17-11-2017, 11:00 AM
17-11-2017, 14:33 PM
Olen küll sellisega töötanud kuid ei mäleta enam mitme kW mootor seal peal oli. Selle kompressori ainsad miinused on see,et vajab hoolsat kätt ja mobiilsuse mõttes tuleks rattad alla teha.
17-11-2017, 14:45 PM
Pildi keskmes on jäädvustatud puupink ja õhumahuti. Põhiline detail. mille järgi saaks tuvastada ja mootori võimsust arvutada on jäänud pildilt välja. ( Silindrite arv ja kuju). Kiire otsingusisestamine andis pildi ja tekstis ka mark. Ehk on abiks edasistel otsingutel vene saitidelt, kui on tegu sama agregaadiga. (Püüdke ikka pildile jäädvustada olulised detailid)
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44853
Parimat h2rra
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44853
Parimat h2rra
17-11-2017, 18:47 PM
Sellel peaks olema 4 kw mootor ja 2880 p/min.
18-11-2017, 00:35 AM
(17-11-2017, 14:45 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Pildi keskmes on jäädvustatud puupink ja õhumahuti. Põhiline detail. mille järgi saaks tuvastada ja mootori võimsust arvutada on jäänud pildilt välja. ( Silindrite arv ja kuju). Kiire otsingusisestamine andis pildi ja tekstis ka mark. Ehk on abiks edasistel otsingutel vene saitidelt, kui on tegu sama agregaadiga. (Püüdke ikka pildile jäädvustada olulised detailid)
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44853
Parimat h2rra
Tänan konstruktiivse kriitika eest. Põhjendatud kusjuures. Pilt on tehtud praktiliselt pilkases pimeduses "käsikaudu", hea et välgul jõudu jagus. 4 võttega sai ühe pihta. Kola seas oli hea, et luud kondid terveks jäid...
Otsides nüüd pilte leidsin ka ise sama markeeringu 1552В5У4.
Mingid andmed:
Технические характеристики.
Производительность, м3/мин – 0,6
Конечное давление сжатого воздуха, кг/см2 – 12
Число ступеней сжатия – 2
Число цилиндров – 2
Число оборотов коленчатого вала компрессора, об/мин – 900
Габариты, мм:
длина – 1786
ширина – 560
высота – 1300
Масса, кг – 350
tekstis vihjatakse 5,5kw/3000rpm mootorile, reaalne?
Kaalunumber igatahes klapib, kahekesi tõsta ei jaksand...
18-11-2017, 16:24 PM
Aastaid tagasi suhtlesin Peterburi tehase direktoriga, kus neid tehakse, kuid uue markeeringu ja "täiustatud" mudeleid. Klappide plokk on tehtud teise kujuga ja silindtite väline kuju oli muutunud. Meelde on nagu jäänud 7 - 7,5 Kw mootor. Kes meie tarkuritest on siin kibedamad arvutajad, võiks selle valemiga välja arvutada. Minul oli mata koolis 3-
Parimat h2rra
Parimat h2rra
29-01-2018, 12:25 PM
(17-11-2017, 14:33 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Olen küll sellisega töötanud kuid ei mäleta enam mitme kW mootor seal peal oli. Selle kompressori ainsad miinused on see,et vajab hoolsat kätt ja mobiilsuse mõttes tuleks rattad alla teha.Mul ka selline, tekkis küsimus, mis seal peale õli vahetamise ja kontrollimise veel hooldada vaja?
Minu oma on juba vanaisalt -pojale-pojapojale aparaat.Vist stalini aegne.Ei mäleta et keegi remontinud oleks.Ega ta vatti ka pole saanud, nûüd viimase ajal ehk.Koos co-7 ga saavad liivapritsiga hakkama .
29-01-2018, 14:20 PM
Ka pakuks 7,5 kw mootorit. Saab panna ka 5,5kw, aga kuna seadmel pole rõhu maha laskmise süsteemi ja käivitub surve all, siis väiksema mootori kurnab ära ja kärssab läbi.
Niinimetatud ,,Leeduka" mootor on 3kw vanem mudel, uuem 4kw. Minu kompressoril jäi 5,5 kw-ne mootor pidama.
Niinimetatud ,,Leeduka" mootor on 3kw vanem mudel, uuem 4kw. Minu kompressoril jäi 5,5 kw-ne mootor pidama.