automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz MM-V 1942
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vabandust. Panin veits pange. Silme ees oli üks teine pass kus oli AL algusega numbrimärk.
Vaatan seda projekti ja mötlen palju palju aega selle valmimiseks kulub??????
Köike hakkad ju nullist tegema,endal sellist kannatust küll pole Sad
Kõike päris nullist ei tee. Raam on suurimaid ajaröövleid. Tahab palju paikamist. Torpeedo on suht korralik. Roostet väga polnud. Tahab ainult värvimist. Ülejäänud kabiin saab ka suht ajakulukas olema. Mootor koos kastiga ootavad. Mootor töötab ideaalselt niiet ei hakka teda lahti kakkuma. Radikas peab. Ninaplekk tahab veidi kohendamist. Sildadega on nii et lähevad alla nagu nad on. Ja kuna isa on kuldsete kätega tisler siis ta teeks hea meelega kasti peale.
Aga muidugi selle projekti eesmärk on lihtsalt kokku saada auto. Ei pea olema perfeksetest osadest kokku pandud.
Hetkel on unistus selline et Mai kuuks on mul alusvanker koos. Vähemalt nii palju koos kui kogutud jupid seda võimaldavad.
No kus Sa kiirustad. Kõik plaanid ja tähtpäevad on kurjast. Ja nagu kuulsid vast juba,Soomes suur lumetorm tulemas... Big Grin
No ma vaatan,et kui sellise lühikese ajaga oled kokku saanud nii palju head materjali siis ei ole selle AA klubiga liitumine ka välistatud. Võta asja rahulikult ja tee mõnuga. Ja kui asi liiga libedalt läheb siis anna teada,aitame hoogu maha võtta. Smile 

T.
(23-12-2017, 13:44 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Kõike päris nullist ei tee. Raam on suurimaid ajaröövleid. Tahab palju paikamist. Torpeedo on suht korralik. Roostet väga polnud. Tahab ainult värvimist. Ülejäänud kabiin saab ka suht ajakulukas olema.  Mootor koos kastiga ootavad. Mootor töötab ideaalselt niiet ei hakka teda lahti kakkuma. Radikas peab. Ninaplekk tahab veidi kohendamist. Sildadega on nii et lähevad alla nagu nad on. Ja kuna isa on kuldsete kätega tisler siis ta teeks hea meelega kasti peale.
Aga muidugi selle projekti eesmärk on lihtsalt kokku saada auto. Ei pea olema perfeksetest osadest kokku pandud.
Hetkel on unistus selline et Mai kuuks on mul alusvanker koos. Vähemalt nii palju koos kui kogutud jupid seda võimaldavad.
 Konkreetseid tähtaegu seada on väga riskantne, mul kõik lõhki läinud. Ainult endises NL-s tehti viisaastak kolme aastaga ja välja tuli ....... Võta rahulikult, tee hästi, siis on lõpptulemust endal hea vaadata ja pärast ei pea häbenema, ning asjal väärtust ka.
(23-12-2017, 16:18 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(23-12-2017, 13:44 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Kõike päris nullist ei tee. Raam on suurimaid ajaröövleid. Tahab palju paikamist. Torpeedo on suht korralik. Roostet väga polnud. Tahab ainult värvimist. Ülejäänud kabiin saab ka suht ajakulukas olema.  Mootor koos kastiga ootavad. Mootor töötab ideaalselt niiet ei hakka teda lahti kakkuma. Radikas peab. Ninaplekk tahab veidi kohendamist. Sildadega on nii et lähevad alla nagu nad on. Ja kuna isa on kuldsete kätega tisler siis ta teeks hea meelega kasti peale.
Aga muidugi selle projekti eesmärk on lihtsalt kokku saada auto. Ei pea olema perfeksetest osadest kokku pandud.
Hetkel on unistus selline et Mai kuuks on mul alusvanker koos. Vähemalt nii palju koos kui kogutud jupid seda võimaldavad.
 Konkreetseid tähtaegu seada on väga riskantne, mul kõik lõhki läinud. Ainult endises NL-s tehti viisaastak kolme aastaga ja välja tuli ....... Võta rahulikult, tee hästi, siis on lõpptulemust endal hea vaadata ja pärast ei pea häbenema, ning asjal väärtust ka.

Kiirustamine ongi köige sita keeramise eeldus,tagasi möeldes et mis on sitasti läind alati
ikka kiirustand.Igasugu unistatud tähtajad alati löhki läind...
Peab ikka hooga kuuma andma. Suvel teised projektid ka jälle tulekul. Mitte autodega seotud vaid leiva teenimisega. Ma esialgu täiesti ideaalselt restaureeritud masina tegemist eesmärgiks ei sea. Vaid auto kokku saamist. Et ta ühes tükis oleks ja teda kergem liigutada oleks. Praegu on kolm garaazi, mis muidu üüritulu teenisid, MMi juppide all kinni.
Loomulikult teen sellised asjad korralikult mida hiljem on raskem teha. Näiteks raam ja kabiin. Sildadele ja mootorile läheb esialgu ainult uus värv peale. Siis kui masin ühes tükis, hakkab rahulikult pisiasjadega tegelema. Nagu näiteks õige süütelukk leida jne.
Ma soovitaks siiski natuke tõsisemalt võtta seda ehitust.
Olen siin ise lammutanud just laiali 3 GAZ 67b tagasilda ja ma valetaksin kui ütleksin et saan sealt 1 ideaalse silla kokku.
Laagrid -simmerid on olematuks kulunud , teisel sillasukad peetis ja kolmandal poolassi määrde puudumise tõttu difri korpusesse kinni keevitanud.  Sad
Eks ta nii ole. Remondiga tegelen siis kui auto koos on. Eks igaüks hindab oma võimeid erinevalt. Mina enda võimeid väga kõrgelt ei hinda...
Aga teemasse ka. Venemaal ilmus müüki üks AA(mitte MM, ikka päris AA) alusvanker. Pole eriti heas seisus aga ausalt öeldes mina võtaks selle hinnaga ta kohe ära kui ta siin pool piiri asuks.

http://autobuy.ru/wpage/127682

Lätis pakub keegi maaseest leitud MMi õhupuhastit koos kinnitusega. Oleks grammike paremas seisus siis võtaks ära aga sellega pole suurt midagi teha kahjuks.

https://www.antik-war.lv/viewtopic.php?f=160&t=1174846
http://autobuy.ru/page/prodazha-avto

Kui seda lehte vaadata, siis Venemaal on head ja huvitavat kraami küll ja rohkemgi veel. Hinnad on muidugi kohati krõbedad.
(24-12-2017, 01:34 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Eks ta nii ole. Remondiga tegelen siis kui auto koos on. Eks igaüks hindab oma võimeid erinevalt. Mina enda võimeid väga kõrgelt ei hinda...
Aga teemasse ka. Venemaal ilmus müüki üks AA(mitte MM, ikka päris AA) alusvanker. Pole eriti heas seisus aga ausalt öeldes mina võtaks selle hinnaga ta kohe ära kui ta siin pool piiri asuks.

http://autobuy.ru/wpage/127682

Lätis pakub keegi maaseest leitud MMi õhupuhastit koos kinnitusega. Oleks grammike paremas seisus siis võtaks ära aga sellega pole suurt midagi teha kahjuks.

https://www.antik-war.lv/viewtopic.php?f=160&t=1174846
 Kui sa väga huvitatud oled, lasen omal mehel Pihkvast uurida, mis hinnaga saaks Eestisse ära tuua. Seal väga palju juppe, mis sul väga vaja. See õhupuhastaja on pandud Lätti üles aga tegelikult asub Ukrainas. Telef. algab +380. Eestis, Lätis keegi sellise rämpsu eest sellist hinda ei tihka küsida. Venemaal, Ukrainas kaevavad väga intensiivselt. Töö on ränk ja kui midagi leitakse, tahetakse ka kulla hinda. Aga aeg on metalli kallal teinud oma töö. Soodest, kus keskkonnas hapnikku vähem, leiavad küll päris kobedaid isendeid. Aga sealt ka väga raske kätte saada.
See mõned lehed tagasi olnud kuueauguliste tagurpidi velgedega variant ja ka sellele eelnenud pilt on masinaist, mis koostatud Fordi juppidest ja enne Gorki linnanime kuulutamist.
NAZ-AA 1930-1932
Jep, see ta on. NAZi võib näha ka selles piltide laviinis mis ma siin korraldasinSmile Päris mitmel pildil isegi.

Kel huvi saab NAZi ja üldse GAZ AA sünni kohta rohkem lähemalt lugeda siit...

http://www.veneraud.ee/romula/gaz/ford-aa/
Lappasin vanu ajakirju ja silma jäid sellised artiklid:
https://www.zr.ru/archive/zr/1940/23-24/...esa-gaz-aa
https://www.zr.ru/archive/zr/1940/06/mod...lia-gaz-aa
https://www.zr.ru/archive/zr/1938/15-16/...torami-m-1

AA moderniseerimisel räägitakse uuest kuuesilsindrilisest mudelist 51 (mootor analoogne 11le), MM ei hakanud kusagilt silma.(!?)
(25-12-2017, 03:12 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Lappasin vanu ajakirju ja silma jäid sellised artiklid:
https://www.zr.ru/archive/zr/1940/23-24/...esa-gaz-aa
https://www.zr.ru/archive/zr/1940/06/mod...lia-gaz-aa
https://www.zr.ru/archive/zr/1938/15-16/...torami-m-1

AA moderniseerimisel räägitakse uuest kuuesilsindrilisest mudelist 51 (mootor analoogne 11le), MM ei hakanud kusagilt silma.(!?)

Tänud! Huvitav lugemine(niipalju kui aru sainSmile). Peab natu analüüsima seda.
Tänud Raivole! Za rulomis on igasugu huvitavat lugemist

Nazist ka pilte...

Esimesel pildil on velgede offsetist aru saada natuke.

[Pilt: 4b6IV89.png]

Siin on Nazid liinil...
Pildilt on näha vanatüübi tagasild tiguülekandega

[Pilt: Bqmnz3f.jpg]

Ameerika spetsialistidele ehitati eraldi uued majad.

[Pilt: u38Im1m.png]

[Pilt: g7jBc3h.jpg]

[Pilt: RKMRa1e.jpg]

[Pilt: dSK69XM.png]

[Pilt: ggnWZYb.png]
Väga varajane nina.

[Pilt: hi4NJRS.jpg]

[Pilt: pkV5pzC.png]

[Pilt: XQXWFk3.jpg]

[Pilt: lpUpRwD.jpg]

[Pilt: DTRVz1D.jpg]
1930 Juuli Za Rulomis on juba uuemate velgedega masinad...

[Pilt: FWrZncj.jpg]

Raami neetimine on ka pildile jäänud...

[Pilt: 9MNqO2V.png]

Naised roolis...

[Pilt: 9dSjeeq.png]

Paagid konksu otsas. Roolisamba kinnitus oleks justkui nelja neediga paagi küljes??

[Pilt: mxv40re.jpg]
Raivo poolt jagatud jutt kardaani modifitseerimisest. Artikkel ilmus 1940 aasta märtsis. Varuosakatalooge võrreldes on tõesti muudetud. Lisaks on ka muutunud tala mille külge kardaan kinnitub. Vana tala oli AA-5026-A koodiga ja uus AA-5026-V

[Pilt: E8VCYiE.png]
[Pilt: F4qDyxn.png]
Siin on kirjutatud emka karburaatori kasutusele võtmisega kaasnenud muutustest... Artikkel ilmus 1938 augustis

[Pilt: 81NTNOz.jpg]
[Pilt: EgoDhww.png]

[Pilt: Gaac7gv.jpg]
[Pilt: OD5SsFE.jpg]

[Pilt: tLZ27u4.jpg]
[Pilt: 8fDXru2.jpg]

[Pilt: Yy8OqMT.jpg]
[Pilt: McsVyXq.jpg]