27-02-2019, 18:04 PM
Pidasime siin värvitöökojaga läbirääkimisi esimeste aukude sulgemisest, aga lihtsat lahendust ei ole. Kõik muu materjal hakkab tulevikus kindlasti välja paistma.
(27-02-2019, 21:49 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.
(27-02-2019, 21:49 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Kui pole veel värv peal saab keevitada.
Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.
Ise teen üht vene mootoratast juba 5 aastat ja olen ümber teinud juba 3 korda aga vähemaga ei leppi kui 100%
(28-02-2019, 03:34 AM)stretch Kirjutas: [ -> ](27-02-2019, 21:49 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.
Milles küsimus?
(28-02-2019, 10:35 AM)argo1974 Kirjutas: [ -> ](28-02-2019, 03:34 AM)stretch Kirjutas: [ -> ](27-02-2019, 21:49 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.
Milles küsimus?
Selle tsikli originaalsust on Jawa spetside ringis diskuteeritud, aga 100% originaal ta pole. 2 möödapanekut tunneb ära juba akti häguselt pildilt.
Akt ise on vigane ehitusaasta osas, JAWA 360 tootmine lõppes juulis 1974.
(28-02-2019, 21:21 PM)sven1 Kirjutas: [ -> ]No vot ja selliseid vigu leiab pakendist võetud masinal, siis nullist üles ehitatud üle 50 aasta masinal leiab alati midagi.
(27-02-2019, 12:00 PM)MTJ juhataja Kirjutas: [ -> ]Restaureerimise teoorias väärtustatakse kõrgelt omaniku/tellija nägemust, aga vanasõidukite puhul peetakse siiski tähtsamaks originaalsust. Igatahes II seerial tiibadel nooli ei olnud. Need tulid alles III seeriale.Pole selle asja puhul sõna võtnud, ega midagi pole enda õigustuseks muud öelda, kui halvasti tehtud kodutöö. Selline projekt ja selline möödapanek. Aga sellest foorumist on ikka jube kasu selliste autode tegemisel. Kui palju asju on saadud veel sabast kinni. Eks see on poisi otsustada, kas leiab tahtmist ja vahendeid, need poritiivad ümber teha. Ma mõtlen esimesi. Tagumised jäävad nii, kui nii. Need on sinna sobitatud nende nooltega ja nende eemaldamisel jäävad sinna inetud praod. Vaevalt see õppetund kellelegi enam kasu toob, sest Volgade restaureerimine sellises mahus ja kvaliteedis pole enam majanduslikult mõtekas tegevus. Praegust hinda ja nõudlust ning tueviku väljavaadet, oma investeeritud kapital vähemalt tagasi saada on ainult 3 Vana Volga mudelil, mille puhul tasub käed õliseks teha. Need on 21G(vene), 21E ja 23. Ülejäänud jäävad sinna hobi valdkonda, mille puhul on mõtekas midagi ette võtta ülimalt hästi säilinud isendi korral, endale rõõmuks ja rahulduseks.
(01-03-2019, 23:57 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Kas need nooled olid seal tagatiiva peal enne olemas või kuidas nad sinna üldse tekkisid ? Ma tegelt väga ei imestaks kui tava volgal polnud ja eksport mudelil olid.
(02-03-2019, 00:07 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Iluliist on küllaltki paksu metallriba küljes kinni altpoolt poltidega ja see omakorda läbi poritiiva ja kere vaheliste poltidega selle kahe detaili vahel. Pluss kahel pool veel õhukesed kummiribad, mis välistavad metall, metalli vastu hõõrumist. Tegu küll üleliigse 3 mm-ga aga tõenäoliselt annab tagatulede juures selle asja ära rihtida. Vähemalt üritame, et kuskilt punnitama ei hakkaks. Esimesed poritiivad muidugi hullemad. Seal 7 auku reas. II seeria volgadel, neid iluliiste polnud. Segadusse ajaski see, et meie autole olid nad kunagi paigaldatud, tõenäoliselt edevusest. Eksport variantidel ka mitte.(01-03-2019, 23:57 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Kas need nooled olid seal tagatiiva peal enne olemas või kuidas nad sinna üldse tekkisid ? Ma tegelt väga ei imestaks kui tava volgal polnud ja eksport mudelil olid.
Sama mõte sähvatas peast läbi.
Kuidas saab tagatiiva iluliistude eemaldamine mingid praod jätta? Need ju tihendi asemel?
(01-03-2019, 17:16 PM)sven1 Kirjutas: [ -> ]Liistudega veel lõpliku otsust pole teinud. Aga ega muu seisma ei saa jääda. Loodan, et mais saab auto valmis.
(03-03-2019, 21:15 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Vastupidist küll vist väga ei juhtunud, et midagi oleks ülearu paigaldatud.