automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(23-12-2018, 18:28 PM)Mahno Kirjutas: [ -> ]See on ford. Käi kõik massi ja plussi ühendused üle. Küll ta tööle hakkab.

Kui kontrollid, siis ära kasuta testrit, vaid kontroll-lampi. Tester näitab ka need voldid ära, mis ilma ampriteta käivad Smile

Kontrolllambiga olen üle käinud, aga releekarpi kontrollides loksutasin releesid ja starter tegi korra plõksu.
(23-12-2018, 17:44 PM)HendrikR Kirjutas: [ -> ]Selline jama. Süüte sisse keerates on piduri/kässari tuli ainus mis põlema läheb. Starter ei tee plõksugi. Süüteluku vahetasin ära, endiselt sama seis. Aku on korras. Oskab keegi ehk nõu anda kust viga otsima hakata? Starter läbi või kuskil halb ühendus? Autoks Ford Sierra 2.0 74kw, 1988

Kas starterit otse proovisid? Kuidas mass mootori ja kere vahel on?
Süüde sees siis peaks armatuuris akutuli,õlirõhu tuli põlema.Ilmselt on mingid ahelad vooluta.
Ma kontrolliks kõigepealt üle kas kõik juhtmed pluss klemmil korralikult küljes.
Sierral minu mäletamise järgi seal 5-6 juhet.Omalgi olnud juhus kus pooled asjad ei
töötanud ja selgus,et üks juhe maha mädanenud ja kenasti teiste alla peitu vajunud.
Edasi võtaks ette kaitsmekarbi,mõõdaks kas kaitsmete peale vool tuleb jne.
Probleem lahenes kere ja mootori massijuhtme ümbertõstmise ja releede klemmide puhastamisega Smile
Kuidas saada paisupaaki seest puhtaks? Küljed on kaetud mingi tarretiselaadse plögaga, algul valasin sisse pool liitrit äädikat ja ülejäänud keevat vett täis ning lasin öö läbi seista kuid sellest abi ei olnud. Ainult lahtise sodi sai välja.
Liiv ja vesi. Raputa kuniks läbipaistvusega rahule hakkad jääma. Loputa.
Vajadusel korda protsessi.
Paisupaagi metallkorpusest jutt? Paisupaagi sees on kummist membraan. Membraan katki?
membraaniga olid vanasti hüdroforid. paisupaak justkui plastist ja auto küljes.
Ilusat pühadeaega kõigile!

30 aastat tagasi ostsin ühe lorilaulude kasseti, kus oli Laev tõstis purjed üles öises fjordis
paroodia. Kahjuks ei mäleta enam sõnu. Meeles on vaid niipalju, et

Mees langes alla õllevahu piiri,
ja akna tagant kostis naise nutt
...............................................
ja koju jõudis alles hommikul


Mees võõra neiu vastu rinda surus,
on oma naine vaenlane ta ees
.....................................................

Kas keegi äkki teab? Koogel-moogel ei tea kahjuks sellisest tekstist midagi Sad
(24-12-2018, 23:09 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]membraaniga olid vanasti hüdroforid. paisupaak justkui plastist ja auto küljes.

Hüdroforid ja ka küttesüsteemi paisupaagid. Sõna "paisupaak" kuuldes mulle viskas automaatselt silme ette selle viimase. Toungue
(24-12-2018, 23:09 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]membraaniga olid vanasti hüdroforid. paisupaak justkui plastist ja auto küljes.

ka keskküttel on paisupaak ja see on ka membraaniga,keskütte paagi suurus vist 10% süsteemi veemahust.ka autol on paisupaak mis plastist.
(24-12-2018, 13:15 PM)jussm Kirjutas: [ -> ]Kuidas saada paisupaaki seest puhtaks? Küljed on kaetud mingi tarretiselaadse plögaga, algul valasin sisse pool liitrit äädikat ja ülejäänud keevat vett täis ning lasin öö läbi seista kuid sellest abi ei olnud. Ainult lahtise sodi sai välja.

Esmalt peaks ikkagi aru saama, kust see tarretis sinna tekkis ning kust kohast seda veel leida võib.
(25-12-2018, 14:30 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]ka keskküttel on paisupaak ja see on ka membraaniga,keskütte paagi suurus vist 10% süsteemi veemahust.

Väga suurusjärgus võttes umbes nii on jah, aga tasub teada, et vahel näiteks 1500 L veemahu korral võib vaja olla ka 250 L paaki kui süsteemi lubatud max. rõhk on väike. Õnneks paisupaakide puhul on see hea asi, et vajalikust suurem paak ei ole halb, lihtsalt kallim on. Smile
https://zilmet.it/en/heating-vessels
Vb tarretis oli sellest et auto eelmine omanik kasutas jahutussüsteemis vett, võibolla lekkepeatajat või mida iganes. Igatahes radikat hakkasin ma vahetama ja nüüd järgmine mure. Uus radiaator jääb külmaks ja sooja ei tule. Peaks kuidagi õhutama?  Algul vaatasin et paisupaagis muliseb, paotasin õige tasa radiaatorikorki ja seal oli hea surve sees. Nüüd igatahes ei oska midagi teha edasi. Auto 1999.a voyager v6 bensukas.
Ega siin muud polegi, kui kõik torud ja radikad maha ja puhtaks.
skoda octavia mk1 puhul raadio vahetus lihtne? mingi eriline pistik? praegu sees mingi suvaline kärakas ja kuna pole minu auto aga taheti uus raadio osta siis paluti abi. itaalia autol viimati käis lihtsalt, vana välja uus sisse mingi ISO pistik pidi olemas (15a. möödas juba)
(27-12-2018, 00:31 AM)nootsii Kirjutas: [ -> ]skoda octavia mk1 puhul raadio vahetus lihtne? mingi eriline pistik? praegu sees mingi suvaline kärakas ja kuna pole minu auto aga taheti uus raadio osta siis paluti abi. itaalia autol viimati käis lihtsalt, vana välja uus sisse mingi ISO pistik pidi olemas (15a. möödas juba)

kui esimese ocu all pead silmas seda, mida toodeti alates aastast 1996, siis jah, kõik on lihtne, kiire ja standartne.
päris esimesest octaviast ma miskit kahjuks ei tea. kas sel üldse raadiot oligi?
(27-12-2018, 00:31 AM)nootsii Kirjutas: [ -> ]skoda octavia mk1 puhul raadio vahetus lihtne? mingi eriline pistik? praegu sees mingi suvaline kärakas ja kuna pole minu auto aga taheti uus raadio osta siis paluti abi.

 Kõige mõistlikum oleks vaadata kuidas see vana imeasi pandud on. Kui juhtmeid pole rapitud, siis peaks olema lihtsalt pistikute ühendamine. Ainuke asi mida Golf4ja puhul arvestama peab(mis octavia1 pmtslt on) on et originaalis on kollane ja punane juhe vahetuses. Juhtmetega ülemineku puhul saab lihtsalt need ringi tõsta.
(27-12-2018, 00:31 AM)nootsii Kirjutas: [ -> ]skoda octavia mk1 puhul raadio vahetus lihtne?

Ja kui antenn on sisseehitatud võimendiga, mis saab toite üle koaksiaalkaabli, siis tasub kontrollida kas sinna toide jõuab. Sellega oli mingi kamm, muidu oli raadiolevi rohkem kui kehv.
Küsimused targematele! Esitlege palun end.

Nimelt olin 80-ndatel koolipoiss ja sai longitud Viljandis igal pool ringi. Märkasin seintele ja ustele maalitud kirja:

HAIGUSTE RAVI KONTROLLITUD


Minule jäigi see arusaamatuks,mida selle all mõeldi ja miks seda kirjutati.
T.