automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi öelda mis alumiiniumi sulamiga on tegemist? NSVL päritolu.
https://imgur.com/G7bL0PK
abs pidurivedeliku vahetus kangoo 2005a kui keeruline?saab ise teha?lisaks vaja ka parem taga sadul vahetada,aga see poltide mutrite keeramine.
Oma autol olen supporti õhutusniplitest vana õli välja välja pumbanud (piduripedaaliga) ja järjest uut peale valanud nii kaua kuni supportist tuleb puhas õli välja. Mõne aasta tagant võiks teha ikka.
Ma pole Renul teinud, aga kõigil ettejuhtunud asjadel on gravitatsioon vedeliku kenasti ära vahetanud: avad nipli ja lased tilkuda (anumasse, loomulikult!). Vahepeal valad aga juurde. Kui hakkab puhas tulema, on paras aeg nippel kinni keerata.

Kui süsteem vähegi läbi käib, siis saab niimoodi kõige muretumalt. Ainult õhku ei tohi vahele lasta, muidu saab nalja (ja palju Toungue  )
Mure selline et vannitoapõrandalt on umbes ruudu ulatuses plaadid lahti tulnud. Mujal põrandal ilusti kinni. Ilmselt niiskustõkke nakkumine betooniga on olnud puudulik. Kuna samad plaadid vaja tagasi panna siis kuidas kõige lihtsamalt segu plaatide küljest eemaldada? Ise olen mõelnud et plaat sobivasse rakisesse (raami) paigale ja ketaslõikuri ning kausiga (teemant?) tagant puhtaks lasta. Kuidas betoon peale seda ette valmistada et edaspidi kinni jääksid?
(19-08-2018, 13:27 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Mure selline et vannitoapõrandalt on umbes ruudu ulatuses plaadid lahti tulnud. Mujal põrandal ilusti kinni. Ilmselt niiskustõkke nakkumine betooniga on olnud puudulik. Kuna samad plaadid vaja tagasi panna siis kuidas kõige lihtsamalt segu plaatide küljest eemaldada? Ise olen mõelnud et plaat sobivasse rakisesse (raami) paigale ja ketaslõikuri ning kausiga (teemant?) tagant puhtaks lasta. Kuidas betoon peale seda ette valmistada et edaspidi kinni jääksid?

Lase betoon kõigepealt ära kuivada siis primer (nakkeparandaja) ja siis niiskustõke.
Kust võiks saada ühekaupa armatuuri märgutulesid? Selliseid kus märk tuleklaasi peal (õlirõhk, eelsüüde jne)
Guugeldades pole silma hakanud
(19-08-2018, 19:53 PM)Suprudko Kirjutas: [ -> ]Kust võiks saada ühekaupa armatuuri märgutulesid? Selliseid kus märk tuleklaasi peal (õlirõhk, eelsüüde jne)
Guugeldades pole silma hakanud

tm
Kuidas ülevaatusel suhtutakse ülevärvitud vanakooli numbritesse? Võib tulla jamasid või kui numbrid loetavad,senikaua neil ükskõik?
(20-08-2018, 11:31 AM)HendrikR Kirjutas: [ -> ]Kuidas ülevaatusel suhtutakse ülevärvitud vanakooli numbritesse? Võib tulla jamasid või kui numbrid loetavad,senikaua neil ükskõik?

 Oleneb kui ilusti tehtud, kui ikka liiga DIY mulje jääb siis võib probleem tekkida.
(20-08-2018, 11:31 AM)HendrikR Kirjutas: [ -> ]Kuidas ülevaatusel suhtutakse ülevärvitud vanakooli numbritesse? Võib tulla jamasid või kui numbrid loetavad,senikaua neil ükskõik?

üksaasta kukkus kiunuma,et loetamatu ja uus nr vaja.kodu tegin nr puhtaks ja poest veekindel marker ja värvisin üle ja aasta pärast oli ok,nüüd hakkab taas tuhmuma ja tuleb uuesti msarkerit kasutada enne ülevaatust.
Teen auto uksed lahti puldist ja vahest sellepeale hakkavad kojamehed tööle. Et mida värki? Autoks Peugeot 407.
Vaja aegajalt (viimasel ajal liigagi tihti) värvida erinevaid väikeseid detaile pulbervärviga ja lisaks hinnale on ära tüüdanud see, et pean kellegi järgi ootama.
Netis ringi vaadates leiab, et tehakse seda edukalt ka kodustes tingimustes ja kuna mul superkvaliteeti ega mahtu ei ole vaja saavutada ja ruum, kuhu mingi küpsetusahi panna on olemas, siis võiks proovida. 
Nüüd aga mis värviprits võiks olla normaalselt funktsioneeriv süsteem harrastajale? On keegi midagi endale muretsenud?
(21-08-2018, 10:43 AM)Jahimees Kirjutas: [ -> ]Vaja aegajalt (viimasel ajal liigagi tihti) värvida erinevaid väikeseid detaile pulbervärviga ja lisaks hinnale on ära tüüdanud see, et pean kellegi järgi ootama.
Netis ringi vaadates leiab, et tehakse seda edukalt ka kodustes tingimustes ja kuna mul superkvaliteeti ega mahtu ei ole vaja saavutada ja ruum, kuhu mingi küpsetusahi panna on olemas, siis võiks proovida. 
Nüüd aga mis värviprits võiks olla normaalselt funktsioneeriv süsteem harrastajale? On keegi midagi endale muretsenud?

http://www.tooriistamarket.ee/et/pulberv...eumoelektr
endal kogemused puuduvad
(20-08-2018, 15:38 PM)weix1 Kirjutas: [ -> ]Teen auto uksed lahti puldist ja vahest sellepeale hakkavad kojamehed tööle. Et mida värki? Autoks Peugeot 407.

Peugeot 407 roolisamba lülitikangid (nagu ka muud sama perioodi PSA sõidukid) on täielik ikaldus. Sees on mingi pisike plastvedru mis sureb ära. Sul on kojamehed ja suunatuled lühises seal kangis. Kui signa maha võtad ja suunad vilguvad siis lähevad kojamehed ka järgi.
Müüakse kuskil netis remondikomplekti aga vbl ka terve kangisüsteem vaja . Mõlemad kangid on ühe osa küljes. Teinekord on võimalik remontida. Kangi kulumisest annab märku see, et see töllerdab seal suvaliselt nagu tallesaba.
(21-08-2018, 12:21 PM)stennadi Kirjutas: [ -> ]
(20-08-2018, 15:38 PM)weix1 Kirjutas: [ -> ]Teen auto uksed lahti puldist ja vahest sellepeale hakkavad kojamehed tööle. Et mida värki? Autoks Peugeot 407.

Peugeot 407 roolisamba lülitikangid (nagu ka muud sama perioodi PSA sõidukid) on täielik ikaldus. Sees on mingi pisike plastvedru mis sureb ära. Sul on kojamehed ja suunatuled lühises seal kangis. Kui signa maha võtad ja suunad vilguvad siis lähevad kojamehed ka järgi.
Müüakse kuskil netis remondikomplekti aga vbl ka terve kangisüsteem vaja . Mõlemad kangid on ühe osa küljes. Teinekord on võimalik remontida. Kangi kulumisest annab märku see, et see töllerdab seal suvaliselt nagu tallesaba.

Tänan väga!
Ei tahtnud eraldi teemat teha,panen küsimuse siia.Soolo jumz,kandilise kabiiniga viskab jvv välja.Kust hakata viga otsima? Kas viga lülitus kahvlis, mis eeldab kabiini ja paagi eemaldamist ?
Laagrid või hammasratas pigem.

Aga esmalt veendu, et lülitushoovastik ikka lõpuni sisse lülitab. Igasugused asendustihvtid ja kulumised võivad käigust enamuse ära süüa ja ratas kannab vaid veerand hambaga... Kui sellesti on juhmkasutaja pool maha ragistanud hooletu sisselülimisega, siis ei saagi sees püsida.

Variant on muidugi veel kahvli lahtitulek võllilt, aga see on pigem haruldus.
Kas keegi tunneb piltidel oleva el.mootori ära? Mingil põhjusel pole tal ühtegi silti, ega numbrit, peale selle HPJ kleepsu. Küljes on tal üsna peenikesed kolm juhet, kõik ühte värvi.
On teine kasutult vedelenud vähemalt paarkümmend aastat kuuri all. Kingiti mulle kunagi, et äkki läheb tarvis... Nüüd lähekski tarvis, aga ei julge hästi 380V külge ühendada...?
Või ehk keegi teab, kes see salapärane HPJ selline on. Kuklist ei saa selle kohta mingit asjaliku infot.