Muide kui ma vaatan neid n.ö taastatuid ja seda 1941.a masina fotot. Siis hakkab silma see,et katusematerjal tundub mulle olema erinev. Ehk siis katusel paistab vähemalt 1941.a masinal olema mingi kirsanaha moodi asi,mis on selgelt tumedam kui ülejäänud present osad. Praktikast/kogemustest tean,et läbivettinud present on samahea, kui vihmavari,millel augud sees. Muidugi ma võin ka valedel jälgedel olla.
(21-11-2017, 22:35 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]See on üks huvitav pilt. Osadel on ka külgedelt avatavad kastid, osadel pole esimest kaitserauda. Ja mulle tundub, et pole ka akent kabiini tagumises presendis.
Seda pilti olen näinud aga taga akna asja pole tähele pannudki. Muidu sellel taastatud pillil on vist sama aken mis 67-l?
(21-11-2017, 22:38 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Muide kui ma vaatan neid n.ö taastatuid ja seda 1941.a masina fotot. Siis hakkab silma see,et katusematerjal tundub mulle olema erinev. Ehk siis katusel paistab vähemalt 1941.a masinal olema mingi kirsanaha moodi asi,mis on selgelt tumedam kui ülejäänud present osad. Praktikast/kogemustest tean,et läbivettinud present on samahea, kui vihmavari,millel augud sees. Muidugi ma võin ka valedel jälgedel olla.
Ega jah, vihmaga väga sõita ei tahaks. Kuigi samas 67-l ka sama present ja olid telgidki samast presendist.
Sul presendi materjali on vaja?
Vana head nõuka aegset?
Oleks vaja küll. Muidu mõtlesin et peaks mõne telgi ära mõrvama
Ok,siis on hästi.
Otsin garaazi nurgast ülesse ja klopin tolmu maha
Siin üks õhutõrje variant. 4 maximi kokku ühendatud.
Aspelundi kütusejagamis pilti uurides on näha jah et mingi teine katuse kate on presendile peale tõmmatud nagu Kopraonu mainis. Presendi äär paistab. Võibolla ongi lihtsalt äär. Ei tea...
Päris terasest Vanjad olid ,kes nii kareda pakasega paarutasid
(21-11-2017, 22:43 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ][quote pid='436707' dateline='1511292904']
Seda pilti olen näinud aga taga akna asja pole tähele pannudki. Muidu sellel taastatud pillil on vist sama aken mis 67-l?
[/quote]
Pildilt ei paista ,et üldse tagaseinas akent oleks,samas selleks puudus ilmselt ka praktiline vajadus. Kuid kas siis kabiini ülejäänud tagasein siis on kas metall,vineer või miskit muud? Fotolt seda kahjuks välja ei loe.
Siin fotol ka tundub katusematerjal olema mingi tummisem tükk,kui vaid paljas present. Samas sõjaaeg ei hiilanud just materjalide valikuga ja venemaal oli kombeks panna seda,mida oli võimalik ruttu ja kähku valmis toota. ISegi kui ergonoomilisus ja praktilisus olid nullilähedased.
Tagasein oli enamvähem selline nagu sellelt pildilt paistab...
Ehk siis enamasti puust ja presendist. Aknaid hakati võibolla hiljem lisama.
Keegi rauast suuski tahab endale või
Ei tegelt neid ära ei anna.
Kõige põnevam hetk oli settepoti eemaldamine ühelt vanalt torpeedolt. Kuidagi ma ta kätte sain. Mutrit pidi veidi lõikuma...
Nagu te näete siis tingimused ja võimalised on tagasihoidlikud. Aga ei kurda
Pole paljudel selliseidki tingimusi..
(23-11-2017, 00:59 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Pilte tehnika näitusest Venemaal enne sõda.
https://cont.ws/@lapsha71/284953
Sellel näituse piltidel on päris palju huvitavat vaatamist. Traktorite valdkonnas leiab huvitavaid mõtteid tuuningumeestele. Minu eriliseks lemmikuks on "kroomitud" ilukilpidega "Joss".
[
attachment=66512]