automoto.ee foorumid

Täisversioon: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Selline tore lugu, et sõidan mina TDCI diiselmootoriga Ford Focusega millel 1.8 liitrit ja 85kw. Aga see ei ole praegu esmatähtis.
Tähtis on see, et ühel päeval lendab masin nagu lennuk edasi ja samastpaigast võib venida nagu tigu mööda märga m**ni.
Milles uba? Ma olen kuulnud (kindlasti oli see mõni ebausaldusväärne koht internetis Wink ), et turbo kas töötab või ei tööta ja kui rakendumine toimub aegajalt ja millal jumal juhatab on jama mujal, kui turbos. 
Ehk leidub näpunäiteid kuidas välja selgitada kas turbo on surmalaps või mitte?
Kõlab rohkem kütuse poole probleemina.
Siit ehk saad turbole miskit näpunäiteid. 
http://www.aa1car.com/library/turbo_repair.htm
Kunagi volksul sai sedasi testitud, et ebayst tellisin miskise 10 rublase boostikella viskasin  külge ja vaatasin, kas toodab rõhku või mitte. Tootis küll. Järeldasin, et on korras. 

Aga. Oled sa kindel, et asi turbos? Kütusega pole probleeme?
Üldiselt liigub tigu mööda märga m**ni päris nobedalt, kiiremini kui mööda kuiva m**ni.
(17-02-2018, 22:08 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]Siit ehk saad turbole miskit näpunäiteid. 
http://www.aa1car.com/library/turbo_repair.htm
Kunagi volksul sai sedasi testitud, et ebayst tellisin miskise 10 rublase boostikella viskasin  külge ja vaatasin, kas toodab rõhku või mitte. Tootis küll. Järeldasin, et on korras. 

Aga. Oled sa kindel, et asi turbos? Kütusega pole probleeme?

Kütuse kättesaamist mõtlete või kvaliteeti? 
Masin töötab muidu igati mahedalt, pöörded normis, ei puterda, ei aja sinist, ei viska tahmapilvi üles.
(17-02-2018, 22:10 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Üldiselt liigub tigu mööda märga m**ni päris nobedalt, kiiremini kui mööda kuiva m**ni.

Õigupoolest oli selles õiges ütluses vist hoopis täi Big Grin
kui tigude ja täide võiduajamine läbi saab, siis mine viska juhe külge. ehk kurdab fookusnik ise miskit.
Egr klapp vigane? Omal olnud Psa 1,6tdci mootoriga Focusel sama jama, sai uus klapp ka tellitud, kuid geberniit jätkus. Abi sain lõplikult asja väljaprogemisest.
Olnud kunagi samalaadne asi. Jõudsin mitu korda kütusefiltrit vahetada ja paagisõela puhastada. Lõpuks tuli juhuslikult välja, et kütusevoolikus, vahetult enne filtrit kapoti all, oli männiokas, mis liikus. Kuidas ta sinna sai pole aimugi, kuid peale eemaldamist oli probleem lahendatud.
(17-02-2018, 21:18 PM)weix1 Kirjutas: [ -> ]Selline tore lugu, et sõidan mina TDCI diiselmootoriga Ford Focusega millel 1.8 liitrit ja 85kw. Aga see ei ole praegu esmatähtis.

Vaata on ikka tähtis küll!
Ja selle masina tootmise aasta on ka tähtis, kui minusugune mitteigapäevaselt fookustega tegeleja tahaks nüüd kaugnägemise teel kuidagi kindlaks teha, et mis asi seda turbot sul seal juhib.
Turbo ei pea alati kohe surnud olema. Pigem ei jõua talle ajust antavad käsud pärale. Või ei jõua käsujagajale eelnevalt kogutavad vihjed kohale.
piisavalt tänapäevane masin võib jonnida iga pisiasja pärast. vanakooli omad käivad igas poosis edasi, aga tänapäevased hakkavad jonnma, kui adblue on otsas, dpf on umbes, egr ei tööta, temperatuuriandurid ei ole loogilise näiduga vms vms. kui on koht kus auto mõtteid lugeda, siis panna juhe külge ja uurida, mis auto ise räägib
(18-02-2018, 02:16 AM)Janka Kirjutas: [ -> ]
(17-02-2018, 21:18 PM)weix1 Kirjutas: [ -> ]Selline tore lugu, et sõidan mina TDCI diiselmootoriga Ford Focusega millel 1.8 liitrit ja 85kw. Aga see ei ole praegu esmatähtis.

Vaata on ikka tähtis küll!
Ja selle masina tootmise aasta on ka tähtis, kui minusugune mitteigapäevaselt fookustega tegeleja tahaks nüüd kaugnägemise teel kuidagi kindlaks teha, et mis asi seda turbot sul seal juhib.
Turbo ei pea alati kohe surnud olema. Pigem ei jõua talle ajust antavad käsud pärale. Või ei jõua käsujagajale eelnevalt kogutavad vihjed kohale.

2002.

Ja juhe on küljes käinud, siis sai vahetatud õhukulu mõõtur aga viga naasis. 
Ilmselt tuleb diagnostikule külla taas minna aga kunagi ei tee paha arvamuste paljusus, ehk aitab mitu kogemust veale kiiremini jälile saada!
MAF-i viga võis näidata, kuna EGR ei tööta korralikult, seetõttu polnud MAF-i vahetusest kasu. Ma kontrolliks sõidu ajal juhe taga EGR-i töö üle, tundub, et kiilub kinni aeg-ajalt.
Interneti teel auto remont on üks peen teadus. Põhimõtteliselt jõutakse mingite nõuküsija kirjeldatud sümptomite põhjal diagnoos panna enam- vähem kõigele, mis ühel autol küljes on.
(18-02-2018, 13:01 PM)ivoalaska Kirjutas: [ -> ]MAF-i viga võis näidata, kuna EGR ei tööta korralikult, seetõttu polnud MAF-i vahetusest kasu. Ma kontrolliks sõidu ajal juhe taga EGR-i töö üle, tundub, et kiilub kinni aeg-ajalt.

Juhe ja inimene peavad oskama koostööd teha,tähendab seda et vahest tuleb päris
kövasti möelda mida see juhe tegelikult ütles...
Ja veel et erinevad juhtmed vahest räägivad erinevat juttu...
Aga kui kogu aeg oled sama juhtmega töödand hakkad löpuks seda juhet
päris hästi möistma Big Grin
Nõus aga ühe juhtmega ei saa töökojas hakkama, mul igapäevaselt kasutuses kolm erinevat, olenevalt margist. Aja jooksul on kõik kolm enam- vähem selgeks saanud, kuigi Boschi KTS pakub veel endiselt üllatusi Smile
Kas sa näed turbo regulaatorit( peaks olema muutuva geomeetriaga turbo) Tühikäigul jälgi kas see regulaator tõmbleb või seisab paigal. 
Mul oli 1,6tdci sarnane viga, kord lendas kui rakett ja teinekord no ei saa kiirendus rajal hoogu üles. 
Viga oli selles anduris kuhu läheb turbo regulaatori küljest vaakumvoolik, minu autol asus see tulemüüri ja mootori vahel all pool. See paneb seal villast kord töötab turbo ilusti, teinekord jälle kui vaja turbot järgi ei rakenda. Minu autol oli see junn miski 15 eur
(17-02-2018, 22:22 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]kui tigude ja täide võiduajamine läbi saab, siis mine viska juhe külge. ehk kurdab fookusnik ise miskit.

Täpselt nii - see on elektriauto ja kui auto käest ei uuri, siis jääbki ennustamiseks.

Klassikaliselt on "turbo mittetöötamise" põhjuseks EGR või mõni hõõrdunud juhe või lahtine pistik. Edukat otsimist!
Cooleri radikas ei või jääs olla?
Mul transit 2.0tdci ja sellel jebib turborõhuandur(kuskil on leke pärast turbot), läheb suht lihtsalt avariireziimi ehk lükkab turbo tagant ära. Vahepeal vilgub küünalde tuli et märku anda, samas enamus ajast ei vilgu midagi. Diagnostica näitas kohe rõhuanduri viga.
Lehti: 1 2