automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz MM-V 1942
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(03-12-2017, 23:52 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kas keskmine üleval olev näidik on kütusetasapind?

Kui jah, siis kuidas see toimib?

Jah. Mehhaaniline.

[Pilt: s_l300.jpg]

[Pilt: fuel.jpg]
Äge

Kas näidik on kütuse tasemest kõrgemal ?

Või loksub kütus näidiku klaasi taga?
(04-12-2017, 00:25 AM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Äge

Kas näidik on kütuse tasemest kõrgemal ?

Või loksub kütus näidiku klaasi taga?

Täitsa klaasitaga loksub. Teatud koguse juures võib bensiini taset silmaga näha klaasi tagant.
Tehase tavotti pole veel maha pestud.
Väga oleks vaja!

Taavi
55617299
Äge projekt! Kunagi oli endalgi 1:1le sama mõte AA või MM-ga, koguks juppe riiulisse kuniks vaja läheks.  Ma muidugi tahtsin esimesena raami leida esimesena, kahjuks ei leidnudki ja tulid uued autoalased huvid peale. Kunagi isegi helistas mulle keegi härra, kes Kopli kandis autovaruosade poodi pidas. Väidetavalt oli isegi uusi juppe saada, näiteks amordid vms. Kahjuks kontakt kaduma läinud. Edu projektiga, usun ,et kui kaasfoormulased aitavad, saad oma komplekti kätte  Wink
Muideks, ma olen juba ammu teada tahtnud, mis numbriga nende vanade GAZ-iliste spidomeetri skaala lõpeb. Kas 100-ga või millegi muuga?
(04-12-2017, 02:54 AM)mighty tonka Kirjutas: [ -> ]Äge projekt! Kunagi oli endalgi 1:1le sama mõte AA või MM-ga, koguks juppe riiulisse kuniks vaja läheks.  Ma muidugi tahtsin esimesena raami leida esimesena, kahjuks ei leidnudki ja tulid uued autoalased huvid peale. Kunagi isegi helistas mulle keegi härra, kes Kopli kandis autovaruosade poodi pidas. Väidetavalt oli isegi uusi juppe saada, näiteks amordid vms. Kahjuks kontakt kaduma läinud. Edu projektiga, usun ,et kui kaasfoormulased aitavad, saad oma komplekti kätte  Wink

Tänud! Uurin. 1942 MM-l amorte polnud. Aga ehk on tal muud head.


(04-12-2017, 04:25 AM)Mossemees Kirjutas: [ -> ]Muideks, ma olen juba ammu teada tahtnud, mis numbriga nende vanade GAZ-iliste spidomeetri skaala lõpeb. Kas 100-ga või millegi muuga?

Ma vaatan igaksjuhuks üle aga minumeelest oli 100 viimane number...
120 oli spidokal
Tere Taavi. Sa oled rohkem kursis nende AA-de ja MM-ga. Seal sihverplaadil on 4 auku. Ühes on süütelukk, teises bentsu näitaja, kolmandas spidokas. Mis on neljandas (Amp, veetemp., õlirõhk)? kaks jääb puudu. Kas mingid kontroll-lambid. Nagu sa tead, minu haigus kandub ka varasematele aastakäikudele. Teaks mida otsida.
Tere jah!

Neljandas on ampermeeter. Ingliskeeles ammeter. Muud nagu polegiSmile

Mul oleks ka arvamusi vaja. Tahaks autol matt värve kasudada nagu sõjaväe autole kombeks. Piltidelt tunduvad ka sõjaaegsed natu tuhmimad. Aga ei suuda ära otsustada.
(04-12-2017, 19:41 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Tere jah!

Neljandas on ampermeeter. Ingliskeeles ammeter. Muud nagu polegiSmile

Mul oleks ka arvamusi vaja. Tahaks autol matt värve kasuþada nagu sõjaväe autole kombeks. Piltidelt tunduvad ka sõjaaegsed natu tuhmimad. Aga ei suuda ära otsustada.
  Sul värvimiseni pikk tee minna, seniks mõtleme midagi välja. Ma ei tea mis tasandile sa seda autot tahad ajada, kui must nr. siis tuleb targematega nõu pidada, ega nad originaalis teab mis prillikivid ei olnud. Väga vale oleks midagi erakordset sinna selga ajada. Tuleks ikka ajastutruudust pidada.
Siin osad jupid vaja ära värvida juba.

[Pilt: 20171204_193509.jpg]

Proovisin ühte räbaldunud näidikutablood sirgeks koputada. Uus tuleb otsida kuskilt aga igaksjuhuks las olla.

[Pilt: 20171204_182627.jpg]

[Pilt: 20171204_182859.jpg]

[Pilt: 20171204_192738.jpg]
Kõva ettevõtmine !

Soovin edu !
Tänud! On kõva ettevõtmine tõesti. Oleks hea kui tegija ka nii kõva oleks et ära teebSmile

Pasunale ei meeldinud eriti liivaprits. Tõmbas ennast ovaalseks kohe. Olgugi et pritsisin ettevaatlikult... aga sain ta õnneks ümmarguseks tagasi

[Pilt: 20171204_202114.jpg]
Pasun sai värvikihi ka selga...

[Pilt: 20171204_213652.jpg]

Aga toimima ma teda ei saanud. Vaja laiali kakkuda. Tundub et kunagi on keegi valesti kokku pannud. Üks kontakt ei lähe mitte kuhugile. Isegi mitte massi. Isegi kruvidest oli ära isoleeritud.
Mähis toimis ja kui vool taha panna siis membraan liigutas ennast. Kondekas vist läbi. Kodus raamatus on selle pasuna hingeelust rohkem juttu. Vaja uurida enne kui läbi kärsatanSmile

[Pilt: 20171204_213705.jpg]
võibolla rumal küsimus, aga miks mitte kasutada roosteeemalduseks elektrolüüsi? detailide deformeerumisoht kahaneks vast tunduvalt.
Olen mõelnud seda proovida küll. Liivapritsiga üritan tegelt ainult lahtise jama maha saada. Õrnalt lasen ainult üle. Suurem nühkimine toimub pneumo drelli otsas oleva traatharjaga. Ja seda ka ettevaatlikult. Roostet täielikult eemaldada ei üritagi. Kasutan würthi roostemuundurit mis toimib päris hästi.
Aga elektrolüüsi proovin kindlasti ära!
Kasuta liiva asemel klaasipuru, tulemus on parem ja ei ole ohtu detaili deformatsiooniks


Sooda on parim aga tohutult läheb aega
Hetkel suht väikesed detailid ka Smile