automoto.ee foorumid

Täisversioon: nitro 3000
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

DELTA

kas nitro 3000 bena võib ka siklitele ja mopeedidele panna?

võrrihunt

Miks mitte? Tegemist on ju 95 bensiiniga, millel on hõõrdetakistust vähendav lisand.
See teebki sõiduki \'\'jõudsamaks ja erksamaks\'\'
ei soovita vene mopeedidele ega vene tsiklitele sest see jääb liiga äkiliseks ja võib lõppeda halvasti ... (tean juhuseid)
mismõttes \"teeb liiga äkiliseks\"? Oktaaniarv näitab detonatsioonikindlust ju.

Kõrgema oktaanarvuga bensiin vajab aga suuremat surveastet et ta sama kiiresti ja sama külmalt põleks.

Peale ülekuumenemisohu midagi vast muud juhtuda ei saa.

wanker

Nu soovitaks omaltpoolt ikka vanat 76(kui kusagilt leidub) või nüüd siis 80 või 91-te kasutada. Hea lahja vene masinale, aga kui tahate \"piinata\" siis pange mida tahate. Ise kasutan ikka vanat head autooli ja 91-te.
wanker Kirjutas:Nu soovitaks omaltpoolt ikka vanat 76(kui kusagilt leidub) või nüüd siis 80 või 91-te kasutada. Hea lahja vene masinale, aga kui tahate \"piinata\" siis pange mida tahate. Ise kasutan ikka vanat head autooli ja 91-te.

Et, nigu vana bensiin, kaua seisnud, lahtub ära või mismoodi tema hea \"lahja\" on? Rolleyes
Aga seda ma küll ei usu, et Autool seistes paremaks läheb, või et vanasti paremat tehti.
tamar99 Kirjutas:ei soovita vene mopeedidele ega vene tsiklitele sest see jääb liiga äkiliseks ja võib lõppeda halvasti ... (tean juhuseid)
Midagi ei juhtu mopiga kangema benaga sõites. Ma olin kardiringi juhendaja ja selle aja sees sai kümneid mootoreid lihtsalt vanaks sõidetud. Kasutasin bena 95 kuna sel ajal oli see vähestest pliivabadest benadest. Poiste tervise huvides oli see kasutusel. Mitte ükski mootor ei lagunenud vale bena tagajärjel. Ikka olid muud rikked ja lihtsalt lõpuks kulumine.

alkazar

vaadeldes nitro3000 ja teii 95e siis tundub kyll hinnapoolest et seda esimest kasulikum osta...
Autool õlina on suht viimane asi mida kasutada. Tänapäeval on olemas ikka kahetaktilise õlid ja nende mittekasutamine on minu arvates rumal.

Jah, nad on kallimad kui aastakümneid kusagil nurgas seisnud autoolikanistrid. Aga see on ka autooli ainus pluss.

Asp
Delfist

NITRO 3000.
Tankisin esimese paagitäie ja jäängi nüüd kasutama. Peale esimesi kilomeetreid läks minek tunduvalt paremaks. Kümne pärast kadus esisillast kolin. Koju jõudes avastasin, et summutis on auk kinni kasvanud ja kummid all nagu uued. Ehmatus tabas dokumente vaadates, endise 66 kw asemel nüüd ametlikult 142. No paari kuu pärast hakkab garantii ka jälle kehtima... mis sa hing veel ihkad?