automoto.ee foorumid

Täisversioon: kahtlane plagin kapoti all
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Viimasel ajal (peale viimast õlivahetust - õlivahetuse vana va *** pani ilma sõnagi lausumata külmalt poolsündi sisse...) on vahetult peale käivitamist külmal mootoril (230000 sõitnud pooleteiseliitrine hüdrotõukuritega ja minu meelest veel mitte väga hõre \"riisiveski\") hakanud kostma kapoti alt mingit kahtlast plaginat (heli on umbes selline nagu osadel vanematel diislitel külmast peast). Kui gaasi anda (nii et pöörded kuhugi 3000 kanti jõuavad) või mootor välja suretada ning uuesti käivitada, siis on plagin kadunud. On keegi sarnase värgiga kokku puutunud?
Eks see plagin olegi sellest, et hüdrotõukuritest valgub õli välja ja need hakkavad kolisema.

Üks variant on see, et õlifiltri tagasivooluklapp ei hoia survet, teine see, et õli sai liiga hea/vedel.

Asp
minu riisiveskid teevad seda kogu aeg. st. plagin esineb vahelduva eduga. Mõlemil sama poolsünt. Ühel sai nüüd vähe paremat sorti õli vahetatud, näis kas mõikab.
Aga see klõbin ei ole võrreldav diisliga, ikka palju vaiksem ja \"peenem\" on.
Ühe detaili unustasin mainimata - nimelt see plagin esineb ainult aeg-ajalt, suuremal osal kordadest käivitub masin ilma selle kahtlase helita.
Täna siis kostis üle hulga aja jälle seda neetud plaginat kapoti alt. Gaasivajutus ei aidanud. Suretasin mootori välja, väike paus ja uus katse - plagin kadunud. Aga tegelikult on see plagin tühiasi võrreldes järjest enam libisema hakkava siduriga ning esisillast kostuva kolinaga (pealinna, kus ettevõtlik ninasarvik kõigi lemmik on Big Grin (või kuidas iganes see lauluke kõlas...), tänavatel pidasid Made in Japan kirjadega B-puksid vastu paar kuud vähem kui aasta).
kasuta uut Nitro 3000 kütust.
ühe kasutaja kogemus:
Tankisin esimese paagitäie ja jäängi nüüd kasutama. Peale esimesi kilomeetreid läks minek tunduvalt paremaks. Kümne pärast kadus esisillast kolin. Koju jõudes avastasin, et summutis on auk kinni kasvanud ja kummid all nagu uued. Ehmatus tabas dokumente vaadates, endise 66 kw asemel nüüd ametlikult 142 . No paari kuu pärast hakkab garantii ka jälle kehtima... mis sa hing veel ihkad?

Toungue
Eks ma annan selle väärt soovituse masina järgmisele omanikule edasi Big Grin Ja ise proovin riisile vahelduseks sauerkrauti...
Osadel riisiveskitel on ka ketipingutus hüdrotõukuriga. Seal väga suure loksu ärahoidmiseks väike narresüsteem. Äkki on sellel midagi tuksis. Muidugi kui sul ikka on ketiga. Kui rihmaga siis muud peale hüdrotõukurite üle ei jää.
Rihmaga mootor on. Pooleteiseliitrine Mazda 323-e B5.

Taastaja

Muidugi oleks üheks plagina tekitajaks veepump. Sest näiteks Opel Omegal 2.0 16v igatahes tuli mootori vahelt jube plagin, kui käima panna. Ära vahetatuna oli nagu uue mootori hääl aga see eest see plagin oli enne koguaeg nii madalatel kui ka kõrgetel pööretel.Rolleyes

Kui ammu rihm on vahetatud selles võib ka asi olla ega need rullikud ja pingutid ka igavesti ei kesta.
audi 2,3 mootoril oli jama tekitajaks vaakumpumba vahepulk.Välja võttes plagin kadund,mingit probleemi polnd enam.(kulub teatud aja jooksul,siis hakkab metsik plagin pihta,nagu hüdrotõukuritel)

lebokas

Ka mul oli Mazda 323 1,5 ja täpselt sama veaga. Seegi plagises aeg-ajalt. Minuarust oli see hääl natuke tugevam, mida teevad tavaliselt hüdrotõukurid. Vahel tekkis see keset sõitu ja siis jälle kadus, kui korraks sidur põhja ja samuti gaasipedaal. Ma ei jõudnudki selle vea jälile, sest müüsin enne selle auto. Tundub, et see on siis sellise mootori tüüpviga, sest olen sellise häälega 323-sid ennemgi sõitmas kuulnud.
Taastaja Kirjutas:Muidugi oleks üheks plagina tekitajaks veepump.

Sama siin, sai just vahetatud ´92 Toyota 2,0 veepump, kadus üsna häirivaks muutunud plagin ja mootori hääl muutus oluliselt ühtlasemaks.
B.
enda praktikas on juhtum, kus imelikus (p)laginas, oli süüdi veepumba _laager_, mis oli läbi ja logises. Pööretega polnud kuulda, aga tühikäigul ajas küll hirmu nahka Smile Ja lagin oli just selline nagu nö. külm diiselmootor Smile Vaevalt et see küll konkreetsel juhul viga on. Kusjuures konkreetne volkar sõitis 10 000 maha logiseva laagriga, enne kui peale kahte rihmakatkemist ja mootorikeetmist otsustati see lõpuks ära vahetada Smile

Lauks

Minu mitsupitsu kahesel DOHC-mootoril plagiseb ka tõukur. Heli järgi täpselt aru ei saa, võib ka olla, et kaks tükki. Ja vahepeal, ilma nähtava põhjuseta, kaob plagin lihtsalt ära. Ja vahepeal tuleb tagasi ka.

Samas on madalatel pööretel jahedast peast ka mootoril jõud täitsa otsas, jalakäijad kiirendavad viuhh ja viuhh mööda. Järsemalt gaasi vajutades poob täitsa kinni ja kiirus hakkab esmalt üldse langema. Vaikselt-vaikselt ennast kogudes jõuab kusagile 3000 pöörde alla, sealtmaalt tuleb jälle elu sisse. Sooja mootoriga pole taolist asja märgata.

Kas klõbin ja jõuetus on omavahel seotud?

Algul kahtlustasin küünlaid ja juhtmeid, aga juhtmed osutusid headeks ja küünlad said vahetatud. Diagnostikas öeldi, et ka heitgaasid on normis ja pritsung korras.

Lauks

Keegi ei tea, lootusetu keiss järelikult?
Lauks Kirjutas:Kas klõbin ja jõuetus on omavahel seotud?

Ei usu nagu hästi. Too külmast peast kinnipoomine võiks nagu toitesüsteemi häda olla.