automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Seni on haamri ja puuklotsiga tehtud saanud.
(18-04-2018, 08:07 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Klambri/vitsa tangid

http://www.motonet.ee/et/toode/765201/MT...utustangid

Need tangid on kehvakesed, tehtud tinast. Ise kasutan naelatange. Selleks, et vältida klambri lössi minekut panen klambri ja tangi kumeruse vahele sibiva läbimõõduga puurisaba. Kehv seletus aga ehk saate aru.
Kas keegi teab haakepead, mis kinnitub sellisele tiislile altpoolt, nagu sellel ümberpööratud pildil. Harilikku pealpoolset vist ei anna ümber tõsta, sest teda ei saa keerata ümber telje 360 kraadi. Saab mingi 30 kraadi ühele-teisele poole keerata. Abiks oleks käru tasakaalustamisel, sest praegu kuumenevad esisilla rehvid, tagumise silla omad külmad. Haagis kahe sillaga. Käsipiduri hoob ka peaks ülespoole jääma.
Nelikant toru tiisli alla poltida ja haakepea sell peale viib asja natuke alla poole ikka.
Mis on kirjas selle medali teisel küljel?
[attachment=69242]
Seal figureerisid sõnad труд ja доблесть, aga mul on vaja teada täpset sõnastust.
(18-04-2018, 11:03 AM)oltsberg Kirjutas: [ -> ]Mis on kirjas selle medali teisel küljel?

Seal figureerisid sõnad труд ja доблесть, aga mul on vaja teada täpset sõnastust.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jubilee_Me...h_Lenin%22
(18-04-2018, 10:51 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Nelikant toru tiisli alla poltida ja haakepea sell peale viib asja natuke alla poole ikka.

Oleks vaja tiisli esiotsa vaksa jagu kõrgemale saada, sest auto küljes muuta ei saa. Garantii värk.
(18-04-2018, 07:22 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Naelatangi kõlbavad väga hästi,tuleb alul lihtsalt vits korralikult pingesse ja õigesse hambasse saada.Nende siledate klambrite jaoks on küll tange vaja.

Siledate jaoks müüvad pilukad päris ok abinõud. Väntad pingule ja naksti kokku, enne lõikab veel pikema otsa ära ka. https://www.aliexpress.com/item/2pcs-CV-...00822.html

Kui tellida - oodata ei viitsi, saab kiirkorras päris hästi toimiva teha
(18-04-2018, 10:22 AM)aavu Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab haakepead, mis kinnitub sellisele tiislile altpoolt, nagu sellel ümberpööratud pildil.
...

Oled kindel, et Sinu praegune ei anna altpoolt panna? Minu lamavoil oli sama häda, aga Petzli veopea mahtus kenasti alt kinnituma, tuli lihtsalt tala alusmisse serva ka augud puurida. Nüüd on loodis.

Halvemal juhul tuleb talasid lõigata (mis on keelatud tegevus, aga kui just valmistaja jutule ei lähe, siis pole väga vahet.). Kui teha värskelt peale ülevaatust, jõuab ümberlõikuse arm  järgmiseks ülevaatuseks kenasti maskeeruda.
Big Grin
Naguke aitab ka trikitamine käru ratastega häda leevendada: esiteljele madalamad rehvid, tagatelje rehvide rõhk 0,5 bar suuremaks, kui esimestel. Kui maksimaalkoormusi ei vea, siis võivad esimesed olla oluliselt tühjemad. Peamine häda on rehvi veljelt mahakeerasmine, kuna säärasel viisil väärkasutamisel pöörab käru ümber tagatelje.
(18-04-2018, 07:22 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]
(18-04-2018, 07:14 AM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Valgustage mind mis asja ma googlest otsoma pean kui soovin leida tööriista millega veovõlli otsa vahetada?  Nimelt eelmine aasta tegin põlve otsas mingise tõmmitsa/suruja, tõmbamine toimis hästi, kuid tagasi surumisega võlli otsa tekkis raskusi. Nimelt stopper rõngas pole eemaldatav, tuleb maha rebida ning hiljem tagasi suruda päris tugeva jõuga, et stopper tagasi läheks. Minu põlve otsas keevitatud jubin polnud piisavalt sirge, treipingis ja freesiga oleks see tõmmits kenasti ka kodus tehtav, kuid puuduvad sellised võimalused, sellisel juhul on soodsam poest uus soetada. Teine küsimus mis nimega võivad olla need kaitsekummi klambri tangid millega saab korralikult kinni pingutada, naelatangid ei toiminud eriti hästi.
Kuna vanemal autol vahetaks mõlemad otsad, sest vanus seal maal ja undavad nagu metsalised need otsad, siis ei taha viletsate abivahenditega ennast vihastata mitu päeva seal auto all.  
Ja kuna teenindustega nagu on siis teeks pigem ise seda asja, mingit raketiteadust seal pole


Mis autoga tegu? Mida pole mina kuulnud on pooltelgede undamine,raginat tean küll aga mitte undamine,laagrid undavad.Naelatangi kõlbavad väga hästi,tuleb alul lihtsalt vits korralikult pingesse ja õigesse hambasse saada.Nende siledate klambrite jaoks on küll tange vaja.
ikka autoks ford focus c-max. keerates paremale viitaks justkui vasakule rattalaagrile, kuid see sai just vahetatud ning hääl tuleb hoopis paremalt poolt ja järsul keeramisel paremale parklas on justkui tekkinud ka kahtlane kobin. Need liigendid seal all juba 320 000km olnud, ma arvan niikui nii, et oleks viimane aeg määret ja kaitse kummi vahetada, mõistlik oleks siis juba uus liigend ka panna, siis on näha kas oli selle viga.  
Ülevaatusel ei tuvastatud ka ühtegi viga.
Kui on kahtlusi,siis tuleks edasi sõita,et viga ilmsemaks saaks.
see undamine ajab pea valutama, enam ei saa talverehve ka undamises süüdistada Big Grin pigem kulutan raha ja kui ära vahetan need liigendid, saab järgmised 5 aastat vähemalt selle sõlme seal autos unustada
Mul undavad käigukasti/sillareduktori laagrid. Rolleyes
Kui vähepööramisel hääl muutub,siis ikka laagri teema.
Sel Fooksul veovõllil kandelaagrit pole?
Vaadake ette. Need rattalaagri helid kanduvad teinekord väga imelikesse kohtadesse. Oleksin Audil pea aegu käigukasti hakanud vahetama. Leedust oli juba bronnitud kuna sada tarka väitsid lisaks minule, et vile tuleb keskelt. Üks tüüp ei uskunud ja kui ühe kaupa vahetama hakkasime siis viimane osutus vigaseks. Ei lõtku ega midagi aga ulus. Nüüd kõik vaikne. Sahiseb ainult.
(19-04-2018, 12:58 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Vaadake ette. Need rattalaagri helid kanduvad teinekord väga imelikesse kohtadesse. Oleksin Audil pea aegu käigukasti hakanud vahetama. Leedust oli juba bronnitud kuna sada tarka väitsid lisaks minule, et vile tuleb keskelt. Üks tüüp ei uskunud ja kui ühe kaupa vahetama hakkasime siis viimane osutus vigaseks. Ei lõtku ega midagi aga ulus. Nüüd kõik vaikne. Sahiseb ainult.
Olen ka ise sellega peaaegu vitsad saanud. Aasta peale vasaku esiratta laagri vahetust Audil hakkas ulgumine kostma paremalt. No selge, parem ka otsad andnud. Töökojas kutt katsus ja vaatas ja otsustas, et ikka vasak. Seletasin küll, et see juba vahetatud ning hääl paremalt ja olin valmis mütsi ära sööma. Kutsuti naaberboksi kutt ka sõltumatuks eksperdiks. See katsus ja vaatas ka ja ütles samuti, et pigem vasak. OK, vasak siis vasak. Vahetati ära ja oh imet, jäigi vagusi. Nüüd sõidab juba aastaid. Ju siis oli kehv laager või anti esimesel vahetamisel haamrit. Parempoolne aga sõidab algusest peale siiani...
Tõsta esirattad üles ja keeruta, ise samal ajal hoiad esivedru spiraalist käega kinni. Vaata, kas tunned vahet.