Aa, ja tagaosasse pandi tugevdatud käru vedamise konks. Sai vedada kahureid ja köögikatelt.
12 remontmõõtu on tase omaette.
Komso pildilt jäi silma õlikork. See on väiksem kui uuematel mootoritel. See seletab ka seda miks minu mootoril väiksem õli sissevalamis toru on. Küllap tuli see suur tuulutusavadega kork kunagi hiljem...
Minu mootor...
Hilisemate mootorite õlikork ja toru...
Jäi silma ka et klapikambrikaanel pole ühtegi auku ja peal on kiri Gaz. Nagu ka minu mootoril.
Täna sai päev otsa lahingupaikades longitud. Enne kojuminekut leidsin ühe kabiinipõhja. Väga kehvas seisus aga naine käskis ikkagi koju kaasa võtta.
Üks astmelaua kandur oli puujuurte all kinni. Pool tundi mässasin et ta sealt kätte saada. Peale seda oli kodumineku aeg. Eks peab kunagi tagasi minema. Nagunii vedeleb veel midagi...
Kodus ladusin kompositsiooni kokku ja uurisin detaile lähemalt. Minujaoks oli uudiseks aasad istme all. Kas siis istmel olid tapid mis istet paigal hoidsid? Ühel lävepakul oli natuke värvi ka peal. Seda peaks lähemalt uurima...
Venemaal pakutavatel repro põhjadel need aasad puuduvad...
Uurin neid räbalaid veel. Tahaks leida jälgi istmealuse põhjapleki olemasolust või siis selle puudumisest sest see põhi on 100% vanem kui 1941. Arvatavasti kadus plekk istmealt 1941 lõpp vms.
Otsima läksin tegelikult koormakasti detaile ja muid malmist vidinaid. Neile ei tee aastad maasees eriti midagi.
Vahepeal saabus postiga veel ports küünlaid. Nad on suurema keermega kui MMi omad aga südamik jms sobib ja saab kasutada. Õiged keermejupid on olemas.
Kui kellelgi on minu autole midagi pakkuda või teab kellel oleks või tahab niisama Gazi juttu ajada siis helistage julgelt. 55617299
Tänud! Väga huvitav leht!
Täna sai jälle metsas kvaliteetaega veedetud
Leidsime Gaz A/AA/AAA/jne esitiiva. Veider suunatule moodi vigur on küljes. Peab uurima...
Keskmine junn peaks vist Gaz AAA tagavedrudega seotud olema??
Pedaalid koos käigukastiga. Lähemal uurimisel selgus et hoopis Gaz A käigukast. Käigukang liigub isegi.
Astmelauakandur, mida on juba omalajal parandatud...
Uksepiidad koos esiakna avaga. Teisiti ei oska seda nimetada. Päiksesirmi osa oli ka.
Kena vaadata aga kasutada ei saa vist neist midagi...
Kas sa komistad otsa vòi kasutad metalliotsijat?
(03-06-2018, 00:47 AM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kas sa komistad otsa vòi kasutad metalliotsijat?
Vaata leitud poritiiva pilti uuesti postitusest 788. See mees teab täpselt, kuhu ta astub.
Metalliotsijaga ikka...
Pilt Gaz AAA tagumisest sillast. Leitud jupp on tagavedrude kinnitamiseks silla külge. Keskmisel sillal olid ka ehk sellised?? Ehk siis 4tki auto kohta.
Need sillakinnituse detailid käivad kahest poolest kokku, nii et autole kulub 8 tükki.Ja ei ole kõik ühesugused, vaid kokkukäiv
paar on omavahel nihkes.
Tänud! Tegin tast paremad pildid ka...
Väljaspool on määrdenippel ja seespool kummirõngas.
Panen selle 1943 Kurski kandis tehtud pildi siia uuesti. Kastihaagid tunduvad juba uuemad. Sama lugu ka tagatule kinnitusega. See paistab ka uuem aga tulest endast aru ei saa. Keegi äkki märkab veel miskit. Minu auto peaks samasugune olema kui plekist kabiin välja arvata...
MM sai endale natuke korralikumad tagumised raami ristitalad...