroomimist ja esile sättimist aga.....
Vaevalt, et keegi oskab selles küsimuses aidata. Muidugi GAZ 20G puhul polnud tegu jälitusautodega, vaid puhtalt saate- ja esindus värgiga.
Võibolla kui kellelgi on õnne sattuda mõne vana pildi peale, mille kohta võib kindlalt väita, et tegu G mudeliga, siis käige välja. Pildid koos ZIS 110 või ZIL 111 -ga oleks ka väga kõnekad.
Erinevalt GAZ M1-st ja GAZ M11-st ootab GAZ 20 G-d helge tulevik. Miski ei takista enam selle auto valmimist. Kõik, mis vaja on olemas. Enne pühi sai ka väike proovi värvimine tehtud ja mõned pisivead parandatud. Erinevalt teistest KGB autodest oli ikka tegemist valdavalt isakeste saate autoga, millele olid esitatud ikka kõrgemad nõudmised.
[attachment=73272]
Alates 2 minutist näidatakse pobeda iluvõret, arvestades konditsiooni peaks olema tegemist originaaliga:

https://www.youtube.com/watch?v=w5CyT7E8hKY
(31-01-2019, 11:26 AM)Edeveoline Kirjutas: [ -> ]Alates 2 minutist näidatakse pobeda iluvõret, arvestades konditsiooni peaks olema tegemist originaaliga:

https://www.youtube.com/watch?v=w5CyT7E8hKY
 Suure huviga sättisin ennast videot vaatama, et kas tõesti M 20G, paraku pettumus. Filmitud tavalist Pobedat, Venes 99% originaalset, peale Pobi originaalse 4 silindrilise mootori seal küll midagi õiget ei paista. Võtsin filmist kaadri ja panen siia ka .
[attachment=73847]
Meeldivalt silmatorkavad on see Lada õhupuhasti ja vanast presentkindast tihend õlikorgi all.
Facebookis vene autode varuosade grupis on Gaz 13 mootor pakkuda, ehk kulub ära kuskile?
(03-02-2019, 14:36 PM)karl1 Kirjutas: [ -> ]Facebookis vene autode varuosade grupis on Gaz 13 mootor pakkuda, ehk kulub ära kuskile?

pakkujaks oli vist siinse foorumi liige.
Pobi saanud endale ka uue kuue. Paistab päris kena.
[attachment=74104]
[attachment=74105]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17