automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ 21 automaat 1960
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Viimasel ajal päris kiire olnud.

Videos on undamist kuulda jah, kuna ta pani ainult esimesele käigule ja siis andis minna. Tahtis ka muidugi sissesõitmist saada. Tegelikult toimetab täitsa tasa ja targu.

Kiievis olin ja Volga võitis kevadisel autonäitusel esikoha, et sealsele žüriile tuli ka selgeks teha, kuidas autot originaalselt taastada.

[attachment=75941]

[attachment=75942]
Moskva seltsimeeste poolt on GAZ 21 automaatide tootmine korralikult käsile võetud. Maha on saadud hüdrosiduri korpusega. 
[attachment=77127]
Nüüd on kõigil I ja II seerija 21 omanikel oma autod automaatkastidega varustada ja see läbi nende autode väärtust tõsta. Muidugi saavad ka III seeria omanikud seda paigaldada, aga vaevalt see nende autode väärtust tõstab. Selleks kulub umbes 20 000.-€
[attachment=77128]
[attachment=77129]
Väike tõrvatilk ka muidugi asja juures. Automaadile sobivat piduri peasilindrit pole veel kusagilt saada, aga Tshaika oma saab kasutada, kui sellel natuke kõrvu pügada. 
Meie selle üle muidugi rõõmsad ei ole, sest kisub meie auto turuväärtust alla, aga ega see auto müügiks tehtud.
(17-09-2019, 11:08 AM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]
 Mees, kellele see auto kuulub emigreerus paar aastat tagasi Ukrainast USA-sse. Jättis oma kollektsiooni, mis koosneb 3-st autost (Gaz 21 aut. 1957, Gaz 21 E aut 1959, Gaz 23B 1962) Autoklassikale müüki. Kuigi autod olid mõni aasta tagasi restaureeritud, siis kuskil kuuri all seismine on neile halvasti mõjunud. Kuigi omanik püüdis neid küllaltki originaalselt taastada, siis ikkagi oli päris palju möödalaskmisi. Kui Juulis seal käisin, sai tehtud pikk nimekiri, mis tuleb kõik parandada, ümber teha. Eks nad nüüd on jõudnud kahe autoga enam vähem rahuldavale tasemele. GAZ 23 oli kõige rohkem mööda pandud, eks sellga läheb veel väheke aega.  Kogu kollektsioon on müügis 200K € eest. Saab osta ka ühekaupa.
Koos KGB Pobiga vaatas komisjon üle ka GAZ 21 Volga Aut-i. Mis siis seal leiti. 

 1. Sisepolster - Puuduvad uste allääres sisseõmmeldud randid, tagumiste uste polstritel väljalõiked hingede kohal. (-3punkti)  Eks need asjad juhtuvad. Ümber neid küll keegi tegema ei hakka. 

 2. Juhtimisseadmed - Süüteluku mutter kaasaegne uustoodang, mis erineb originaalist (-0,5 punkti) Noh, kui kuskil juhtub näppu, vahetame ära. 

 3. Põhimik - Tagumiste porikummide kinnituskronsteinid vale pidi (-1 punkt) No keerame ümber.

 4. Kapott - Esikapoti lukustus värvi asemel tsingitud, tagakapotil värvilipikul taastamiseks kasutatud värv. (-0,5 punkti). Noh sai nii, ümber tegema ei hakka.

 5. Embleemid - Kiri embleelil musta asemel punast värvi, kiired ei pea olema värvitud. (-1 punkt)  

 6.Klaasistus - Uste iluliistud uuemalt seerialt. (-2 punkti) Õigeid lihtsalt pole võimalik leida.

 7. Rattad - Rehvid välismaa analoog valge ilurõngaga, Velje värv lumivalge. (-2 punkti) Varem pole rehvide eest punkte maha võetud, siis vist velje värv ei meeldinud. Muutma ei hakka. 

 8. Toitesüsteem - Karburaatori pinnakate vale, gaaihoovastik tsingi asemel värvitud, õhupuhasti kinnituse liblikmutter tsingi asemel värvitud ning pole koos vardaga üks detail (-3 punkti) 

 9. Jahutussüsteem - Klambrid valed (-2 punkti)  Eks need saab kunagi korda.

 10. Õlitussüsteem - Jämepuhastusfiltri hoob mustaks värvitud (-0,5 punkti)  

 11. Muu mootoriga seonduv - Tsinkdetailide pinnakate halli asemel kollane (-0,5 punkti)

 12. Mootoriga seotud abiseadmed - Jagaja vaakummembraani korpus tsingi asemel värvitud ja jalg mustaks värvitud. (-2 punkti)

 13. Valgusseadmete opt. ja el elemendid - luubiga elemendid uuemast ajastust. (-5 punkti) Tuleb leida teised, palju punkte läheb maha.

 14. Mõõteriistad - Spidomeetri kupli osa deformeerunud (-1 punkt) Kange tahtmine oli jätta originaalne.

 15. Muud elektri ja abiseadmed - Jahutusvedeliku kontrolltuli punane, peab olema roheline. (-0,5 punkti) 

Kokkuvõttes siis originaalsus 95,74%. Peaks ka saama kunagi 98% peale. Nii, et kui keegi tegeleb II seeria Volga või III seeria Pobi taastamisega ja soov on musta numbrit saada, siis saab meie vigadest õppida.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9