automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz MM-V 1942
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sõjaaegsetel remondi platsidel võis umbes selline vaatepilt avaneda....

[Pilt: 1940_72.jpg]

[Pilt: wgd_o_BBf2kw_1943_13815.jpg]

[Pilt: 216_6.jpg]

[Pilt: 12828475_1441744672517962_2506892168314421982_o.jpg]
Jälle sai metsas käidud...

Pildil on kaks tagatuld milledest see lömmis paistab olevat sõjaaegse MMi oma

[Pilt: 20180813_222426.jpg]

Ketid

[Pilt: 20180813_223159.jpg]

[Pilt: 20180813_222949.jpg]

Kandiline õlikann

[Pilt: 20180813_222942.jpg]

[Pilt: 20180813_222739.jpg]

Sõjaaegse MMi käändmikupolt. Võrdluseks on uus "normaalne" polt kõrval

[Pilt: 20180813_222633.jpg]

Tagumine lahingtuli. Olen näinud ise tehtud variante aga see paistab tehasetöö. Väga tähtis leid!

[Pilt: 20180813_222508.jpg]

Venemaal on leitud selliseid...

[Pilt: SAM_2009.jpg]

Sellised sirged plekid sobivad kokku teistsuguse tule võruga. Selline võru on mul olemas. Kuskil eespool on pilt.
Kuna valgust oli hulga siis tegin telefoniga mingi video ka sellest viimasest kohast. Telefon oli ninale liiga lähedal niiet pidin mingi muusika vaikselt taustaks panema. Muidu oleks kuulnud ainult õhu vihinat läbi mu ninakarvadeSmile

https://youtu.be/Y-yIqcEy8QQ
Kas sõjaaja MM-i varustusse kuulusid lumeketid?
(14-08-2018, 10:02 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Kuna valgust oli hulga siis tegin telefoniga mingi video ka sellest viimasest kohast. Telefon oli ninale liiga lähedal niiet pidin mingi muusika vaikselt taustaks panema. Muidu oleks kuulnud ainult õhu vihinat läbi mu ninakarvadeSmile

https://youtu.be/Y-yIqcEy8QQ

Täitsa ulme Smile (heas mõttes)
Kust saabuvad vihjed selliste kohtade kohta? Või kõik üldjuhul enda mööda metsi koos metallidetektoriga kolamise tulemus?
Selles videos RGD-33 konservi leiu peale pidin kohvi tööjuures monitorile pritsima.  Smile Smile 
Kähku auku tagasi.
(14-08-2018, 12:00 PM)corpy Kirjutas: [ -> ]Selles videos RGD-33 konservi leiu...

Ise mõtlesin ka, et võib ju ka paukuvate leidude peale sattuda ja siis ta tuligi. Paistis, et see polnud esimene kord sellist asja leida. Rahulikult auku tagasi ja järgmise leiu juurde.
Üleliigsete mosse juppide vastu sain MMile ampermeetri ja spidoka. Pole küll päris korrektne ampermeeter. Sellisega ta tehasest kindlasti välja ei tulnud. Ei sõja ajal ega peale sõda. Aga kuna põhimõtteliselt on ta samasugune nagu originaal siis las ta igaks juhuks olla. Kasutada saab ikka kui päris õiget ei leia....

[Pilt: 20180816_222109.jpg]

Õige on vist selline kui ma nüüd väga ei eksi... Nagu näha siis praktiliselt samad asjad...

[Pilt: gaz_mm_v_046_of_130.jpg]
Spidomeetrite erinevused on järgmiselt pildilt näha. Ühel on valatud korpus. Hilisemal plekist. Jne...

[Pilt: 20180816_222949.jpg]

[Pilt: 20180816_222929.jpg]
(16-08-2018, 23:24 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ][Pilt: gaz_mm_v_046_of_130.jpg]
Mis näiduk seal üleval vasakul asus ja kuidas see töötas?
Tegu on kütusenäidikuga. Mehhaaniline. Armatuur ongi paagi küljes. Kütus jooksis gravitatsiooni jõul mootorisse...

[Pilt: fuel.jpg]
Kas paak asus siis näidiku taga või oli liigenditega asi lahendatud?

E: ah raisk, ei lugenud su vastust korralikult... Seega paak asuski ees, näidikute taga.
(14-08-2018, 11:04 AM)Necro Kirjutas: [ -> ]Kas sõjaaja MM-i varustusse kuulusid lumeketid?

Ma arvan et kuulusid. Ketid lisati komplekti võibolla sõjaväetöökodades koos muu jamaga nagu labidas jne... Ma ise arvan et esipidurid kaotati ka just sellepärast ära et talvel olid taga ketid ja esirattad nagunii ei pidurdanud midagi. Tootmist üritati nii efektiivseks muuta kui vähegi võimalik ja nii need esipidurid ära jäidki....
(14-08-2018, 11:21 AM)olli Kirjutas: [ -> ]
(14-08-2018, 10:02 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Kuna valgust oli hulga siis tegin telefoniga mingi video ka sellest viimasest kohast. Telefon oli ninale liiga lähedal niiet pidin mingi muusika vaikselt taustaks panema. Muidu oleks kuulnud ainult õhu vihinat läbi mu ninakarvadeSmile

https://youtu.be/Y-yIqcEy8QQ

Täitsa ulme Smile (heas mõttes)
Kust saabuvad vihjed selliste kohtade kohta? Või kõik üldjuhul enda mööda metsi koos metallidetektoriga kolamise tulemus?
Ütleme nii et sõprade rauahunnikud tuleb läbi vaadata ja küsida "kust said?"..
(16-08-2018, 23:24 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Pole küll päris korrektne ampermeeter. Sellisega ta tehasest kindlasti välja ei tulnud. Ei sõja ajal ega peale sõda.

GOST ei klapi või on veel miski erinevus?
(17-08-2018, 12:08 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]
(16-08-2018, 23:24 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Pole küll päris korrektne ampermeeter. Sellisega ta tehasest kindlasti välja ei tulnud. Ei sõja ajal ega peale sõda.

GOST ei klapi või on veel miski erinevus?

Kirjad ja skaala n-ö täpid on ju erineva suurusega, lisaks ühel on embleem.
(17-08-2018, 12:20 PM)stretch Kirjutas: [ -> ]
(17-08-2018, 12:08 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]
(16-08-2018, 23:24 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Pole küll päris korrektne ampermeeter. Sellisega ta tehasest kindlasti välja ei tulnud. Ei sõja ajal ega peale sõda.

GOST ei klapi või on veel miski erinevus?

Kirjad ja skaala n-ö täpid on ju erineva suurusega, lisaks ühel on embleem.

Ikkagi, embleem ja kirjad-täpid võisid olla. Iseasi, et 53.a GOST kirjaga mõõteriist ei saanud olla 50.a tootmises lõppenud masinal.
42.a GOST kirjaga sai aga küll.
Taavi 1942 a masinal seda GOST kirja ilmselt siiski ei olnud, või vähemalt ei olnud see toodetud Riias (kui see vahepealne kiri seal ikka tehase asukohta tähistab).
Jah see Gost ei sobi sinna. See on hiljem Riias tehtud ampermeeter. Gaz 67-le ja jumal teab millele veelSmile Aga muu poolest peaks suht sama olema. Jurka ja Sidorov oskavad raudselt täpsemalt rääkida... Sihver plaadi saab ära ka võltsida ma arvan...
Hooaeg hakkab küll lõppema aga siin on üks väike grilli idee....

[Pilt: FB_IMG_1533120104717.jpg]
Taavi, sa saaks vist projekti ülejääkidest elusuuruses  sellise grilli kokku panna.