(19-11-2018, 15:04 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ] (18-11-2018, 23:55 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kuidas seda koonust kontrollida? Raudtee pole nii hullult täpne, et igas erineva raadiusega ja erineva kiirusega läbitavas kurvis übertäpselt külgnihet teha. Sinna on siis libisemine ikka sisse kirjutatud.
Vagunitel ja veduritel kontrollitakse ratta nn koonust ja kõike muid profiile väga täpselt aga kõige tähtsam on siiski pöid, ilma selleta läheksin ''koonused'' oma teed
Kas Trammidel on samamoodi?
Kas siin foorumis tegutseb ka mõni elektroonikasõber või siis oskab äkki keegi kuhugi suunata. Nimelt hobiautol (80 lõpu Mitsubishi) puudu ajastutruu stereosüsteem. Olemas on sama ajastu originaal Mitsubishi aga mitte sama mudeli makk, millel natuke teistsugune pistik ja töökord teadmata. Soov oleks, et keegi pädevam vaataks töökorra üle ja oskaks mulle öelda, pistikul milline klemm mis funktsiooni täidab ( ehk kuhu +, kuhu - ja kuhu kõlarid jne). Hea oleks, kui Tallinn - Harjumaa (ise resideerun Sakus).
Pane pilt ja sulle saadetakse ilmselt täpselt õige pilt tagasi ja probleem saab kiire lahenduse.
Kuskohalt saaks osta Tartus või Võrus augulist valget termantiini millest vanasti oli Žiguli laepolster tehtud.
(16-11-2018, 22:55 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]soetasin lõunast piruka.
võll pooleks, väideti kehva määrimise teema olevat.
(21-11-2018, 13:51 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]kas nn pinout ei ole standardne ja/või ei leia seonduvaid materjale ise netist üles?
Nt selliste otsisõnadega mudelinime muutes (Sigmat tehti 1976..1996 - lihtsalt kiire otsisõna valik, mis kataks eelkõige viidatud perioodi):
https://www.google.com/search?biw=1920&bih=1058&tbm=isch&sa=1&ei=kDf1W5-KDOvFrgSfv6bACQ&q=mitsubishi+sigma+stereo+pinout&oq=mitsubishi+sigma+stereo+pinout&gs_l=img.3...59136.61427..61679...0.0..0.69.497.10......1....1..gws-wiz-img.XzoRkev2IUQ&safe=active&ssui=on#imgrc=JeBQrew8xpVe5M:
Tegu Mitsubishi raadioga RX-391Y, varuosakood MB359546. Pärit Starionilt ja kõige eelduste kohaselt oli kasutuses seal maal, kus Miki Hiir teeb hämburgereid.
Netist konkreetse maki kohta pole leidnud midagi, ka starioni osas otsimine ei ole tulemust andnud, kuna neid makke pandi päris palju
erinevaid ja sellise pistikuga varianti pole leidnud.
Ma ei tahtnud makki lammutama hakata - olen elektroonikas täiesti võhik aga võtsin nüüd makil kaane maha ja palju sai selgemaks
Batt, NC, RL+, RR+, FL+, FR+, ILL
ILL, RL-, RR-, , FL-, FR-, ACC
Batt on aku, RL RR FL FR (+-) kõlarid, ILL on valgustus, järelikult siis + ja -, et neid pinne 2 on, ACC süüde, aga mis asi on NC?
(21-11-2018, 22:13 PM)sugraM Kirjutas: [ -> ]Batt, NC, RL+, RR+, FL+, FR+, ILL
ILL, RL-, RR-, , FL-, FR-, ACC
Batt on aku, RL RR FL FR (+-) kõlarid, ILL on valgustus, järelikult siis + ja -, et neid pinne 2 on, ACC süüde, aga mis asi on NC?
Tavaliselt pinout'ide puhul tähistab NC= Not Connected.
(21-11-2018, 22:33 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ] (21-11-2018, 22:13 PM)sugraM Kirjutas: [ -> ]Batt, NC, RL+, RR+, FL+, FR+, ILL
ILL, RL-, RR-, , FL-, FR-, ACC
Batt on aku, RL RR FL FR (+-) kõlarid, ILL on valgustus, järelikult siis + ja -, et neid pinne 2 on, ACC süüde, aga mis asi on NC?
Tavaliselt pinout'ide puhul tähistab NC= Not Connected.
Tänud, eks proovin millalgi ära ja kui ei tööta, siis tulen ja kurdan edasi.
Sai paaril päeval eelmise tormi tekitatud tuulemurdu koristatud ja kände tagasi õigesse auku kaalutud.
Ühe kännu servast leidsin paarikümnekilose murdunud otsaga malmkolaka kirjadega "Цереповец красная звезда 1952"
Google translate aitas selgitada:
1938. aastal taaskasutati ettevõtet; selle nimi hakkas kõlama järgmiselt: "Cherepovetsi tehase garaažiseadmete varustus" Red Star ".
Pärast sõda hakkas ettevõte tootma automaatselt garaaže: pumbad, bensiinijaamad, õlipumbad, õlijaamad jne.
Alates 1968. aastast hakkas taim seda nimetama: "Cherepovetsi auto-spetsiaalse varustuse tehas" Red Star ".
Küll arusaamatu miks pidi keegi sellise kolaka paarsada meetrit metsa tassima aga vast oli tegemist eestlasliku talupojatarkusega- äkki läheb kunagi vaja. Ilmselt tegemist siis mingi garaaziseadme osaga- õli või kütusepumbaga või regulaatoriga, sees paistab liikuv osa(kolb)olema. Jätsin järeletulevatele põlvedele uuesti avastada
Tundub olema "poodium" pump.
poodium ei ütle mulle midagi, aga mõningane visuaalne sarnasus küttepumbaga on olemas.
vähemalt miskit sarnast oli meil kroonud zapravkas. voolik sisse, voolik välja ja puuvarrega edasi-tagasi pumpamise vänt. üks edasi-tagasi tsükkel pumpas ühe liitri.
(22-11-2018, 19:04 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]poodium ei ütle mulle midagi, aga mõningane visuaalne sarnasus küttepumbaga on olemas.
vähemalt miskit sarnast oli meil kroonud zapravkas. voolik sisse, voolik välja ja puuvarrega edasi-tagasi pumpamise vänt. üks edasi-tagasi tsükkel pumpas ühe liitri.
Kui mõnikord masinaga pumba lähedusse satun toon ära ja pesen puhtaks, siis näeb ka sissepoole paremini.
Varasest noorusest mäletan kuidas esikus trepi all oli kaevurõngaste peal ka miski selline puust hoovaga pump, millega pangetäie vee kättesaamine oli sel ajal minu jaoks paras katsumus....
Kes oskab soovitada mis amordid sobiksid Tiki haagisele. Käigu pikkus on 250-390.
(24-11-2018, 09:02 AM)juri73 Kirjutas: [ -> ]Kes oskab soovitada mis amordid sobiksid Tiki haagisele. Käigu pikkus on 250-390.
Need, mida automaailmad ja muud Tiki esindajad müüvad. Hinnaga mõniteist eurot.
Vaja oleks suured uksed-väravad ära tihendada, tavaline transportöör lint on variant, aga pigem otsin analoogset tihendit mida kasutatakse furgooni ustel, pehme kummivoolik koos kinnitustega. Tavavoolik liialt jäik, torukoorik imeb vett ja muutus lödiks.
(24-11-2018, 10:26 AM)13piisab Kirjutas: [ -> ] (24-11-2018, 09:02 AM)juri73 Kirjutas: [ -> ]Kes oskab soovitada mis amordid sobiksid Tiki haagisele. Käigu pikkus on 250-390.
Need, mida automaailmad ja muud Tiki esindajad müüvad. Hinnaga mõniteist eurot.
ka tööriistamarket pakub mingeid.