automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz MM-V 1942
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
aka ... poolpunn laudis.
Jooniseid vaadates peaks see "pritvor" olema ikkagi uksepiit või leng, vähemalt selle konkreetse koha lahendust on näidatud (lengi ja ukse vahe).
(20-12-2017, 00:09 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]aka ... poolpunn laudis.
Jooniseid vaadates peaks see "pritvor" olema ikkagi uksepiit või leng, vähemalt selle konkreetse koha lahendust on näidatud.

poolpunni põhimõttel jah, uste puhul on üks pool piit või leng aga põhiosa on see ukseplaadi kuju, mis on poolpunn laua moodi aga nati keerulisem, see üks osa katab lengiserva ja teine osa on süvistatud lengi sisse. A samal põhimõttel tehakse liited, mis kinni naelutatakse või moodsal aal kruvitakse.
Tänud! Aga kas seal pikemas tekstis ka miskit tarka öeldud on? Näiteks erinevate puuliikide kasutamisest vms...

Vahepeal pandi pomm postkasti. Nimelt raamat koos Gaz MM kuluosade joonistega. Raamat räägib veel kasutatud materjalidest jnejne. Võttis sõnatuks. Ma loodan et ta ei pahanda aga raamatu saatis härra Aspelund. Suur tänu selle eest!

Siin on joonis mis läheb otse treiali kätte(kardaani ühendusmuhv)

[Pilt: Kardaani_muhv.png]

Ja siin on näide jooniste põhjalikusest...

[Pilt: K_ndmik.png]
(20-12-2017, 00:30 AM)honkomees Kirjutas: [ -> ]
(20-12-2017, 00:09 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]aka ... poolpunn laudis.
Jooniseid vaadates peaks see "pritvor" olema ikkagi uksepiit või leng, vähemalt selle konkreetse koha lahendust on näidatud.

poolpunni põhimõttel jah, uste puhul on üks pool piit või leng aga põhiosa on see ukseplaadi kuju, mis on poolpunn laua moodi aga nati keerulisem, see üks osa katab lengiserva ja teine osa on süvistatud lengi sisse. A samal põhimõttel tehakse liited, mis kinni naelutatakse või moodsal aal kruvitakse.

Selliselt katvat ust nimetatakse mantelukseks. Aken vastavalt mantelaken. Selle põhimõtte järgi on see mantellaudis.
Ma vaatasin tükk aega, kas uksel on topelt klaas?
populaarteaduslik selgitus
ja veidi vähem populaarteaduslik selgitus

Sellel 1942 a variandil peaks ikka reaalne uks olema või lihtsalt ette tõmmatav present?
Puust ustel olid sellised liugaknad. Jälle hea mõte kellelegi kes uste leidmisega raskustes on. Ja oi kuidas nende leidmisega on raskusi. Puust uksed ja asi valmis.
See on ikka uskumatu, kui palju sa neid asju veel leiad, väga lühikese aja jooksul. Ja ka lihtsalt metsast. Kui mina otsisin, siis kuulsin pea igalt poolt tehnikameeste käest laulu et ega neid enam ole ja kõik kadunud. Ju valedest kohtadest otsisin. Aga auto ma kokku sain, saad sinagi. 
Kusjuures, see laadal jupiga käimine. Juhtus mul ka nii, et ostsin aastate eest laadalt roolisamba, ja sellega auto poole tüürides tuldi rääkima. 

Kas sinu plaanitud versioonil esiklaasist tahapoole üldse plekki ei tule? Esipamprit samuti mitte? 



Siin teemas olevatest piltidest jäid silma mingisugused sileda uksega versioonid. Kui buhvaikas tegelastega pilt lubaks neil ustel olla ka pealesõjaaegne lisand, nagu Gaz69 plekk-katused, siis teine oleks nagu tehasepilt. Kas see on ka mingi "hetk enne puu-ustele minekut" versioon? Kusjuures teisel pildil on ka sile (plekk?) katus. 

[Pilt: 50.jpg]
[Pilt: 1.jpg]
Juppe üllataval kombel ikka tuleb jah veel. Aga eks enamus on utiil tegelikult. Aga mis hädaga teed. Minu kabiinil tuleb esiaknast tahapoole plekki. Ukse tagumised piidad ja nende taga olevad plekid mis posti tagaseinaga kokku viivad.

Piltidel kandilise kabiiniga on Naz AAd. Need on hästi varajased Gaz AAd sellest ajast kui tehas Nizni novgorodi nimega oli. Neil on paak teistsugune ja ka tulemüür. Tulemüür on kahest osast mitte ühest. Üks selline torpeedo oli mul olemas. Roolisammas kinnitus ka otse paagi külge. Sillad olid kitsamad ja veljed olid kuue avaga. Velje nn offset oli teine mis ei võimaldanud taga topeltrattaid kasutada. Legend räägib et velgede muutmine oli venelaste ettepanek ja sellepärast muideti need ka Ford Model AAl ära. Piltidel on juba muudetud...
[Pilt: NAZAA_1.jpg]
[Pilt: FORDAA_2.jpg]

Sellel pildil varajased veljed
Torpeedo...

[Pilt: 1_9_43383473.jpg]

[Pilt: 1_9_43383487.jpg]
Suured tänud härra Jurakile kes saatis hunniku materjale millede seas on muide 33 aasta remondijuhend ja 39 aasta varuosakataloog. Nende materjalide eest olen küll pudeli võlguSmile Materjalid läbitöötamine võtab paar päeva aega aga jagan kindlasti olulisi tähelepanekuid. Muuseas oli ka vägahea pilt väga originaali lähedasemast MM-V kabiini tagaseinast.

[Pilt: image.png]
[Pilt: file.php?id=118805&t=1]
Pisut folkloori teemasse .60 aastate lõpus 70 alguses sai Tartu maantee ääres Patika lähedal  jälgida kuidas üks GAZ MM   taluhoovis aastatega loodusega üheks sai .
 Paar Eesti teedel sõitnud  GAZ MMi.
Esimesel autol on mingi veider kabiin...
Huvitav ,mis põhjusel teisel pildil on vanamees stange vahele pugenud?
See hoiab püsti teda ma arvan. Pudel ka porikal. Selleks siis need kandilised tiivad ongi...
Kuna hr. Formika teemas läks tehniliste passide aruteluks siis tuli mul meelde et mul on pildid 1942 aasta Gaz MMi pass. Mulle on venekeel võõras...

Vabandan piltide kvaliteedi pärast. Pärast üleslaadimist lähevad kuidagi häguseks.

Edit: Vahetasin teenusepakkujat. Pildid palju paremad.

[Pilt: 7hfsAee.jpg]

[Pilt: VxstlXi.jpg]

[Pilt: wkYrbj2.jpg]

[Pilt: uvgxKgY.jpg]

[Pilt: 9vNc2Up.jpg]

[Pilt: EOMAnx5.jpg]

[Pilt: cKzMS1D.jpg]

[Pilt: XS78F5W.jpg]
Passis on kirjas GAZ-AA.

Huvitav, et vapil on 11 keerdu kirjadega lindil, aeg oli keeruline polnud aega vappi või väljatrükki kohendada?
Huvitav, mis puhul anti välja erinevaid tehn. passe. Mul Zil-ga oli kaasas selline aastast 1980.
[attachment=67159]
Taavil teitsugused. Selliseid mäletan eraautodel